päivän :)
Mun yö Tallinnassa -ylläri kultsille onnistui täydellisesti (melkein)
auringonnousu Scooterin Maria (I like it loud):in soidessa..
Lunta sataa! Ens viikonloppuna Boardexpo! Pääsisköhän sitä kohta jo laskemaan
Mä käänsin kaikki muut kellot paitsi biologisen. Menin yhdeksältä nukkumaan ja heräsin pitkästä aikaa todella levänneenä 6.30. Ah, pirteys, kuinka ihana tunne.
Toi Maajussille morsian -ohjelma on niiiin hyvä
[q]sapeli, 18.7.2008 08:18:
---
MissKoo, 18.7.2008 07:13:
Sain rahat takas siltä kampaajalta joka pilas mun tukan ja saisin vielä ilmaisen leikkauksenkin toiselta työntekijältä siellä kampaamossa, mutta en tiedä menenkö. Tää vaan lyhenis sit lisää.
t: Huivipää
---
En tiedä mikä siinä on - ehkä joku Suomalainen ujous - mutta mä en kehtaisi mennä sinne takaisin pyytämään eri kampaajalta uutta kampausta, jotenkin tuntuisi että se olisi niin noloa sille aiemmalle kampaajalle jos se on paikalla. Mutta kyllä minä senkin tietenkin ymmärrän että totta kai tuollaisesta on vähintään saatava rahat takaisin ja onhan se inhottavaa, muutenkin aina kesti kauan totutella uuteen hiustyyliin kun sen on joku muu valinnut.
Toisaalta jos sua ei siellä käynti haittaa niin voisithan sä käydä kysymässä sieltä second opinionin että mitä heillä olisi "korjausleikkauksen" suhteen mielessä!
[/q]
No niin just! Siis se on myös osasyy, miks en ehkä mene sinne kampaajalle Kun mä en tajua, MIKSI mä en sanonut että nyt menee ihan vituiks, vaikka mun ilme oli varmaan ihan totaalisen kauhistunut. Kun mä oikeasti luulin, että sillä on joku visio mitä en itse tajua. Juuh, en tajunnut sitten myöhemminkään..
Ja ei tälle tiedätkö voi mitään tehdä, paitsi leikata ihan tosi lyhyeksi ja sitä en halua. Tukasta piti tulla tämmönen: [admin: removed]
MUTTA, tästä tuli siis ihan täysin päinvastainen. Edestä lyhyt ja takatukka pidempi. Nyt ei ihan natsannut.. ja mähän kasvatan nyt ainakin vuoden, että saan noi etuheitulat takasin.
Onneks sain rahat takas.
Pizza*slurps*
[q]pupuTupuna, 29.10.2006 23:47:
---
ALIEN, 29.10.2006 20:07:
---
Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D
---
Sori OT, mut Kantsun PT on kyllä ihan kingi.
[/q]
siis ei tod ole OT tuo vaan tota viestii vois *bump*;ata kerran viikossa aina kun tilaa sieltä näitä taivaallisia kiekkoja!! *sydän*
Aikainen herätys. jo ennen 12 Saanu siivottua ja pestyy pyykkii. Pääsee kattomaan hania kun se ahkerana ahertaa töissä.
Kaunis auringonnousu :)
Mukava sunnuntaikeikka ja http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=36765;sivu=1.
Jeesh sain lapsuuteni takaisin*sydän**piis*
Allekirjoittaneella vähän sama juttu... Kaikki muut kellot käänsin mutta herätyskello jäi kääntämättä. Eli tuntia liian aikaisin ylös. Hienoa. Mitä tästä opin, minun ollessa kyseessä niin tuskin mitään...
Mun zamioculcakset ja jaloritarinkukat versoo niin ihanasti, että sydän pakahtuu *sydän*
[q]nomic, 30.10.2006 08:49:
Tänään muutto Myyrmäkeen. :)
[/q] Oikein.
[q]nomic, 30.10.2006 08:49:
Tänään muutto Myyrmäkeen. :)
[/q] ja parasta mä vain komentelen enkä kanna mitää muuttoautoon
Ihana olla takas suomessa *purr**hihu*
auto hajoaa kirjaimellisesti käsiin. kohensin hellästi taustapeilin asentoa, se jäi käteen... :D äsken ajoin suoraan jakajaa päin kun täällä on niin perkuleen liukasta...
mutta se ei haittaa, koska takana kiva viikonloppu. :)
ihana lämmin ja häikäisevä auringon paiste aah!
lunta sataa ja ulkona muutenkin ihanan näköstä Ja tosiaan pääsin vkl pelien ja vittuuntumisen jälkeen lahteen vähän hengähtämään.. ja eräs autoasiakin menee eteenpäin..