päivän :)

Back to häröily O

Saatin serkun kanssa vaihdettua sille talvirenkaat ja ostettiin helevetisti liikaa suklaata...mukava pöhnä...ja sainpa uuen biisinkin valmiiksi...jipii :)

Tänään illalla laivalle kavereitten kanssa toivottavasti on ymmärtäväistä sakkia laivalla ku mulla ainakin laivalla häviää estot (toivottavasti)

murmeli otti eilen lisää makaroonilaatikkoa <3

- no woman no cry
- Tän aamuinen kahvi on just sopivan vahvaa
- Hyvää housea heti aamusta
- Saan kouluhommat tehtyä aika pitkälti valmiiks töissä -> Palkkaa opiskelusta.

viikonloppujumits alkaa menemään ohi, huomenna freeform, rento työpäivä edessä, etc.

Ei täs valittamista.

[q]Jone:
RIB007
A1 : D.R. Base - Beat the System (V.A.T. mix)
AA1 : D.R. Base - Blue Oyster

RIB020B
A : Captain Tinrib - Manta 2 (The Future of Rock & Roll Mix)
AA : Captain Tinrib - Manta 2 (Alien Trax Mix)
[/q]
no mutta millos tuun käymää*juonittel*

Exä soitti mulle pitkästä aikaa ja sano ikävöivänsä mua. Toisaalta tää vois osittain
kuuluu myös päivän :( -osioon

Kävin hakemass 2mm neulan ja reijitin itseäni. Tulos 3uutta:::

28 lävistystä

14 vartalossa

14 korvissa

*sydän*

4 Viikoa ilman tupakkaa
ja
HARDFLOOR tulee Suomeen ! ! ! !

Ehhe hee he.

linkki

[q]Taika:
Opinnäytetyö hyväksytty - olen siis rästitöitä vaille valmis sossutäti!!*muhaha*
[/q]

Sain opinnäytetyön valmiiksi! huomenna palauttamaan..

Päivän THEThing oli vanhan rakkaan ystäväni näkeminen. Toi aivan loistavan fiiliksen ja hyvän olon sisälle sisimpään...*sydän*

aah kauppoihin oli tullut myyntiin Valion minttujäätelöä*slurps* eli tätä lusikoidaan hamaan kyllästymiseen asti!

Nastolan taivaal oli ihan neonvihreitä revontulia *sydän* taisin polttaa partsilla 5 tupakkaa putkeen ku ihastelin

Kulti tulee tänään kyläään *sydän*
Ja koulussa on kivaa

[q]Taika:
Opinnäytetyö hyväksytty - olen siis rästitöitä vaille valmis sossutäti!!*muhaha*
[/q]Onneksi olkoon*aplodit*

Kansanrunoelman mahtipontiset mittasuhteet ottaneiden nukkumisvaikeuksien aamuöisenä huipentumana eräs simasuu tekstiviestitse mainitsi olevansa heti aamutuimaan kotiovella. Kummallisesti katosi kolotus ja kihti kun sai heti aamusta yllätyssuukkoja ja masumöyrytystä. *sydän* Tackars, hon.

GTA San Andreas ;)

.m

Isoveli osaa aina piristää päivää...

O