päivän :)
[q]Freja, 25.10.2008 10:00:
---
VaLa, 25.10.2008 09:59:
---
Mä oon vaa nii hyvä.
[/q]
Syksy, ja talvi ovella...
*sydän*
Soittopelisysteemi on koossa ja toimii *sydän*
Itsensähemmottelukoti-ilta feat. suosikki musaa, megaherkkusafkaa ja jälkkäriks ite tehtyä suklaa-cordyceps-jäätelöä, sekä ostin viel överihemmotteluna pullon The Balvenien 12y DoubleWoodia
Lennot Damiin ja Pinhead patsas. Laskut maksettu ja postissa kaikkea kivaa tulossa
Kick your shoes off, let your hair down
all night long
Grow your beard out, just weird out
all night long
17. päivän työputken jälkeen on kivaa pitää vapaa päivä.
Pääsin kouluun toisella hakukerralla *plur**plur**plur**sydän**sydän**sydän**sydän**jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit*
Veronpalautus! :P Just vasta tajusin että tulossa kiva summa....... läääh..
Anteeksi tuuletukseni: Tammikuussa alkaa datanomin opinnot! Vuosien projekti on takan
Parin vuoden oikeustappelun jälkeen saan lasteni tapaamiset vihdoin ja viimein omaan kotiini ja 7h kesto *sydän**sydän**sydän*
Tärkeitä juttuja on saatu keskusteltua tänä viikonloppuna.
Paljon rakkautta. *sydän*
Löysin 2006-2007 vuosina kirjoittamani ajatuskirjat!
Päivän repeilyt sain täältä foorumilta lukemalla erään henkilön kirjoittamia threadeja :D
Facebookittomuus! :D 2 viikkoa ollut poissa sieltä, ja nyt huomasin et ei kyl vituta läheskään niin paljoa.
No joo, 2 viikkoa myös pois töistä (asiakaspalvelusta), voi olla että silläkin on vaikutusta asiaan.
Ja onhan tuo aurinkokin alkanu paistaan lähes joka päivä.
Loppujen lopuksi ihan sama mikä sen on aiheuttanut, niin ehkä voiskin päivän ja myös yleisesti näiden aikojen hymyksi tuoda juurikin ton vitutuksen vähenemisen.
Oli taas eilen kyl huippukivaa vetää roolipeliä. Kivaa et on tuore porukka joka jaksaa innostua vielä pienistäkin asioista.
Oli taas eilen kyl huippukivaa vetää roolipeliä.Kivaa et on tuore porukka joka jaksaa innostua vielä pienistäkin asioista.
![]()
Hihihih
![*hihu*](/storage/app/uploads/public/56b/b58/501/56bb5850189af632345911.gif)
![*iloinen*](/storage/app/uploads/public/56b/b58/b7d/56bb58b7d7d7d690736783.gif)
![*hih*](/storage/app/uploads/public/56b/b58/46c/56bb5846c922e313854520.gif)
Se on viikonloppu nyt.*joo**haukottel*
Tää on ihan varmana siistein levari, johon olen törmännyt: R2 D2 levari!
Eka työpäivä uudessa osa-aikasessa duuunissa. tai oikeestaan sellanen testi pv.
Jänskättä. Toivottavasti menee hyvin*hymy*
Sain puhuttua eksän(kai se nyt sit eksä on) kanssa ja puhuttua paljon asiaa. Se sano, että ittekin ihmetteli että miks se muuttu niin totaaliseks ja rupes sekoilemaan niin paljon. Toisaalta mäkin sekoilin ajatuksissani, kun ei kerran puhuttu.
päivän O_o Hassua miten vaikeaa on puhua tärkeimpien ihmisten kanssa. Jotenkin tilanteessa missa on eniten menetettävää sitä on kaiken vaikeinta puhua. Ei tietenkään auta, että meillä on kieli ja kulttuurimuuri.
Tässä tapauksessa pahin tilanne olis ollu, että se juttu ei toimi ja mä oon toisessa maassa ilman yöpaikkaa. Jo käytännön asiat siis teki tilanteesta hankalan puhua.
Päivän nauru: Just laitoin yogi teetä ja luin teepussin lappusen "one who brings happiness to others will find it" ja jotenkin ajattelin, että koska se on sellanen ihminen joka tuo paljon iloa halusin vielä laitttaa perään tekstarin jossa sanoin miten mahtavaa oli jutella ja miten tärkee ihminen se on.
Siis taas annan random paperilappusten tai mainosten muuttaa mun käytöstä. Ei oo mitenkään ekakerta. Voi helvetti*nauru*
Tosi hyvä treeni ja huomenna salijäsenyyteen kuuluva PT käynti.
+ kai treffit.