päivän :)

Back to häröily O

[q]Saara, 3.7.2007 21:59:
2 päivää töitä ja ens viikon lauantaina lähtö Ibizalle :).
[/q]

Voi onnellista! Meilläkin oli viime kesänä yhdet lennot jo maksettuna, mut sit koko matka peruuntuikin. kyllä mäkin vielä pääsen. *toiveitaelättel*

Tää ois ollu oikeesti jo perjantain hehkutus ja :), mutta unohtu kaiken remppahässäkän keskellä. Eli... Perjantaina muru kävi ostamassa meille lentoliput Bangkokkiin:lähtö 28.12 ja paluu 10.5.
Tarkotus ois Thaikkujen lisäksi käydä ainakin Laosissa, sit säiden mukaan reissailla ympäri kaakkois-Aasiaa. Ehkäpä kävästään myös Ausseissa. Nyt jaksaa hyvin kaiken sen sade- ja räntäpaskan, kun on jotain, mitä odottaa!

Maalausremontti valmistui myöhään eilen ja tänään suuren siivouksen jälkeen koti on nyt siisti ja uudet seinät näyttää hyviltä.

Tää oli kyllä eilisen :), mut saa tää vieläkin hymyn huulille. Eli kun mentii Kicks you too:hin, niin poke siinä ovella totesi ensin tullessamme, että "katsotaanpa niitä henkkareita" , no tokihan niitä katsotaan ovella, joten kaivoin ajokorttini ja ojensin sen pokelle. Poke katsoi sitä ja hymähti veemäiseen sävyyn: "aika hyvät isosiskon paperit". Repesin ja kiitin pokea juuri minulle tuottamastaan päivän piristyksestä! Ja se ei siis tosellakaan sanonut sitä läpällä.

Mut joo, kyllä mä tiedän, etten oikeesti ole ihan noin babyface, mut kyllä toi silti hiveli itsetuntoa.

[q]KooKie, 30.7.2007 21:58:
---
pupuTupuna, 30.7.2007 17:15:
..Eli... Perjantaina muru kävi ostamassa meille lentoliput Bangkokkiin:lähtö 28.12 ja paluu 10.5.
Tarkotus ois Thaikkujen lisäksi käydä ainakin Laosissa, sit säiden mukaan reissailla ympäri kaakkois-Aasiaa. Ehkäpä kävästään myös Ausseissa.

---

Ei vaan, upeeta! Mietin aina, että oisko musta tohon...
[/q]

vastaus: ON. Jokaisesta on tohon, kun lähtee vaan. Sulla tosin ei ole mitään kiirettä, kun oot vasta tommonen teini. Mäkin sain vasta nyt aikaseks.

Tänään on perjantai. Tänään on vapaata. Tänään on palkkapäivä. Sellanen palkka tulikin tänään, mikä luulin tulevan vasta kahden viikon päästä.

Sain tänään elämäni ensimmäiset silmälasit. Vitsit oli siistiä ajaa pimeellä autoa, kun näki kaikki valotkin täydellisen skarpisti! Näin semmosia yksityiskohtia, mitä en ollut enää muistanut olevan olemassakaan kaukaa katsottuna. Silmälasit *sydän*

[q]Timmo, 8.10.2007 23:14:
---
pupuTupuna, 8.10.2007 23:12:
Näin semmosia yksityiskohtia, mitä en ollut enää muistanut olevan olemassakaan kaukaa katsottuna.

---

Toi kuulostaa omalla tavallaan hieman karulta. :D
[/q]

No joo, ehkä vähän hassusti sanottu, mut ihminen, jolla on silmälasit ymmärtää varmasti, mitä mä tarkotan.

