päivän :)
http://fsinfo.cs.uni-sb.de/~abe/Windoof/win95.c
http://www.gotjokes.net/computer_jokes/win98_source.html
Tajuton väsymys mutta ei se tätä iloista fiilistä haittaa ollenkaan
[q]Amma:
Sijotuin eilen ratsastuskisoissa toiseksi nuorella ja suht kouluttamattomalla hevosella, joka oli todennäköisesti ensimmäistä kertaa elämässään kilpailuissa. Se yllätti varmasti kaikki (muut) ihmiset - mä taisin olla ainoa, joka uskoi tän ruman ankanpoikasen kykykyihin.
Tänään sain hypätä estetunnilla isohkoja esteitä. Siistii.
Jopas on menny (olosuhteiden pakosta) heppapainnotteisiksi nää mun ilonaiheet. Koittakaa kestää.
[/q]
Onneksi olkoon Tuli hetkeksi kauhea himo lähtä vuosien tauon jälkeen ratsastamaan varsinkin q toi ratsastustalli ois tuossa naapurissa täl hetkel..
Mut siis minkä rotunen ja miten korkeita esteitä sillä voi hypätä?
Se että pomo sanoo kesken duunin et nyt ruvetaan juomaan viinaa... Se on erittäin mukavata... Suosittelen... *hymy**hih*
mmm... kunnon kaiken kattava aamiainen rauhallisena sunnuntaiaamuna, ja vieläpä komea uros seurana
palkkapäivä ja puhelinlasku taas vain 13,75 e
Onnistuin väistämään peuran, joka pomppi tiellä kotiin ajaessani.*hikoil*
Opettaja tykästyi meidän pahassa mielenhäiriössä koottuun pop-art pläjäykseen.
Eli tähän.
tää päivä alko niin hyvin ettei mikään voi tätä pilata enää. :)
Vielä muutama päivä ihanaa lomaa Kerkee tehdä vielä vaikka mitä! Ehkä ainoo ärsyttävyys tässä päivässä on se, että nyt on sit taas pyhäpäivä ja tuntuu ettei kukaan liiku mihinkään tällöin
Onneks sentään pääsee tapaamaan yhtä hyvää frendiä monen viikon jälkeen.. finally
Vaikka koulu alkokin taas niin tärkeän henkilön yöllä lähettämä kultsiviesti hymyilyttää... ja menneen viikonlopun bileet pistää nauramaan...*hih*
Taivaan talikynttilät, olipas kiva viikonloppu. En usko että bilereissu voisi enää mennä paremmin Nyt on taas maanantai, ja oon uskomattoman väsyny todellakin.. Tuli juhlittua oikeen olan takaa
Mä epäilen et mul on vieläkin vähän krapula, hehheh
*sydän* Millenniumit *sydän*
[muokattu 23.2.2004 11:24]
Tänään 8kk täyteen mun kauniimman puolikkaan kanssa. *sydän*
+Vähän parempi olo jo verratuna eiliseen.
Elämäni toiset (ensimmäiset käytännössä) koekuvaukset takana ja olen yhä hengissä. Ja vaikka ei mennytkään ihan nappiin, niin kuvaaja heitti sä kosketit mua.
aurinko paistaa sisälle vaikka kello jo yli puol kymmenen illalla o/
kesä *sydän*
... tai no, kesä : aamulla heräsin siihen kun sato rakeita
[muokattu 20.5.2004 21:33]
[q]Epailija:
Elämäni toiset (ensimmäiset käytännössä) koekuvaukset takana ja olen yhä hengissä. Ja vaikka ei mennytkään ihan nappiin, niin kuvaaja heitti sä kosketit mua.
[/q]
*onnittelee*
ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa*hymy* jännittää
Loma alkoi!
...vaikkakin mietityttää miten ihmeessä yliopistolla voi minkäänlaista hiihtolomaa oikein pitää.. Sekin hieman, mutta vain hieman, himmentää iloani, kun on tuota tehtävääkin sitten viikoksi varattu. Jos siis olisin tunnollinen opiskelija, mutta pah!
Lentoliput ostettu ja 27 päivää lähtöön. Oon ihan tärinässä
Juhannuksen majoitus varattu *jiihaa*!