päivän :)
[q]Fyraett, 24.9.2006 17:05:
toivottavasti toi ei oo mikään bugi..
Alotin ite 1 gigal sivutilaa, 1kk se oli 2, ja nyt 5gt :)
[/q]
ei oo bugi, tjeu: http://www.1g.fi ;)
päivän toinen :) on huominen OVVP - eli omavalintainen vapaapäivä koulusta
Ehdottoman hyva fiilis...
tuli viettettyy aivan ihana ja kauan odotettu viikonloppu
Ja jatkoseura oli piste i:n päälle, parempaa ei ois voinnu toivoa *sydän* jäi hyvä mieli
Viikonloppu oli mahtava kaikin puolin *sydän*
Mä alan pitää mun elämästä.
Rakas mummo *super**sydän*
On aina niin ihanaa käydä siellä ja jutella hänen kanssaa *sydän*
Oon kyl niin onnellinen kun se asuu tos viereisessä pihas niin ei oo koskaa pitkä matka mennä sinne turisee
Onnellinen olo *sydän* - maanantaistakin huolimatta
[q]mayah, 24.9.2006 17:15:
Saan ens viikonloppuna vihdoin ekan ikioman dvd-laitteen :D Kuulin tänään, et isällä on ollu ylimääräinen sellainen keväästä asti. Ei sitten ollu aikasemmin tullu puheeksi, että se notkuu siellä hyllyssä käyttämättömänä.
T: VHS-kasetti
[/q]
ookko jo ostanu blondin koston DVD:nä
Pitkästä aikaa soittelin levyjä kaikessa rauhassa ja ajan kanssa, olipas hauskaa
[q]Dave^, 25.9.2006 15:14:
---
Piider, 25.9.2006 15:05:
Jes, alkaa flunssa helpottaa
---
Sithän sä voit lauantaina ottaa "pari" drinksua.
[/q]
Pois se minusta *vink**nauru*
Hieno mennyt viikonloppu, hieno tuleva viikonloppu. Enää vähän reilu kolme tuntia töitä, sitten pyöräilemään ja sunnittelemaan kaikkea tulevaa kivaa. Ja huomenna vapaapäivä:) Valtaosa ihmisistä tuntuu muutenkin olevan kovin mukavia tänään.
Musta on tylsä jees-ihminen, näköjään.
St. Germaine
[q]wiwi, 5.8.2009 13:16:
---
pirpeli, 5.8.2009 12:49:
Voiksää wiwi kannustaa tota mun ukkoakin marjastamaan/sienestämään? :D Ite haluisin metsään, mut yksin ei kyl viitti.
---
...Meette johonkin kivaan paikkaan kauniina päivänä, mukaan vähän eväitä niin sehän on romanttinen metsäretki eikä mikään pakkotyörupeama!...
[/q]
eväät = riittävästi bissee? :D
pirpsu: ehkä mun pitää tulla joku pvä sun kaa jhnkn turgulaiseen mettään itikoiden syötäväks?
*sydän*
Joo, on mulla hyvä olla..
Päivän aito :) on se, että pääsen ilmeisesti opettamaan skideille yhtä hauskaa asiaa muutaman tunnin viikossa ja saan siitä vielä korvauksenkin.
Päivän vahingoniloinen :) on se, että kaikki erään paskiaisen tekemä paska on ilmeisesti vihdoin saavuttanut sen ja se on saanut ansionsa mukaan.
Italiasta tuodut mausteet.
-Muutto. Vaikka muutankin ihanasta yksiöstä vähän kälyseen kimppakämppään, niin maisemanvaihdos piristää aina :)
-vuokratakuusta jäi vähän yli (pääsee maksaan luottokorttilaskua, jei)
-alan pikkuhiljaa olemaan enemmän terve kun kipee
-opiskelumotivaatio edelleen korkeella
-ihana mies <3
-pirtee ja hyväntuulinen olo vaihteeks :)
-Ostin stockalta housut, ja ne lyhennetään pientä lisämaksua vastaan ^__^ Mun kaltaselle miniatyyritytölle oikee pelastus!
Tää on kyllä päivän :D Äiti just tokas, että iron maiden tarkottaa "silitettyä" *lmao**nauru**lmao* Noh, sai ainakin hyvät naurut.
[q]Freja, 25.9.2006 20:49:
Satsumat tulleet taas kauppoihin
[/q]
todellakin
vähänkö lappasin tänää niitä mukaa
"Huomenna nähään, tuntuu ku ei oltais nähty viikkoon :)"
Aika överiplurrausta, mut väkisinhän tollanen pistää hymyilyttämään :)
Kohtapuolin rempataan oikein kunnolla.*aplodit*