päivän :)
Uus duuni *sydän*
Kävin poistamassa viimeiset Pioneerin CDJ-800MK2 x2 Konalan Discoshopista kohtalaisen hyvillä alennuksilla.
...nyt vain sitten odotellaan mikseriä niin pääsee vääntämään uusia mixtapeja.
Takaisin koulun penkillä ja historian parissa.:) Löytää aikaa myös kunnon nettisurffailuun, eli ehtii myös klubbariin.
uus Samsung Galaxy S GT 9000, FINALLY!!! *jiihaa**plur*
-M
uus Samsung Galaxy S GT 9000, FINALLY!!! *jiihaa**plur*
-M
Uuh mä itsekkin haaveilen kyseisestä masiinasta. Kerrotko muutaman päivän päästä miten vehje skulaa.
Uuh mä itsekkin haaveilen kyseisestä masiinasta. Kerrotko muutaman päivän päästä miten vehje skulaa.
Mulla oli ko. laite jo noin vkon testikäytössä tuossa jokunen vko takaperin, ja rokkaa kyllä huolella! Toistaiseks ainoa mikä on ollut haastavaa, on nakkisormien sovittelu touchpadille sopivaksi Siihenkin tosin kustomointeja olemassa, eli helpottunee kun jaksaa tunaa.. Mutta keep u posted
-M
Ei oo sen suurempaa syytä.m Tää päivä on vaan alkanu niin täydellisesti*iloinen*
Uus tietokone <3
Tää sai mun naamalle.
http://northpole.fi/files/m/We_no_speak_Finnish_1_.mp3
Sain telkkarin korjattua, WIN. Samsung: haistakaa vittu. Nettisivut eivät toimi kunnolla ja siellä lukee "soita tai lähetä sähköpostia" eikä sivulla ole mitään sähköpostiosoitetta mihin voisi lähettää palautetta. Jos jollakin muulla on sama ongelma kuin minulla niin sen saa helposti korjattua itse eikä tarvitse maksaa kuin osien hinnan (noin 10 euroa). Ongelma on siis että televisio alkaa naksahtelemaan käynnistäessä, aluksi kestää muutaman minuutin että televisio käynnistyy ollenkaan ja lopulta lagi on yli 5 minuuttia. Tässä vaiheessa itsellä meni hermo ja korjasin tilanteen, lukenut netistä että monella on mennyt tunteja että televisio on lopulta lähtenyt käyntiin. Ongelma on kondensaattoreissa jotka Samsung on saanut halvalla Kiinasta, nämä kun vaihtaa niin televisio on jälleen kuin uusi. Oli muuten viimeinen Samsung-tuote jonka ostan ikinä.
[q]S-T, 19.10.2007 23:22:
Uudet silmät, mulla on uudet silmät!
15 vuotta kestänyt rillien ja piilareiden kanssa soheltaminen on ny historiaa
LASIK oli viikko sitten ja silmät on jo ihan normaalin oloiset, mitä nyt kuivuvat vähän enempi. Näkö on parempi kuin laseilla ennen leikkausta..
[/q]
Mä haluun kyl kans ton. Tosin oon vasta 9v. kikkaillu rilleillä ja piilareilla. Oon ymmärtäny, et näön on pitäny pysyy samana jonkun aikaa, et kandee mennä leikkaukseen?
Perjantai Pullo Puskee Päähän Plus Puristaen Pirteällä Polkalla, Paukkeella, Psykellä & Pörinällä *känni*
Pizzap.. eiku .. kebab perjantai
[q]Avernian:
Kaupassa oli vaihteeksi Spar-rahkaa Halvempaa ja parempaa kuin Valion.
[/q]
Kandee käydä alepassa, smarketissa tai prismassa..siellon ehrmann-rahkaa 250g 0,55
edit: ja on muuten jotain sata kertaa parempaa, ku valion rahka
sauna & siideri & viikonloppu ... ja bileitten järkkäilyn eteenpäin nytkähdys
TJ 0
[q]GoA:
Paljos kyykky?
[/q]
eiku penkki!
Tykkään <3
Asiat. Niillä on tapana järjestyä. :)
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)