päivän :)
Yks kaunis päivä mulle tultiin kertoo, että se on Neon joka tekee omia biisejä eikä Proteus ja että Neon tekee kaikki Proteuksen biisit*nauru* Siis mua ei kiinnosta jos ei tiedä joitain asioita, mut että kuka helvetti näit keksii*tirsk*
Se selitys oli vielä niin perusteellinen, että meinasin itekkin ruveta jo epäilee*nauru*
Noh noh!! Tänään se alkaa!! The Joulukalenteri! Muistakaahan kattoo subilt klo 18.10*plur*
Tietty pitää olla päivän :) myös!!
Duunis on yks kiva kundi:P "From down under mate!! *känni*" Kaveri sano et se olis kai kiinnostunu musta mut et en mää mitää oo huomannu*nauru* Niinq en ikinä huomaakkaan tai tajua.
Söin tänään tämän joulun ekan joulutortun!!*slurps* joulu on taas, joulu on taas...*nuotti*
South Park on taas selkeesti nousussa:D 'More crap' -jakso on ihan sika hyvä! :P
Vanhaa kunnon South Park -huumorii=) Lovin' it*plur*
[q]zenny, 22.11.2007 07:36:
---
-Fuzzy-, 21.11.2007 22:19:
JEEEE!!! The joulukalenteri tulee taas tänä jouluna!!:D Niiin loistavaa!!
---
Miltäs kanavalt ja mihin kellon aikaa??
[/q]
SubTv:ltä, mut en kyl muista mainittiinko kellon aikaa...:)
[q]mayah, 18.9.2007 21:26:
[/q]
Me too!!
[q]Jocular, 19.8.2007 02:49:
Miehen hajuste. Siis jässys, tommosia ku tulee vastaa ni jalat o hyytelöö
[/q]
100% samaa mieltä!!!
hannu ja taina tulee tanaa ja huomenna ajellaan haagiin digweedin keikalle
aurinkoista ja lamminta, toissa kivaa ja haastavaa, italian tiimin ihanat japat istuu heti mun ruudun takana, queensday ja sashan ulkoilmakonsertti lauantaina *sydän*
[q]mayah, 2.7.2007 08:36:
---
-Fuzzy-, 2.7.2007 08:00:
Nimpparit=lahjoja:D
---
Mäki sain työkaverilta läkerol dentsejä kolme rasiaa nätisti paketoituna kortin kanssa :D
[/q]
hahaa*nauru* Mä sain 4 solkkuun! Että *vinkvink, oot valkonen*! :D
Eilinen kännikoris:D Hitto mikä treeni ja nyt paikat iha paskana=P Tänää sulkkist ja pesist*joo*
Jeeeeiiij kivoja viestejä tuli taas!!!*plur*
Tää tyyppi on kyllä tehny todella suuren vaikutuksen muhun*joo*
Ja kohta me nähäänkiiiin...*hihu*
[q]Miinapiina, 27.4.2007 21:44:
lucky you
[/q]
Ehkä olisin vielä onnekkaampi jos olis joku miäs jonka kans olis jtn sutinaa, mut tää on ihan vaan frendi...*justjoo* Pakko se on jostain päivän ilot repiä*hih*
Eilen ekaa kertaa EVER mulle sanottiin, että "Futsi on aina niin ilonen!"!
So not true, mut tuli kyllä hyvä mieli :D*hymy*
Ei juma!!!*nauru* Kuin voi näyttää näin järkyltä?!?!*nauru*
Mul on hiukset pystyssä(eiliset tupeeraukset), ei meikkiä, ikivanhat lökät jalassa, vielä vanhempi toppi päällä, puhdistava naamio naamassa ja rillit!*nauru*
Oli pakko repee ku katoin peilistä huhhuh...*plur*
Täyden kympin päivä ^_______________^
Toi mun keittiö on vaan niin kiva, et tulee hyvä mieli joka kerta ku käy siel.
Partsikin on nättinä
Siis tää on kyllä nyt päivän :D mut kun se topikki lukittiin nii pistän tänne!
Eli tää on MySpacesta lainattu! Sain tälläsen viestin joltain tuntemattomalta:
"hi......
i will really like to use this medium to tell u how i feel about.
i saw ur pix and profile and it so cute and good to me.i really like and appreciate u.i will like to know u more better.....i mean coming closer to u...,coz i have been longing and praying to GOD to give me someone that is honest and faithful as my partner...,my mind tells me that u are really the one 4 me.
kean "
:D
"i will really like to use this medium(??) to tell u how i feel about..." :D Okhay mate! Take care now, bye bye then! o/
Eiku hei viel tää toinen:D
"hey, sorry to send you a random message, but i thought you'd look cool to talk to..soo how are you? also...if you have a microphone for your computer, um, can i hear you burp? please? i think it would be cute ^_^"
What ever turns u on...!
Tänään oli hyvä päivä*joo* Kiitos vaan osaanottajille*hymy*