päivän :)
Se replay levy jos on kaikkii suomihittei ihanasti :DDD
haha. vähänkö loistoa...
Salin jälkeinen hyvä olo vaikka reeni menikin vituiks. Kaunista musiikkia kovalla voluumilla, auringon paiste ja illalla näkee raksua. Helkutan hyvä' mieli siis.
En oo palanu vielkaan :D
Oon loytanut ihanan suloisen ruskean miehen ja haluun tuoda sen kotiin! .sydantahan.
vaiks miljoona hymioo talt viikolt!
MUN SISKO ON PARAS! .lisaasydamia.
olen vain tosi onnellinen! tästä voin kiittää uutta kultaani *sydän*
Kylla se vaan on niin ettei taalla 30 asteen lammossa voi ku hymyilla Thaimaa on kyl siisti paikka.
Tänää on ollut ihan mun päivä
* Sain tilattua auton enkä joudukaa oottaa 6-8vkoa vaan saan sen heti ENSVIIKOLLA !!!!
* Sain muutaman satasen isomman palkan mitä olin odottanut/laskenut
* Ostin yhdet ihanat kengät
Tää on ollut ihana pv..
heräsin oikeeseen aikaan, kerranki
liksa+boukset ja shoppailuu ja silleen... ja muutenkin jees olo.. mä olen niin rakastunut.. *sydän*
olin hyvän ystäväni kanssa tallailee kaivarissa ja uunisaaressa ja siel juotiin lämpimät kaakaot auringon paisteessa. Sit himaan tekemään pullia
Onnistunut päivä!
Helvetin hyvä fiilis.
Syyt:
Kehut parilta ihmiseltä.
Ilta tyttöystävän kanssa.
Yö bailaamassa.
[muokattu 14.3.2004 14:49]
[q]äm:
Lämmitän kämppääni isännöitsijän varmasti suuresti rakastamalla tavalla: ilmastointiluukut kiinni ja suihku täysillä tulikuumalla
Mitäs pitävät mua tällä jäätymispisteessä...
[/q] Vähän samalla tyylillä ku meidän entinen kotitalouden opettaja lämmitti luokan laittamalla kaikki uunit päälle ja luukut auki.. :)
[q]Roger Roger:
http://personal.inet.fi/koti/jarmo.sutinen/haha.htm
Oon saanu niin monet naurut tällä! Suosittelen
[/q]
Hyvällä tuurilla saan viikon työt hoidettua jo tänään loppuun ja seuraavan kerran lisää tiedossa vasta tiistaina
Rankka v-loppu tiedossa! UURGH!
Kisastudio kivojen ihmisten kans tiedos*sydän*
Treeni sujui kerrassaan loistavasti tänään. Se saa aina mielen korkealle. Sitten kohta näkee taas raksua pitkästä aikaa. Muutnekin oikein hyvä fiilis. =)
Uudet popit jotka näyttää hyvältä ja soivat vielä paremmin.
ella :)(:
mun kone toimii. ^________________________________^
http://www.hs.fi/viivijawagner/1076152901334
Eihän noille voi kun nauraa
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)