päivän :)
Alkoholipolitiikan muuttuminen siihen, että kaikilta alle 23v näköisiltä (mitä vittua toi ees tarkottaa :D) kysytään paperit, on johtanut armottomaan silmäpeliin kassalla kun ei näytä ikäiseltään. Auta armias kun jää paperit himaan. Joutuu tuijottamaan silmiin kuin murhaajaa ja myyjä tekee samoin. Jos katseeni hetkeksikään väistää, kysytään paperit vaikka on jo lyöty ja leimattu ostokset. Ei siinä muuten mitään, mutta pajareissa se on suht kuumottavaa :D
Lisään vielä että siinä missä ennen ei myyty alle 18 vuotiaille, niin nykyään ei myydä tietyn näköisille ilman erityistä lupalappua valtion virastosta. :/
äähähääää äitil on jauhlihakeittoo mitä se on tehny ihan mua ajatellen <3
koht pääsee siis SYÖMÄÄÄÄN
[q]mayah, 2.10.2006 12:35:
mayah, 28.7.2006 07:27:
---
UnityF, 28.7.2006 00:28:
marraskuun 23 päivä on laskettu aika et sitten näkee millainen otus sieltä tulloo
---
Ehkä vuoden paras päivä syntyä
---
[/q]
Se on kyl hyvä päivä :D
Olipahan päivä eilen! PoleArt *sydän*
Yhen kivan tapaamisen jälkeen kohti Jyväskylää. Musiikin vääntelyä ja olutta.
Life is good!
Vain yksi "ongelma", jos sitä edes sellaiseksi voi kutsua. Se sama vanha ikuinen riesa nimeltä ajan puute. Ja tässäkin auttaa oma rakas, joka ylittää itsensä jatkuvasti. Nainen johon voin luottaa. Nainen, joka tietää miten suhteen eteen kannattaa tehdä työtä. Niin parasta, etten vastaavaa uskonut ikinä löytävänikään <3 So far, so [o]good[/o] best! <3
Eikä sekään haittaa et mä olen koko ajan nälkäinen, koska ruoan ystävänä ja urheilevana nuorena mä olen vain paremmassa kunnossa viikko viikolta, vaikka vaikuttaakin vähän pinnalliselta lol, on se silti hassua ja nautinnollista tietää olevansa taas kerran hyvässä kunnossa! Syön kuin porsas laidasta laitaan roskaruokaa, sipsei, limua, makeisia lähes joka päivä ja ainoa mitä olen lisännyt on liha leivän ja pizzan päälle ja silti vain kiristyn :DDDD
Anyway, vois/pitäis vähän rajoittaa tota ihan verenpaineiden yms sisäisten asioiden takia..
(heti sen jälkeen kunhan pääsen Pizza Huttin buffetiin näyttää sliceille et kuka määrää!)
EDIT: ai niin ja tietty se, et mul on yli 50kiloa honoria säästössä season 3:sta varten!
10 päivän työputkesta enää 5pvää jäljellä..*pepsodent*
nii, ja hyvin mennyt jalkatreeni on kans aika kiva juttu*super*
Tieston uus levy: In Search Of Sunrise 6 cdI <3 Työpäivä alko kivasti ku tää soi taustal
Voi pyhä vittu! herättäkää mut NYT if I'm dreaming!!
Aloitin Goethe instituutin saksan kurssin pari viikkoa sitten ja yllätyksekseni olen huomannut, että vaikka en saksaa olekaan melkein 10 vuoteen opiskellut, niin kummasti ne heikkojen ja epäsäännöllisten verbien taivutukset yms. palaa muistiin!
[size=8]ja lapsille voin tässä välissä sanoa, että uskokaa äitejänne![/size]
Yllättävän tehokas olo heti näin aamusta, naurattaa ja hymyilyttää paljon, verbaalinen lahjakkuus on jotenkin huipussaan ja on semmoinen positiivinen rähinä-"elkääs alkako mulle"-fiilis :D
..tästä taitaa tulla kuukauden tehokkain työpäivä *pahis**sydän**pepsodent*
EDIT: ...olisi tullut jos olisi ollut jotain mitä tehdä, tarmoa kyllä olisi riittänyt mutta kun kaikki muut ovat lomalla niin minulla pahemmin ollut mitään mitä tehdä
Vaikka nukkunu todella huonosti viime aikoina ja aamulla oli vaikea herätä, nii oli kumminki aika kiva tulla töihin :P
Hii vihdoinki sain aikaseks puhdistaa meidän talon rännit roskista.*hihu*
Nyt isi saa maksaa mun uudet hiusket*joo* Daddy's Spoiled Little Girl*plur*
Huippuhyvin menny selkätreeni*pepsodent* nii, ja kesäloman lähestyminen hymyilyttää kans päiväpäivältä enemmän; enää 10 yötä(=7 työpäivää), ni pääsee lomailemaan*tirsk*
olihan viikonloppu*nauru*
isä sai mut eilen ylipuhuttua moottoripyörän kyytiin - oli melkeinpä elämäni pelottavimmat mutta samalla kiehtovimmat minuutit. ehdottomasti uudelleen*sydän*
muutenkin on ollut aika täydellinen loman alku, onneksi tätä on tiedossa vielä seuraavat kolme viikkoa..
muutto viikon pääst mannerheimintielle
viikonloppu maalla <3
[q]Freja, 22.5.2007 20:07:
!
Tein ensimmäistä kertaa elämässäni keittoa! (jos sosekeittoja ei lasketa)
[/q]
*pökr* Osaakse oikeesti muka kokata?
Mä kävin just Pirkkolan pururadalla, eli joku reilu 4km ku nää matkat sinneki lasketaan edestakas. Tuli paljo freshimpi olo kuin oisin kuvitellu. Kyl taas jaksaa kattoo O.C.ta.
Edit: Ei pitäis hymyillä liian aikaisin.. nyt meni tikku tai joku lasinsiru varpaaseen..
Kylpy.
Tästä lähtien kaikkina tulevina pakkaspäivinä tulen aina suoraan töistä kotiin ja menen puoleksi tunniksi hyvin kuumaan kylpyyn. Eipä vituta enää