päivän :)
[q]mariq, 27.5.2009 15:50:
Saatiin vihdoin lopullinen päätös ja saatiin asuntolaina
Sit vaan tekemään plussat ja miinukset listaa niistä kahesta kämpästä, mitä on vähän kateltu..
*tähti*
[/q]
Hui jui, päheetä, isot onnitteluut teille kummallekkin !!
On se hassua miten jotkut sanovat ne asiat sun puolesta, mitä sun mielessä on ollut koko ajan.
(henk.koht. toi on aika lame versio mut silti)
Ja tästä pelistähän (+zyntsi-musasta) lähti meitsin kallistuminen konemusaan. Olen tätä sukupolvea joka oikeesti rakastaa tätä musiikkia ilman päihteitä.
[q]domi, 31.12.2009 09:24:
Kassaneiti (jolla oli ihan kivat tissit) toivotti hyvää uutta vuotta :)
[/q]
Pakko sanoa että herttaisin "päivän :)" hetkeen
Sain mun puhelimen back. Vähä se oli ottanu damagee mut ei haittaa...
Pitäisköhän tänään tehdä taktinen, ja tipauttaa taas puhelin alakerran parvekkeelle.
Sauna-ilta. Perjantai. 6päk olutta. Ja sit menisin yksin saunaan löhöilee, eikä kukaan häiritsis mua puhelimella. Ja sit voisin ostaa punkkupullonki ja kattoo jonku nyyhky-elokuvan kynttilänvalossa himassa peiton alta. Musta on selkeesti tulossa joku ei-niin-hetero kotihiiri..
[q]lostgone, 31.10.2006 14:08:
3) Mä istun kotona parhaillaan naamiaisasussa.*justjoo* Voi olla, että käytän tätä jatkossa vapaa-ajallakin q on vaan niin mun vaate.*jiihaa*
[/q]
..joka on..?
toisaalta mikään puku sun kohdalla ei yllättäisi joten haluanko edes tietää?*vink*
[q]ALIEN, 29.10.2006 19:47:
---
pupuTupuna, 29.10.2006 19:43:
Pizza*slurps*
---
second that! =D
[/q]
Suosittelen Pizza Lassilaa. Ne tekee sen pohjataikinan itse joten pizza on kerrassaan loistava. Tänään just mässyttiin. Eli Third that tai jotai..
[q]cjet, 29.10.2006 19:56:
Suosittelen Pizza Lassilaa. Ne tekee sen pohjataikinan itse joten pizza on kerrassaan loistava. Tänään just mässyttiin. Eli Third that tai jotai..
[/q]
Pizza Lassila *Ding* Tiedän vain Lavianon ja Cesarin (mikä lie) sieltä. Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D
[q]ALIEN, 29.10.2006 20:07:
---
cjet, 29.10.2006 19:56:
---
Pizza Lassila *Ding* Tiedän vain Lavianon ja Cesarin (mikä lie) sieltä. Itse oon todennut et ehdottomasti parhaat löydän Kantsun Pizza Taxista. Texan Style Barbeque ja Your Choise täytteinä: Kinkku, ananas, tonnikala, herkkusieni :D
[/q]
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, nii se on se pikkunen pizzaluukku siinä ihan haagan juna-aseman vieres siinä nurkal.. Mikä lie katugrilli ollu aiemmin. Mut ollaan vaan todettu ett sielt heruu uskomattoman hyvät pizzat.
[q]cjet, 29.10.2006 20:09:
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, nii se on se pikkunen pizzaluukku siinä ihan haagan juna-aseman vieres siinä nurkal.. Mikä lie katugrilli ollu aiemmin. Mut ollaan vaan todettu ett sielt heruu uskomattoman hyvät pizzat.
[/q]
no lol. mun ennakkoluulot ovat pitäneet mut kaukana siitä mestasta mut täytyy käydä tsekkaa joskus :)
[q]ALIEN, 29.10.2006 20:11:
---
cjet, 29.10.2006 20:09:
---
no lol. mun ennakkoluulot ovat pitäneet mut kaukana siitä mestasta mut täytyy käydä tsekkaa joskus :)
[/q]
Joo, mulla kesti kans kauan. Mut sit vaa joskus päätettii frendin kaa iha huvikseen testaa. Enkä oo katunu.
Ukkonen jytisee
Nyt on varattu lentsikkaliput ens keskiviikoksi*plur*
[q]jeesboks, 31.10.2006 09:09:
Sataa lunta *sydän*
[/q]
näyttäisi myös helsingissä muuttuvan vesisade vähitellen lumisateeksi..*hihu*
Mieheni on palkkionmetsästäjä (Dog the Bounty Hunter) O meinaa maailmankaikkeuden suurinta paskaa mitä töllöst tulee täl hetkel :D Ei voi olla nauramatta!
[q]lostgone, 31.10.2006 15:06:
---
Taika, 31.10.2006 14:48:
---
No, no se on ensinnäkin tietysti salaisuus.*hihu* Mut saat vinkkejä: tää asu on hyvin,hyvin kliseinen valinta,(mut jutti tatto ten), takaa onnistuneen hymyn kuvissa ja vähän tämmöisissä vaatteissa mä oon ollut sun kanssa jopa yhteiskuvassa klubituksessa.
[/q]
tiedän!
tai siis arvaan.
mutta vaikka se kyllä sopii sulle erinomaisesti - luovu siitä edes säbäpelin ajaks niin ettet saa lämpöhalvausta*joo*
tosin olisit kentällä aika mielenkiintoinen näky kyseinen naamiaispuku päällä..*nauru*
huomasin taas lumen ja loskan tullen et mun Swearit toimii loistavasti näillä säillä kun ei tule vesi läpi eikä pahemmin lahkeetkaan kastu :)
Huomista odotellessa.
[q]Verano, 3.11.2006 10:10:
---
cjet, 3.11.2006 09:51:
Pitäisköhän tänään tehdä taktinen, ja tipauttaa taas puhelin alakerran parvekkeelle.
---
Kuinkas sen puhelimen seikkailut päätty? Ilmeisesti onnellisesti, se on ihan ehjä ja naapurit ei olleet maailmanympärysmatkalla? Onni onnettomuudessa, että tipahti sinne kukkaruukkuun eikä betonille :)
[/q]
No se päättyi suht onnellisesti. Paitsi että sain sen takas aika kivoilla kolhuilla - tosin toimivana - ja vasta sunnuntaina iltapäivällä, eli se kerkes olee siel parvekkeella melkein vuorokauden. ..onneks ei satanu.. Mut anyway, silloin sunnuntaina ku katselin sitä sieltä mun ihanasta yläkerrasta valoisassa, nii ikäväkyllä se oli joo tosiaan tipahtanut betonille, eikä mihinkään kukkaruukkuun.. Luojan kiitos ei tullu tän pahempaa damagee.. Mitä ny kuoret vähä solmussa.
Saakohan N70:seen mistään ostettua uusia kuoria? Voisin ostaa sellaset vaaleanpunaiset uudet..
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)