päivän :)

Back to häröily O

Ostin kaverilta pesukoneen *sydän*

[q]Dorka, 19.8.2006 10:50:
-clip- kunto kestää mut mites juoksulihakset. -clip-
[/q]

Hmmh, ehkäpä on aika mennä nukkumaan. Luin ekaksi että "kunto kestää, mut mites sulkijalihakset" *igor**nukkuu*

Jei! Pitkästä aikaa voitin lotossa

[q]UnityF, 20.8.2006 13:12:
---
kml, 20.8.2006 12:59:
---
UnityF, 19.8.2006 23:53:
ai niin ja sain tänään vaaville potkupuvun ja siinä on: sammakoiden kuvia! *super**pihkassa* Oliko vähän ihana lahja

---

http://klubitus.org/kuva.php?id=18818

Tulee äitiinsä

---

todellakin !
& suunitteella laittaa _kaikki_ sammakko pehmot ym sen huoneesee sitten
& kun pikkuisen isi kuorsaa ajottain kuin sammakko niin siinä onki koko soppa valmiina

sammakko perhe
[/q]

Jos se on poika niin siitä tulee sammakkoprinssi

rottani heilutti häntää, ette usko miten koomisen näköstä :DDD

vaikka oonkin ihan helvetin väsynyt jotenkin, silmät lurppaa kesken työsähköpostien näpyttelyn, on silti ihan jees olla taas töissä. Onpas jopa lyhyt viikko kun on perjantai vapaa. Torstaina taiteiden yöhön ja lauantaina kotisynttärikemut kavereiden kanssa tulee salee hauska pitkä vloppu!

Eilen saapuneet uudet paidat. Ja varsinki tää, joka on päällä nyt.. Niiiiin pehmee ja mukavan tuntunen. i *sydän* nettishopping

[q]UnityF, 21.8.2006 16:13:
mitä aloit kattomaan?
[/q]

Bleachia! Mul on ollu ikuisuuden noi koneella ja sitä on hehkutettu mulle ihan sikana, mut nyt vasta sain alotettua :P. Ei voi lopettaa, vielä yks...

Eilinen
Ja toissailta edelleen

[q]kml, 21.8.2006 15:23:
Sain taas kipinän animen kattomiseen, ja alotin uuden sarjan. Kiesus että on hyvä
[/q]

mitä aloit kattomaan?

mie sain kipinän jälleen musiikkiin

Sain taas kipinän animen kattomiseen, ja alotin uuden sarjan. Kiesus että on hyvä

Koko päivä parin rakkaan koulukaverin kanssa Voi apua, mikä ilta tulossa Miten oon selvinnyt koko kesän ilman tätä seuraa

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

saattaa olla että selviän näistä morkkiksista ja bubble pelastaa päivän

Sama ku Tupunalla:

Edessä 2,5 tuntia kampaajalla

sain labraan ajan jo tälle viikolle

Syksy tekee tuloaan!*sydän*

[q]Freja, 22.8.2006 07:31:
---
John, 22.8.2006 07:28:
Syksy tekee tuloaan!*sydän*

---

Mistä se o tulos? ei sitä tääl viel näy
[/q]
Kyllä sen öisin ja aamuisin huomaa jo, vaikka päivät ovatkin mukavan lämpimiä.*hihu*

liian suuri oivallus tappo mut, mutta tää uus minä onkin aika miellyttävä ihminen, jopa mä tykkään ittestäni*hali*

O