Muistan, kun eräs ystäväni sai lasit ja hän hehkutti, kuinka hienolta kaikki uusien lasien läpi näytti. Hänestä oli upeaa erottaa taas puiden lehdet puissa ym. Naureskelin hänelle, enkä todellakaan osannut kuvitella, miten hän koki näkemisen ilman laseja ja lasien kanssa. Nyt tiedän. 8)

Niin, ja jos tan typeran virneen saa naamalta enaa pois, niin paivan toinen :) on se, etta sain eilen vihdoin lahetettya kaikki kutsut kavereille mun Suomen visiitille!

[q]kiiki, 21.12.2007 14:39:
Kaks tuotantokautta Aliasta alennusmyynnistä
[/q]

Mistä, Mistä, Mistä!? t:Alias-fani

Musta tulee vielä joskus tietokoneinsinörtti! Säädin tosi kauan koneen ja puhelimen kanssa, että sain kaiken toimimaan, mut oonpahan taas pari asiaa viisaampi. Ja jouduin ihan ite tekemään kaiken ku ei oo ketään keltä olis voinut apua pyytää Tosin, nyt kyllä voi olla taas kaikkea turhaa asennettuna äijän koneelle, mut mä voin puolustautua sillä, että en tiennyt mitä teen :P

[q]Freja, 13.5.2008 12:35:
Mullakin ollu yhta helmee ku nahny systerin pitkasta aikaa, ja saanu viettaa aikaa hanen kanssaan. Toki luksusta ollu myos yksin reissaaminen, pelkasta itsestaan huolehtiminen ja uusien kokemusten ja elamysten ja ja ja ties minka kokeminen.
pelkasin myos, etta en tottuis tahan saahan taalla, mut ihan kivan lamminta on ollut
[/q]

Siskot on pÅp!

Jee! Täällä, missä olen tehnyt eniten keikkaa ja sijaisuuksia, niin johtaja oli nostanut mun palkan vakituisten kanssa samaksi.

[q]Janisa, 13.5.2008 20:51:
---
peikkolapsi, 13.5.2008 20:08:
twix cappuccino

---

Siis, se patukka? Pakko saada heti!
[/q]

joo bongasin uutuuden kaupassa käydessäni.
löysi heti tiensä kyllä ostoskoriin ja löytänee jatkossakin

viime lauantain above&beyond:n keikka oli parempi kun viimisin tieston keikka..
ei ihan yltäny arminin keikan tasolle mutta ei ollu kovinkaan kaukana
Niin hyvä fiilis tuli että varmaan hulluks luulivat kun niin paljon pisti hymyilyttämään :D
kiitokset pojille vuoden toiseksi parhaimmasta keikasta!!

[q]peikkolapsi, 13.5.2008 20:08:
twix cappuccino
[/q]

[q]peikkolapsi, 13.5.2008 20:53:
---
Janisa, 13.5.2008 20:51:
---
peikkolapsi, 13.5.2008 20:08:
twix cappuccino

---

---

joo bongasin uutuuden kaupassa käydessäni.
löysi heti tiensä kyllä ostoskoriin ja löytänee jatkossakin
[/q]

Argh! Ma kuolen! Mun on pakko saada kans maistaa tota!
Yammy!!!

Puuh... Tulipahan tehtyä kierros :) Viikon verran mentiin hirmusta haipakkaa ympäri pohjanmaata ja eteläistä Ruotsia. Paljon tuli nähtyä, myöskin viimein ne tietyt sukulaiset, joita en ollu tähän mennessä ikinä nähny.
Nii ja kotiin tullessa postiin oli vihdoin tullu paketti mitä oon tässä yli kuukauden odotellu!

[q]Annakins, 10.7.2008 22:59:
---
Bio, 10.7.2008 21:54:
Tänään oli kiva Helsingin reissu! Shoppailua, shoppailua ja shoppailua :)

---

Et sit voinu kertoo et oot täällä
[/q]

sori :(

ilmoittelen seuraavaks

varasin just ajan santtikseen, ystisten kans sit viettään läksäreit ja synttäreit
**tanssittel*

enää 2,5 viikkoo muuttoon, jaiks, tulee haikeus, mut ootan kyllä innolla

O