päivän :)
Hämy. :)
:). kaameasta loppiaiskrapulasta selviämisen jälkeen on kyl aika :)
Kiva huomata et oon ihan hemmetin innoissani jostain asiasta, tällä kertaa nimpparijuhlieni järkkäämisestä :D oon kyl aina tykännyt kaikenmoisesta järkkäilystä, mut kai ny viel kun on tietty teema, niin ollu muksempaa moinen homma.
Jotenkin hyvä fiilis lauantaista, tulee oleen kivaa ja näkee ystäviä pitkästä aikaa :)
Ihan kohta lähös lukiolaisten pikkujoulubileisiin Luxiin: D
Tehtiin katin kanssa kuvataidetta
8x4 A4 paperia... yhteensä 32kpl Näyttää kivalta... Nyt pitäis vaan säätää toi kunnolla pahville ja seinälle
Edit: Kuva on siis kuvattu ylhäältä ihan vaan lattialta
[q]Unik, 27.2.2009 11:15:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200902269157221_vi.shtml
Simpsoneista kaksi lisäkautta
[/q]
Uuu.. Ihan huippua
[q]noena, 3.2.2009 15:33:
Pääsen kohta töistä, ja kun menen kotiin niin siellä EI OLE KETÄÄN. Se on aivan TYHJILLÄÄN!! IHANAA!!!! Heti ku astun ovesta sisään laitan kunnon siivous-polkkaa soimaan ja imuroin
[/q]
Okei, sulla on vähän eri tilanne, kun kerta oot majotellu sun serkkua, mutta välillä mullakin on tommonen olo. Ei tee mieli siivota, jos kotona on joku muu. Eikä sitten tuu soitettua siivousmusaakaan.
Ehkäpä pitäis joskus hööpöttää joku perjantai H & S siivoomaan. Tarjois punkkua ja soittais polccaa. Varsinkin kun minä itse taidan olla meistä se huonoin siivoamaan
Jee, oopperaliput tuli postissa!
Aivan ihana päivä
[q]Pätkis, 28.1.2009 10:29:
Jos kävelyseuraa tarviit, voit tulla hakee naapurista ittelles a) koiran b) koiran + omistajan. Laksa on aina valmis
[/q]
Hyvähyvähyvähyvähvyä.
Tein ison positiivisen muutospäätöksen tänään.
Aika näyttää, tarviin uusia asioita.
Ihana vapaapäivä rankan viikon jälkeen*plur*. Nyt vähän siivoilen, kämppä niin paskanen ja sitten illalla frendin kaa salille. Vielä Dunen "Can't stop raving" soi taustalla ni pakkohan täs on hymyillä : )
Taas on motivaatiota omaan ikuisuusprojektiin. :)
Otin eilen itseäni niskasta kiinni ja tein pari juttua uusiksi. Nyt taas jatkaa hakata päätä seinään jatkossa. ^^
Mukava ilta ihanien ihmisten kanssa
[q]Amma, 27.1.2009 22:26:
pluristelua
^_______________________________________^
[/q]
Jos kävelyseuraa tarviit, voit tulla hakee naapurista ittelles a) koiran b) koiran + omistajan. Laksa on aina valmis
"Arvaa mitä eläintä mä ajattelen?"
"No?"
"Jänistä."
"Jänistä!"
"JOO MIST ARVASIT!!"
[q]tiiplis, 24.12.2008 00:32:
Mukava ilta ihanien ihmisten kanssa
[/q]
Second that
:'D
[q]Hitchhiker, 2.1.2009 22:17:
Tarkoituksena olisi taas aloittaa oppisopimuksella koulutus (se ylin kerros, joka on vain mahdollinen suorittaa), muita suunnitelmia ei ole taikka ainakaan vielä tule, joten näillä mennään alkuunsa.
[/q]
Firmalta tuli lupa kouluttautumiseen, vielä pitää tehdä sopimus oppisopimustoimiston kanssa. Vielä olisi mahdollisuus päästä ehkä yhteen projektiin mukaan, sen mukana pääsisi hieman eri alueelle omasta työstä (kunhan se vain passaa firmalle) ja lisäisi ehkä hieman enemmän tuota mielenkiintoa työtä kohtaan.
Seminaarista täydet pisteet darrassa (kännissä?)!
Eli 2/2!
Saksalainen professori piti luennon keskiaikaisista noitavainojen kidutusmenetelmistä. En ole hyvä saksassa, joten valmistin kysymyksen etukäteen :)
"Sehr geehrter Herr Oestmann, vielen Dank für Ihren interessanten Vortrag. Da meine Deutschkenntnisse leider etwas eingerostet sind beschränke ich mich auf eine kurze Frage: auf welche Quellen haben Sie für ihre Forschungen zurückgegriffen und welche schätzen Sie als die wichtigste ein?"