päivän :)

Back to häröily O

[q]äm:
Naurattaa ne valokuvat, mitä tuli eilen napsittua. Köyhdyn ainakin tammikuun palkkani, kun maksan kameran omistajalle, että se ei julkaise niitä kaikkia. Pahimmista otoksista hinta on kuulemma 40 ja siitä sitten asteittain halvempia muut.
[/q]

Ei juma. Nyt ne sitten tuli Ei voi kun repeillä täällä

[q]H:
Joutuu sit lähtee saksaan tsekkaa PVD:tä helmikuus...*pihkassa**pihkassa*
Way to go rälik*pihkassa*
[/q]

Häpeäisit edes.

piirtäminen.

se joka keksi lyijykynän on kyl ihana. <3

(ja pyyhekumin x)) trallaa.

Joo päivä oli todella euphorinen... kaikki tuntu kirkkaalta ja energiaa löyty vaikkei kahteen yöhön olekkaan nukkunu..*joo*

hyvä ystävä lähetti pitkästä aikaa viestiä...tulin hyvälle tuulelle ku en oo kuullu siitä ihmisestä
mitää pitkää aikaa

sai uutta musiikkia!!!! *plur**super*

tyttö.

[q]alien:
http://img-2.irc-galleria.net/00/13/49/00/1091417.jpg
[/q]

Shar-pei?

Laavalamppu toimii taas.

[q]Kooaliini:
---
tiipi:
päivä alko jo aamusta asti erittäin hyvin

---

juu niin alkoi.
[/q]

Voi teitä kahta

Sain vihdoinki valmiiks yhen koulutehtävän

JIPIII!!! Mun työsopparin oli määrä loppua tän kuun lopussa, mutta kuulin just että sitä jatketaan 31.3. asti *iloinen**iloinen**iloinen**plur**iloinen**iloinen**iloinen*! Saapahan lisäaikaa etsiä muita hommia...

Oli oikein kiva päivä

luin huonosti, mut osasin kumminki vastata tentissä yllättävänkin fiksuja. Tämän jälkeen boulderointisessio, nyt ruokaa (kassleria ja perunoita), sitten joku huono amerikkalainen sitcom ja aikasin nukkuu...*hymy*

[muokattu 7.1.2004 18:08]

Tuli tänään postissa kirje koulun rehtorilta. Saan jatkaa opiskelua koulussa vielä vähän aikaa.

Pitää yrittää ajatella positiivisesti. Onhan mullakin tiedossa sentään jotain kivaa, alpeille laskee muutaman viikon päästä. *sydän*
Mut jotenkin vaan alkaa jo vituttaa tää ainainen vitutuskin.*hmph*

[q]hyperventilaatio:
Onhan mullakin tiedossa sentään jotain kivaa, alpeille laskee muutaman viikon päästä. [/q]

Mä lähden vasta helmikuun puolessa välissä*sydän*

Rakkaan pyyteetön hymy... Se valaisee pimeänkin huoneen

[q]Kooaliini:
---
Sinza:
Olin voittanut lotossa *iloinen**piis*!

---
Ollaanko kavereita? Eli paljon tuli? =)
[/q]

No mahtavat 7 *nauru*.. Mut parempi vähän kun ei mitään *hih*.

http://www.campchaos.com/othershows/video/03h.html

O