päivän :)

Back to häröily O

[q]Avernian, 9.5.2005 12:20:
Palautuksia !
Saan ostella ihmisiä edes tänä jouluna lahjoja! *sydän*
[/q]

Ihmisiäkö niitä nykyään ostellaanki *täh**nauru*

Mut jepulis. Mulle tulee reippaat palautukset ja jotenki tuntuu et ne menee hyvää tarkoitukseen!

Tein eilen itse sämpylöitä
Ja söin niitä just vähän hyvää

näin tänään maailman pienimmän koiran, se oli varmaan siitä syystä remmin nokassa ettei tuuli vie mennessään*plur*

ähähäähäh ähähähää.
Jonna on niin vahva tyttö (!) että se sai mun ikkunan auki lauantaina ja must on ollu niiiiiiiiiiiiin ihanaa tuulettaa täällä pitkästä aikaa ^____^

Ensimmäinen rästitehtävä tehty ja ihan liian monta vielä jäljellä*hikoil*
Mut sainpas tehtyä!
Hyvä minä*aplodit*

Mukava herätys*sydän*
Olin hyvällä tuulella taas

Enää asiakkaan paperit eteen kansioon, takki päälle kotiin ja suihkuun, sitte taidenäyttelyn avajaisiin litkimään ilmaista punkkua... tulee varmasti mielenkiintoinen ilta saa nähdä mitä ääliömäistä kehitetään tänään

Veronpalautuksia 707e*aplodit*
Pääsee ensi keväänä lomailemaan Suomen rajojen ulkopuolelle:)

[q]egwen, 12.7.2005 22:35:
piti kirjottaa tä kyl jo aamusella kun huomasin ottaessani paitaa ulos kassista ja kävellessäni kylppäriin päin että se olikin hämmentävän puhdas. Sitten nuuhkaisin sitä.. Ja se tuoksuikin puhtaalta!
Varmaan eka kerta elämässäni kun lainapaita palautetaan pestynä.
S U L O I S T A

ai lav juu.
ps. anteeksi kun taas kiukuttelin
[/q]
itsepähän palautin vaatteet myöhässä.
mut ole hyvä vaan<3

p.s. ehkä mä kiukuttelin hiukan itsekin..:D

sain töitä... Yamahan vastaanottovirkailijana. Rahapula alkokin olla aika huutava.

Palkkapäivä!!! *plur**plur* Shoppailee ihanan kaverin kanssa, uus tukka tänään ja Supercoolit!!
*jiihaa**sydän**jiihaa*

maailman siistein päivä*iloinen* tai ainakin toistaseks...*nauru*

Aamulla herääminen aivan fantastiseen musiikkiin, ateneumiin käväisemään, koulun kautta keskustaan syömään kaverin kanssa, käytiin mossossa moikkaan kidii ja jopoo ja kuuntelemaan hyvää musiikkia, sieltä kahville ja kotiin juomaan kaakaota

eli päivän kiintiö täynnä:
Kulttuuria
Hyvää seuraa
Ruokaa
Hyvää musiikkia
Kahvia
ja
Kaakaota

Te ootte ihania

[q]Titityy, 18.5.2005 13:25:
Valmistuminen varmistui jeejee
[/q]

Onnea beibe!

Kävin ensimmäistä kertaa elämässäni järkevän keskustelun opon ja tutor-opettajani kanssa ja päädyimme siihen lopputulokseen että haen opiskeluihin vielä vähän lisäaikaa. Enää ei ole paljoa mutta liikaa tälle keväälle jotta ehtisin valmistumaan. Nyt kasassa on hieno opiskelusuunnitelma josta pidetään kynsin ja hampain kiinni vaikka ensi syksyn työpaikka uhkaakin mennä alta tämän sotkun vuoksi*joo*

Usko tai älä Jussi, kyllä mä IHAN oikeasti valmistun sitten lokakuun lopulla*vink*
Täytyyhän niille Laurean opettajille jotain haastetta ja puheenaihetta kahvitunnille järjestää myös ensi syksyksi*iloinen*

Kävin tossa aamulla katsomassa Turun keskustassa uutta asuntoa ja muutto on nyt sitten tulossa kuukauden päästä noin. Aivan ihana paikka, ylimmässä kerrostalokerroksessa ja upea näkymä suoraan torille, aurinkoinen olkkari ja rempatut keittiö ja vessa. Mahtava asunto ja niin sopiva mun tän hetkiseen elämäntilanteeseen. I´m so happy!

Pari kivaa juttuu hymyilyttäny koko päivän*hihu*
Ens viikolla hymyillään vielä leveämmin*juonittel*
sitä odotellessa...AH...AURINKO!!!*plur*

[q]keijukainen, 20.5.2005 16:54:
Vaikka tänää onki tullu sählättyä urakalla ni oli kiva kuulla yheltä opettajalta kehuja mun tästä kouluvuodesta.... en mä ehkä ookaan niin huono ku mitä aattelin ja kait sitä vihdoinki ehkä valmistuuki parin viikon päästä
[/q]

Ei kai sitä sun huonoutta ja valmistumista oo epäilly kukaan muu kun sie ite.
Hyvä sie oot ja parin viikon päästä juhlitaan sit valmistumista eiks nii...*jiihaa*
T:isoveli =)

Työpaikka säilyi koulusotkuista huolimatta*aplodit*
Nyt voi sitten ihan rauhassa jäädä odottelemaan kesälomaa..

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O