päivän :)

Back to häröily O

[q]rmtn, 20.9.2006 19:50:
tilasin 20 uutta sinkkuu
[/q]

Sinkkuluukusta?

Rakas is bäck! *sydän*

[q]Jusna666, 20.9.2006 19:09:
Vihdoinki sai nukuttuu vähä univelkoi pois..
[/q]

Sama tääl, kai - jotain 17h viime yönä meni ihan kevyesti Sanotaanko että on ollut vähän oudot rytmit viime aikoina

Mut oma päivän :)... Hmm, aika lailla tää kokonaisuus tällä hetkellä - tilanne on omalla tavallaan kaoottinen ja ei ole juuri minkäänlaista otetta siitä - rutiineista puhumattakaan - mut toisaalta kaikki tuntuu koko ajan menevän just niinkuin pitääkin.

Ja paljon muuta mitä nyt ei oikein osaa sanoiksi pukea. *sydän*

sain nyt ainakin kuukaudeksi "oikeita" töitä :)

Son kiva et kun tulee kotiin niin kisut on ainaski ihan liekeissä
Ehkä ne on vaa kiitollisia et ylipäätään tuun himaan

Kerrankin onnistu pitää Bakersin skumppahulinat hanskassa

Ostin tuoksukuulia imuriin *sydän*

[q]niomic, 20.9.2006 21:21:
---
äm, 20.9.2006 20:20:

---

Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)

Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(
[/q]

Oletko kuullut, että hajuaisti "tottuu" (oliko hieno termi nyt sitten adaptoituu)?

Blade Runnerin final edit leffas tänään!

KÄvin just pelaamassa sulkaBalloo piiiitkästä aikaa ja oli ihan überhubaa! kokopäivän viel väsyttäny ihan hulluna, ni nyt on sit tosi ihanan pirtee olo...jieeeee

[q]Dementation, 20.9.2006 20:15:
---
rmtn, 20.9.2006 19:50:
tilasin 20 uutta sinkkuu

---

Sinkkuluukusta?
[/q]

heh, sama läppä tuli itelläkin mieleen että mahtaakohan joku kommentoida näin, :)) mul oli kyl just äsken niin kiva tapaaminen yhden erityisen kans, et korvais 20 normia <3

Hyvä fiilis jostain.. jee!
Nyt pyörän selkään ja pumpiin
Aurinko
Elämä

Ah, kaikki on vaan niin ihanaa. *sydän*

[q]niomic, 20.9.2006 21:21:
---

---

Haha, *ttu noi on kyl turhia. Ostin itse niitä ihanilta vaikuttavia laventelikuulia ja ne tuoksu just about sen ajan ku heitin ne ympäri lattioita ja imuroin - mitään erikoisempaa jälkituoksua ei kyl jääny ja heitin kuitenkin lopulta sen kokonaisen 5e tuubin imuroitavaks :)

Ehkä mun myllys on vaan huono ilmanvaihto pussin suhteen tai sit noi on ihan bs:ää :(
[/q]

Joo, konttasin illalla imurin perässä, eikä sieltä mitään tuoksuja tullut.

[q]LiiNa, 29.4.2008 12:23:
Tää ilma *sydän* ja oon niin hyvällä ja pirteellä tuulella
[/q]

indeed!

-M

[q]candyraver, 21.9.2006 09:36:
onpas vaan erikoisen hyvä mieli*hih**pihkassa*
[/q]

Sama täällä, johtuukohan tosta auringosta vaiko mistä*ding*

Enää 10-12 viikkoo niin pikkuinen tulee viim. maailmaan ja just vähä aikaa sitten tuntu et on kevät ja tulin raskaaksi.. Vähänkö aika menee nopeeta.

Eilinen iltama Ellin kanssa kun sai juoruilla kaikesta, mm. joulusta
Kulta joka imuroi ja vei roskat yllärinä ja broidin uutiset

Tänään sai nauraa yhtä tilannetta.
Harvinaista herkkua mulle tuo nauraminen.

[q]äm, 21.9.2006 08:27:
---
niomic, 20.9.2006 21:21:
---

---

---

Joo, konttasin illalla imurin perässä, eikä sieltä mitään tuoksuja tullut.

[/q]

Huhuu kuullut, että kun laittaa vaniliinisokeria tyhjään pölypussiin ni saa mukavat aromit.

lähti hakupaperit kouluun
nyt odotellaan jännityksellä tuloksia ..

Onpa kerrassaan mukava päivä ^____^

Weeds on ihan loistava sarja <3

O