päivän :)

Back to häröily O

takaisin suomessa...*tanssittel*
nyt ootan jonaksen ja eliaksen näkemistä aika hiton paljon.. jo etukäteen

*tirks* kiitos Chasse loistavasta seurasta, me kyllä osataan suunitella parhaat vessat

Roolipeli Pääs pelaamaan ekaa kertaa kait about vuoteen... Veli Leo, rauhanjumalan pappi, hoiti homman kotiin tyylillä

Kämppä siivottu, pyykit pesty. Nyt voi vaan olla ja nauttia.

isoveli soitti ja kerto et ne saa vauvan

Tosi ihanaa et on perjantai! Vaikka tässä taas töihin joudutaankin, mutteipä se jaksa mua just nyt masentaa

ei kolmeen päivään töitä

Hahaa, kuole Fire Gigas!

Otin kerrankin jo heti aamusta töissä asenteen että teen hommani juuri sillä vauhdilla kuin kerkeän turhia hötkyilemättä ja hermoilematta ja vaikka jaettavaa tavaraa paljon olikin, sain kaikki jaettua ja aikaa jäi ruhtinaallisesti vielä sluibbailuunkin...oli kiva päivä töissä joo

Saahan nähdä onnistuuko sama huomenna...*hymy*

*edit:typoja*

Huomenna eka soittotunti viiteen vuoteen :D

en kyl näköjään osaa enää mitään.

Uus työpaikka

viikon viimenen työpäivä... ja ens viikolla vasta tiistaina seuraavan kerran!

http://gallery.ipodlounge.com/ipod/displayimage.php?pos=-2659

Sain äsken yhdeltä kivalta pojalta 4 itse tehtyä cd:tä etukäteen 19 vuotis synttärilahjaks *sydän*
Ja ny fiilistelen niitä

Mä keksin mun lopputyöhön kerrassaan loistavan aiheen!!!

Tänään työhaastaattelu.*hikoil* Vähä jännittää ku tää mesta ois tosi tarpeeseen.

digicamera.net kysymys:

[q]Elikkäs minkälaisia vinkkejä antaisitte lintukuvaukseen, kun yritetään saada fotoja lentävistä linnuista. Minkälaisil asetuksi,minkälaisil välineil pärjää + muita kikkoja.[/q]

Vastaus:

[q]Jos löydät sellaisen pokkarin, jossa on lentävän linnun asetus, niin käytä sitä. Muuten kehoittasin harjoittelemaan niillä oksalla istuvilla, tai oikeastihan ne taitaa seistä.

Elikkä siis, eli siis elikkä ensin opettele perusasiat ...[/q]

Ihanan rehellistä

Stop that crying.........heiiiiii.....Baariin niin pikkuhiljaa kiksutellaan *hymy**hihu*

Ihanaa lohokiusausta

NIi ja sain vihdoin varattuu ajan sinne kakkosvaiheeseen. En nyt sanois, et viimetingassa olisin. Sain ajan samalle päivälle, ku kortti menis vanhaks

Soitin terveysneuvontaan ja sanoivat että ei ole syytä huoleen vaikka hengittäminen sattuukin - se kuulemma laukeaa ihan itsestään kun yritän vaan hengittää mahdollisimman syvään vaikkapa höyryä. Ja sain myös neuvoja miten pitää käyttää paria eri yskänlääkettä niin tää paranis mahdollisimman nopeasti mut saisin kuitenkin nukuttua öisin.

Ja oli tosi mukava ihminen siellä toisessa päässä kanssa

I *sydän* terveysneuvonta

edit: ja ai nii, mä näin roolipeliaiheista unta kyl se tekee ihmeitä kun on luvassa peli lähiaikoina mihin pääsee itse pelaamaan

Työhaastattelu meni kivasti ja nyt on sen verran adrea suonissa ettei väsytä yhtään

O