päivän :)

Back to häröily O

tänään on palkkapäivä!alkaa edes pieni loma!kaikki on iloisia!pääsee maistelemaan päärynäsiideriä!

tuli 9kk täyteen kivan tytön kanssa ja on mun nimpparit *piis**joo*

[q]Lene:
Jee, elämäni ensimmäinen vuokrasopimus allekirjoitettu ja sain avaimetkin jo käteen. *iloinen*[/q][q]Bluus:
Jä mä kiusaan sua niin kauan niistä tupareista että vihdoin viimein taivut järjestämään sellaiset
[/q]

Pidin tuparit asuttuani 2 päivää ensimäisessä vuokrakämpässäni, ja poliisit tulivat käymään. Ikimuistoista*joo*

Hyvä päivä tänään. Nukkunut ihan liian vähän, mut olo silti kumman virkeä. Päiväkään ei näytä ihan niin pimeältä*iloinen*

[muokattu 1.12.2003 10:34]

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

T:Tero

Inssi meni läpi*iloinen*

Charly:[q]Näin kaverin minigrip pussin... no ei, läppä!

Sain kaverin minigrip pussin...

[/q]
*igor**igor**igor**igor**igor*

[q]Blues:
Kämppä kiiltää rankan siivouksen jäljiltä
[/q]

tuutko käymään munkin luona siivoomassa? saat ihan vapaasti tulla.. en kiellä...*iloinen**vink**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*

huomena on perjantai. ja huomena on vapaapäivä. ja huomena paistaa aivan varmasti aurinko. *iloinen**heiii*

nimppari onnittelut kaikille · Johannes, Juhani, Juha, Jussi, Janne ja Jani

*pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa**plur**pihkassa*

Kämppä kiiltää rankan siivouksen jäljiltä

Auto meni katsastuksesta läpi ja sanoin tänään pomolle et lopetan duunin viikon pääst. Lomalle jee......*iloinen*

pian on 18h työrupeama takana ja pääse sänkyyn (tosin kolmen julkisen kulkuvälineen saattelemana)

[q]ravec:
Levyn ja Kasetin täti soitti ja kertoi että: Tiëston In Concert ja Another day at the office DVD:t olivat saapuneet----> 57,8euroa tiskille ja levyt äkkiä soittimeen sisälle.....*plur**plur*

[muokattu 28.11.2003 19:14]
[/q]

eurot ei kyllä tullut tiskiin sun taskusta *pahis*, mutta onneks niistä levyistä on mullekin iloa...

RR

[q]ezzy:
pian on 18h työrupeama takana ja pääse sänkyyn (tosin kolmen julkisen kulkuvälineen saattelemana)
[/q]

oih.. kauniita unia sitten... oot ansainnu ne...*joo*
miten ihmeessä sä jaxat tehhä 18h duunipäivän... mitä sä oikeen ees teet?

mun päivän hymy on että vihdoin ja viimein sataa vettä ja mä pääsen käyttää mun super hienoo ja erikoista sateenvarjoo!!!!!!!! oih.. Mä rakastan sadetta.... taidan mennä 5 min aikasemmin pysäkillekkin niin saan nauttii ihanasta ulkoimasta...*plur*

herkullinen mandariini jonka söin äsken.

Levyn ja Kasetin täti soitti ja kertoi että: Tiëston In Concert ja Another day at the office DVD:t olivat saapuneet----> 57,8euroa tiskille ja levyt äkkiä soittimeen sisälle.....*plur**plur*

[muokattu 28.11.2003 19:14]

Sain hyviä vinkkejä muilta opiskelijoilta mun työtäni varten*joo* Sitku jaksas viel tehdä jotain ja hyödyntää niitä...*justjoo*

Luojan kiitos tänään on vapaapäivä*hikoil**pihkassa*

AURINKO PAISTAA PITKÄSTÄ AIKAA!!!

http://www.click-smilies.de/sammlung/natur/nature-smiley-016.gif

*plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur**plur*

O