päivän :)
[q]domi, 4.9.2006 08:41:
söpö työterveydenhoitaja
[/q]
Sitä mä ihmettelinki et miks sä oot kokoajan "kipee".
Ice Age pelastaa päivän.*aplodit*
kaveri joka pelasti päivän sanomalla juuri ne oikeat sanat ja tajuamalla sen mitä oikeasti sillä hetkellä tarvitsin*sydän*
Tein fyssan ja matikan läksyt, pientä vääntämistä ja taulukkokirjan selaamista oli aluksi, mut ku pääs vauhtiin nii
söpö työterveydenhoitaja
[q]Super-KerttuIhmisiin kun koskaan ei voi luottaa 100%, mutta eläimiin voi. Mieti tarkkaan mitä teet kissojen suhteen. Itse en ikinä olisi luopunut palleroistani lopullisesti! ONNEKSI!
[/q]
Tää on ihan totta *poks*. Mäkään en kyllä pysty edes ajattelemaan sellasta tilannetta, että antaisin ne pois jollekin vieraalle. Jos äiti ottais ne, niin ainakin saisin mun murut takaisin jos ero tulee. Mutta joka tapauksessa tuntuu, että jos luovun niistä, oon pettänyt ne ja se tuntuu ihan sydäntäsärkevältä *uuh*.
Sain vihdoin ja viimein korjattua mun yhet rakkaat housut.
Uusi asunto vaikuttaa kodilta. Ihana oli herätä vieraasta paikasta, jossa oli kuitenkin kodin tuntu ja omat tavarat vaikuttivat olevan paikoillaan. Ensimmäinen virallinen päivä toisessa toimipisteessä. Tästä alkaa mahtava päivä!
Kaverille synty tyttövauva tänää ja oon sen sylikummi
[q]domi, 4.9.2006 10:23:
---
as, 4.9.2006 08:43:
---
domi, 4.9.2006 08:41:
söpö työterveydenhoitaja
---
Sitä mä ihmettelinki et miks sä oot kokoajan "kipee".
---
Eijei, tää oli eka kerta sen kans, nyt voi olla kunnolla kipeenä ;>
[/q]
eka kerta on aina ilmanen
Sai nukuttua 12 tuntia*haukottel*
[q]Super-Kerttu, 4.9.2006 09:44:
Omat rakkaat kissani tulevat tänään kotiin! *sydän* Vuoden ero niistä hassuista karvakasoista on ollut todella rankka.. Ja voin vannoa, että maan päällä ei enää IKINÄ tule olemaan ihmistä, jonka takia luopuisin noista ihanista palleroistani.. Kissani ovat ainoat joihin luotan 100%. He eivät petä, eikä jätä minua IKINÄ! *sydän*
[/q]
Voin kuvitella fiiliksen. Mun ei ole onneksi tarvinnut luopua omistani enkä tosiaan usko kenenkään takia niin tekevänikään, mutta muistan tästä asiasta vuosi sitten Klubbarilla käydyn keskustelun, jossa taisin olla asiasta sivullisena jopa vähän penseänä.
Lemmikeissä on tosiaan puolensa - ne rakastavat varauksettomasta takaisin eivätkä osaa suunnitelmallisesti ja/tai tekemisiensä seuraukset tiedostaen kikkailla rakkaidensa elämillä. Then again, on ihmisissäkin omansa vaikka karvapallerot ovatkin ihania. *sydän*
1-3!!!!!!!!
Steissillä oli tasasin välein seisomassa komeita kurkkusalaatteja keräyslippaiden kanssa
Ja junassa oli huvittavaa ku junan pysähtyessä ensin ylös nous kaikki naisihmiset ostoskasseinensa sirosti pujotellen ja viimesenä nous sellanen parimetrinen bodarihirmu ylös varmaa 5 litrasen öljytonkan kanssa tuima ilme naamallaan Se oli koomista
Tänään pitäis selvitä mille tasolle päädyn saksankurssilla
[q]Mellu-, 30.8.2006 02:32:
ou jeeee... tän vuoden joulukuussa tulee hopeanuolesta jatko-osaa dvd-pakettina suomessa,eli WEED-dvd paketti härre gyyd ou jee pakko saada mä haluaaaaaaaan *sydän* katoin pari jaksoo netistä.. ai että..ei vedä vertoi hopsuille mut ai ai ai ku oli nannaa
bileeeeeet!!1 pakko saada pakko saada ... *pökr*
ois jo joulukuu..
[/q]
Saahan nuo jo netistä :)
kaverin polttareille seuraavaksi...
[q]Jocular, 4.9.2006 16:49:
kurkkusalaatteja [/q]
Sotapoikia, partiolaisia, puunhalaajia vai huijareita
Oon silti vaan niin vitun hyvä kokki *sydän*
[q]domi, 4.9.2006 16:42:
Oon silti vaan niin vitun hyvä kokki *sydän*
[/q]