päivän :)

Back to häröily O

Menenkin alkoon enkä duuniin! Ai että on ihanaa kun ei ole lapsia.

Vasta herännyt, metallilla fiilikset korkeelle, piristettä kehiin ja sit salille heittää kova selkäreeni. Sit päivällä vois eksyä töihinkin kunhan jaksaa. Vapaa työaika rok. =) Tosin ilta sit vietetään prkl asennellen Aixeja. Pääsee itkemään näppäimistön äärelle et miks aikoinaan miljoona markkaa makseneet koneet eivät vaan voi toimia. Ehkä niille vois antaa vähän nyrkkiäkin et saatais nopeammin uusia tilalle. :P

Tänään koulussa tuli ensimmäistä kertaa piiiiiiiiiitkään aikaan sellanen itsevarma olo ja osallistuin rohkeasti keskusteluihin koko päivän ja onnistuinpa vielä päivän viimeisessä aiheessa tiivistämään asian yhteen lauseeseen, jota opettajakin siteerasi sitten selittäessään asiaa muille, ja sano pari kurssikaveriakin, että olipas fiksu ajatustapa.*iloinen* harvinaista herkkua,mutta tuntu niiiin hyvältä kun joku antoi positiivista palautetta tollasessa asiassa*tanssittel*

Kiva viikonloppu takana, kiitos mun ihanalle*sydän*
Uusi kouluviikko edessä ja hyvä mieli, eikä niskakaan oo enään ihan niin kipee kun se on ollut viimesen viikon. Kaikinpuolin sellanen rauhaisa ja turvallinen olo*plur*
Ja nyt valmistautumaan kouluun lähtöä varten.

Kävinpä sit kostamassa DBTL juoksentelut itselleni, ja juoksin pururataa 45mins äsken.. Köh.. keuhkot huutaa leipää, mut onpa hyvveee..

Ostin hirvenmetsästyshousut *sydän*

Tuli käytyä faijan kanssa salilla. Ja mä olin sitä vahvempi. :D Nyt voiskin alkaa vähitellen toteuttaa sitä mitä uhosin pienenä, eli sitä et sitku oon isompi niin lyön sua turpaan. :P
Sain myös vähän omppuja, ei ees muista millon oisiin viimeks syönyt jotain luomua.

tää on kyl käytännössä vasta huomisen :) Mutta ei se haittaa*jiihaa**tanssittel**plur**vink**sydän*

Hemmetin mukava lauantai-ilta parin kaverin kanssa. Polteltiin asioiden kunniaksi sikarit, maisteltiin viskiä ja lopetettiinkin yhden maissa. Life could be worse.

*plur**sydän*......*hali* mun omalle "jumppamaikalle" ..*vink*

sain tehtyä taas yhden koulujutun pois alta, tänään alkaakin jo sitten tenttiin lukeminen*hikoil*
vielä kun noi kaikki jutut menisi onnistuneesti läpi edes ykkösellä.

keskiviikkona näkee onneksi yhtä kivaa, jaksaa sitten taas seuraavan viikon ahkeroida*hymy*

Sain vihdoin pestyä jopa puolet ikkunoista!!*hikoil**hihu*

Niinku kaikki on jo hokenu niin Perjantai*sydän* ja viikonloppu!!! *jiihaa**aplodit*

Meidän enska on niin hieno...
Löysin kuvan netistä, mun enzo oli voittanut latvian mestaruuden koiranäyttelyssä...
(toi blondi) *sydän* Ikävä*nyyh*

Oli kivaa olla kertaamassa. Inttikin on ihan hauskaa jos siitä puuttuu se turha vittuilu ja hommia tehdään hieman järkevämmin. Ja varsinkin kun se kesti vain 5 vuorokautta.

Mwahahaa! Tetti on parasta*sydän* Voi minua rassukkaa.. JOUDUN soittamaan levyjä monta tuntia päivässä ja työajatkin on joustavia. 2kk vapautta stressistä. Tekee niin hyvää.

[q]candyraver, 11.10.2005 13:47:
Sain kalastettua itselleni torstaiksi haastattelun tänhetkiseen koulutukseeni liittyvää työharjottelupaikkaa varten paikasta, joka on ollut mulle alusta asti se ykkösvaihtoehto tohon työharjottelun suorittamiseen. Kaikenlisäks se puhelu jo pelkästään kuulosti aika lupaavalta ja voin aika luottavaisin mielin mennä sinne varsinaiseen haastatteluun*iloinen*

edit:typoja...
[/q]

Sain sen paikan*aplodit* työharjottelu alkaa 24pvä. Kaikenlisäks on hyvät mahdollisuudet saada ihan palkallista duunia samassa firmassa sit työharjottelun jälkeen,tein hyvän ensivaikutuksen*iloinen*

Kaikenlisäks sain tänään positiivista palautetta koulussa kurssinvetäjältä mun kirjallisista tehtävistä, kiitin kauniisti ja oon hymyilly siitä asti*tirsk* Ollu aika POSITIIVINEN päivä.

[q]Epailija, 14.10.2005 17:22:
---
GoA, 14.10.2005 16:45:
Oli kivaa olla kertaamassa. Inttikin on ihan hauskaa jos siitä puuttuu se turha vittuilu ja hommia tehdään hieman järkevämmin. Ja varsinkin kun se kesti vain 5 vuorokautta.

---

...ja etenkin kun siitä saa ihan siedettävän korvauksen. ;)
[/q]

Sekin, lähemmäs 300 egeä 5 päivästä on ihan kiva piristys opintotuelle. :) Ja myös se sama asia mikä intissäkin auttoi jaksamaan, todella hyvä ryhmähenki.

Kello on 05:37
Aurinko paistaa ikkunasta sisään ja koko huone on keltainen.
Vittuku on niin kaunista ja hyvä fiilis.
Hymyilyttää perkeleesti.
np. fine - standing still sun
*sydän*

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O