päivän :)
Nään tänään pitkästä aikaa mun ultimate lempparipojan. Siitä on ikuisuus kun ollaan viimeksi nähty ja vaihdettu kuulumisia. Se poika on mulle oikeasti kuin veli! *sydän*
[q]Foxmagon, 18.8.2006 08:30:
Päivän repslol enemmänkin
[/q]
Where there is mill, there is a road!
kaveri soitti juuri ja kysyi "Otatsä kasvis safkat lentsikassa?" WHAT?!
ME MENNÄÄN ESPANJAAN VIIKOKSI hihiiii.. kiva kiva kiva . . . ! !
PERJANTAIIIIIIIIII~
Huomen animecon ja mulla on läähpuuh koulutyttöpuku Ai niin ja mein lukios on tänään jätskii mut Hämeenlinnan lyseon lukios ei.
[q]mayah, 6.12.2006 09:25:
Samalla haluaisin käyttää tämän tilaisuuden hyväksi ja pyytää kaikilta maailman tupakoimattomilta anteeksi sitä, että täysin itsekkäästi olen saastuttanut teidän hengitysilmaanne kymmenen vuoden ajan. Anteeksi.
[/q]
Saat anteeksi..*hihu**hali*
Puisto fäking kemista poistui talosta eilen italian reissulle ja mä saan olla rauhassa 2,5 viikkoa *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
Mun kämpän hajuongelma selvis! Mutta syy oli kieltämättä aika hilpeä.. en yleensä käytä marganiiria leivän päällä ja margariini oli päässyt 'vähän' vanhaksi, parasta ennen pvm oli joskus kesäkuun alussa Oho ja hupsis!
Kaikkein etovinta tässä on se, että mä olen kyllä käyttänyt sitä margariinia aina välillä koko kesän ajan.. Hehheeheheheheheh. Mutta onneks ei haise enää!
Päivän repslol enemmänkin
http://i14.photobucket.com/albums/a343/ptj_tsubasa/DSCF3197.jpg
[q]idi, 18.8.2006 12:19:
perjantai, mökki, känni, uimaa! :)
[/q]
+ sauna!!!! kohta ollaan jo menossa *tanssittel**jiihaa*
käljäääääääääääääää
Aika jännä fiilis, ei osaa sanoin kuvailla mutta silti hymyilyttää
Firman yhteistyökumppani vie tänään meitä + muita risteilemään Helsingin edustalle, josta sitten on myös mereltä käsin tarkoitus katsoa ilotulitusta *hihu*, tietysti myös hyvää ruokaa ja juomaa *känni*. Tämän jälkeen sitten vielä kuuntelemaan Leamaa *joo*.
Enää kuukausi ja Hampuri kutsuu
Kulta kosi vähä aikaa sitten kihloihin ihan yllättäen *sydän*
vauvakin teki heti kuperkeikan
vähänkö on onnellinen olo
Myös aamupäivällä oli kivaa nähä kullan mummii ja pappaa ja huomenna näkee äippää
Tänää on viimeinen työpäivä (loppuu apaut tunnin päästä..) ja sitten alkaa jopa reilun viikon mittainen LOMA! \o/ Sen lisäksi tänää näkee taas tyttöystävän joka asuu toisella paikkakunnalla. Whiiiiii!
Pääsin tänään kotiin
Mulla on todella outo mielihalu neuloa koko ajan ja kaikkea pientä ja kun tuossa kokeilin niin käsialakin on todella hyvää! (vrt. ala-asteen käsialaan) En yhtään pistä vastaan
[q]emuli, 18.8.2006 14:29:
---
Dana, 18.8.2006 10:26:
kaveri soitti juuri ja kysyi "Otatsä kasvis safkat lentsikassa?" WHAT?!
ME MENNÄÄN ESPANJAAN VIIKOKSI hihiiii.. kiva kiva kiva . . . ! !
---
NIIN MENNÄÄNKIN! Mielettömän huisia!
[/q]
*ökkö* ja *ökkö* heheh
Today was a good day
Löysinpäs tänään erään vanhan piano-house pimputtelun, joka on jaksanut pysyä pois näkö/kuulopiiristä tommoset, oliskohan jotain 13 vuotta. Tänään löysin kyseisen kappaleen täysin sattumalta Youtubesta. Tätä riemua ei voi sanoin kuvailla ja biisi on just niin loistava, kuin muistin.
Ensin Elisa nelinkertaisti mun nettinopeuden ilmaiseksi ja nyt vielä tämä. :)
[q]Enkeli, 18.8.2006 19:05:
ihan sika jees vaikken kaikkia aineita hallitsekkaan täydellisesti
[/q]
En sano mitään