päivän :)
[q]Drisana, 2.11.2005 23:01:
Tajusin taas, kuinka luuseri olenkaan*justjoo*...
[/q]
pöh pöh älä höpise, kukaan ei oo luuseri! ja btw, miks tää muka sit oli päivän :) ?
oma päivän :) on se, että enää tää & huominen töitä ja sit saa lepäillä... puuh rankkaa aikaa.
Vastasytytetyn tai -sammutetun kynttilän tuoksu
edit: Löyty yks tosi hyvä biisi
ja sit viel:
http://tinyurl.com/7f49e
You are O Totoro, the biggest of the Totoros and king of the forest! You're very helpful and understanding, but can be a bit scary at first... You love children and nature, and sleep ALOT! I'm not saying you're fat, but you definitely have an overpowering presence. You're super cool though, trust me. The movie's named after you for Chrissakes!
Iltavuoro on niin ihanan rauhallinen. Saa tehdä duunia ihan omaa tahtia eikä o niin hektistä ku päivällä. ja mikä tärkeintä - ETN.FM soi kokoajan *sydän*
ja toinen ":)" on, että taas on raha-asiat ok. Talviauton metsästys jatkuu...
Valion suosikkijugurtit kautta aikojen<3
*Plur*Jotenki kaikki asiat on loksahtanu kohdilleen*sydän*
ostin cardigansin uuden super extra gravity levyn ^^
Chorale - Huominen (Ambient Mix)
+1,7kg viinirypäleitä
...ensinmäinen päivä sisustetussa kämpässä, ei tässä kestänyt kuin 5 vuotta Aiemmin tuli sohva, sitten eilen tuli matto ja matala kaapisto. Tuntuu kun olis uudessa kämpässä, miksi ei aiemmin ostanu kalusteita niin... tosin, sohva -> reklaamatioon, hyllyt -> reklaamaatioon
sain uuden jääkaapin.
kävin kampaajalla värjäämässä hiukset.. nyt ne on sellaset tummat, liilan näköset jos on pirteitä punasia raitoja
Päätä ei särje enää ollenkaa nii paljo ku eile.
[iso]SAIN TÖITÄ!!![/iso]
Kiitos Jonne *sydän*
*ökkö**ökkö**ökkö**ökkö**ökkö*
eka iltavuoro tässä firmassa ever...outo olo tulla klo 16 duuniin HERÄNNEENÄ ja hyvin nukkuneena ja vääntää pitäis puolilleöin.
toinen ":)" on kun hain auton vielä viikoksi ajoon talvisäilöstä. yay. Helpompi etsiskellä talvikulkuneuvoa, kun on auto käytössä...
Mä oon vaan niin hyvä ! Kolme viikkoa pois koulusta, eikä tunnu missää !! hahaha !!! *jiihaa**iloinen**plur*
Harjoitteluraportista puuttuu tekstiä puoli sivua ja
toisesta portfoliosta 1 essee: satu.
Nuo kun saisin (tai siis SAAN!) tänään tehtyä ja palautan
paperinivaskat ylihuomenna koululle, niin pitäisi tipahtaa
22 OV: ta lisää Jonka jälkeen puuttuu enää
toiset 22 OV: ta.
Opinnäytetyö hyvin alulla ja viimeinen 10 OV kurssi
alkaa ylihuomenna. Ehkä mä sittenkin valmistun joskus
EDIT: Raportti ja portfolio valmiina
(Satu siitä miten kirahvit syntyivät on aivan törkeen huono
Mut on siinä sentään kuvia ja kaikkee *nauru*)
[q]Fucking Nobody:
---
jesus:
Sain juuri vahvistuksen epäilyihini; työsuhdetta ei jatketa! Ajoissa ilmoittivatkin, reilu kk enää hommia*taputapu*
Hyvin huojentunut olo tuli kuitenkin, kun alkoi jo tulee mitta täyteen*grr*
---
No voi jumalauta! Kuka Jeesuksen hommia jatkossa hoitaa jos sä sait fudut!?!?!?!? Ja kuinka tehtävästä kiinnostuneet voivat hakea siihen sun faijas oikealle puolelle? Vai otetaanko siihen enää uutta tyyppiä ikinä? Onko se vasen puoli muuten kans vapaa? Miksi Taivasten Valtakunta vähentää henkilöstöään? Rupeeks enkelit nyt ehkä tukilakkoon? Kuka rukouksia nyt kuuntelee? Kuka tuomitsee elävät ja kuolleet?!?!?!?!?
Voi vittu, Jeesus sai kenkää!!!! päivän :(
Totisesti.
[/q]
Ystis voitti tanssiskaban ja sitä myöten lentoliput Las Vegasiin. Aika siisti juttu.
Kesä voitti taas talven väliaikaisesti...haen kyllä autoni vielä säilöstä ajoon hetkeksi. prkl. FU TALVI
ensi viikon sää:
http://www.fmi.fi/img/saa/paikallissaa/gramPieni_Espoo_2005103114_2005103018.gif
Olen ihastunut *pihkassa**sydän*
Huh..
Nyt alkaa olo helpottaa, perhanan kankkunen..
Kylpy, rauhallinen musa ja kylmä kokis auttoi
edit: niijoo.. kelloikin siirretään tänään, mun kännykkä on vaihtanu automaattisesti talviaikaan