päivän :)
Päivän tuli siitä kun sain vihdoinkin hoidettua pitkään vaivanneen siivousurakan loppuun (ainakin melkein). Nyt on taas paaaaljon enemmän tilaa.
Tänään ku käVelin aamupakkases Ni yks auto pysähtyi kesKelle isoo tietä ja avasi ikkunan ja kysy mun vaatteista et mistä ne oli.. [itse tehdyt *aplodit*] ja et oonKs menos pileisiin joo,koululle!!
sit se kysy et tuunKs aamupileisiin.
(joo siis ei se auto vaan kuski..Hee.. *iloinen*)
Tänään kattomaan LOTR 3
Usva + aurinko + lumiset maisemat = kaunista katseltavaa. Nyt on usva suureksi osaksi kaikonnut, mutta aurinko sitä vastoin paistaa kirkkaammalta taivaalta.
Niin ja tänään pääsee taas treeneihin lyömään.
[q]BlueWind:
http://nearingzero.net/chem.html
Kemistisarjakuvia
[/q]*jiihaa**aplodit**hih**iloinen**hahjust*
Jouduin formatoimaa tietokoneen, ja oon hituse yllättyny et tää jopa toimii*iihhih* Meikäläise tietsikka taidoilla toi on suorastaan ihme
Pääsin tänä talvena ekaa kertaa pulkkamäkee kummipojan kaa
[q]tiipi:
---
Justie:
Tänää on TJ 0 eli lukion viimeinen koulupäivä ohi eli nyt voi vetää päät täyteen ja klubbailla *känni*
--- mitäs, mitäs. meillä on vielä maanantainakin normaali koulupäivä + koeviikko sit vielä päälle.
mut eipä kyllä 4 tuntia koulua ja yks koe enää niin pahalta tunnu
[/q]
Meillä kans koulua vielä maanantaina + se koeviikko siihen päälle. Ja kun en taas oo ajatellu asioita tarpeeks ajoissa niin jatkanpa koulua vielä ens jaksossakin, onneks on kivat aineet tiedossa ja voi lukea kirjotuksiinkin siinä hypäreiden aikana
Ja päivän :) on ehdottomasti se, että rakas ysti pääsee intistä lomille ja se pyys mua tulemaan vastaan *sydän* illalla suunnistan siis sinne kameran kera *wirn*
Kämppä tyhjänä! Party party!*pahis**pihkassa**heiii*
heräsin just, kämpässä just optimaalinen lämpötila (eli vähän viilee), hyvä musa soi samantien.. Ennenkaikkea odottaa että tänään pääsee vielä 404:seen!
Veli pääs intistä viikonloppulomille*hymy*
Ystäväni Ilona=) herätti ja toi särkylääkkeen ja nuhapillerin + vesilasin sänkyyn herätessäni. Kiva että ystävät pitävät huolen*iloinen*
Huomen (paremminkin tänään) dokaamaan*jiihaa*....*iloinen*
Onneks on niin kivoja kavereita*sydän**sydän**sydän*
Ollaan saatu nyt muuttohommat hyvin käyntiin ja tänään jätettiin jäähyväiset tän kämpän saunalle. Oli aivan tajuttoman hyvät löylyt ja nyt on loistofiilis *sydän*
piiiitkästä aikaa kaikki kivat kaverit koossa
[q]Unity(f):
mikä koulu toi mukamas on .. silloin kun minä kävin kouluja niin silloin oli makaroonilaatikkoa ja veri tai pinattilettuja.... on ajat vähän muutuneet...*ding**nauru*
[/q]
se on tällänen lahen ammattikorkeekoulu / liiketalouden laitos
tänää oli kebabbia & riisiä + mansikkarahkaa tarjolla kouluruokalassa *sydän*
hiii... taas bäk afrikan lämmössä... edessä 4 kk treeniä ilman häiritsevän hyviä bileitä!!!
oli rankat suomilomat.. seuraavaks jonnekkin muualle.. huoh... =)
oli niiiiiiiiiin törkeen hyvää housea eilen kaisaniemessä et vieläkin hymyilyttää!!! =)
heller on niinkun niiiin mun house äijä tästlähin!!!