päivän :)

Back to häröily O

lenkkeily piristää elämää

Kaksi ihanaa päivää hyvässä seurassa

Koht alkaa jääkiekko*iloinen*

mä korjasin mun pyörän ja se jopa toimii!*aplodit*
toinen päivän ehdoton :) on stockan elektroniikkaosasto ja euroviisu uusinnat..kiitos hyvälle seuralle, on sitä huonommastakin telkkarista tullut viisut katsottua*vink*

eräs ystävä*sydän*

aivan loistava vloppu. wanhojen ja viisaiden sanoin: "viini virtas ja naisia piisas". upeaa porukkaa ja hyvännäköisiä tytskyjä. onneks ruoat riitti ja jäi vielä tällekkin päivälle.
tästä päivästä puheen ollen: parvekkeen ovi saatiin vihdoin kuntoon ja huoltomies oli aivan loistava wanha ukko, joka heitti legendaa koko ajan ja nauruista ei meinannu tulla loppua niin millään.
pian tuleekin sit taas RRRAHAA ja voi suunnitella 1en kauniin hemmottelua. *sydän*

*sydän* KOSMETOLOGIN TUTKINTO SUORITETTU !!!! !!!! !!!!! !!!!! *sydän*

Tänään on kyl ollut ehdottomasti viikon paras päivä. Ehkä se johtuu kun on selvinny viime viikonlopun DBTL jälkimainingeista vihdoin, ja siitä kun edelleenkin tosiaan on se perjantai. Nyt pitäis enää sit tyydyttää ne ihmisen perustarpeet tänään.. Eli Sauna, Siideri, Seuraa baarista ja Seksiä. Neljällä ässällä siis tänään liikenteeseen.

Aamu lähti perinteisellä duunilla ja iltapvä. kampaajalle! Jee mun uus tucca sitten illalla Baariin ottaa pari siduu ja suht aikaseen nukkuu.. eli aika rauhaisissa merkeissä

Muutto uuteen asuntoon sujui hyvin, kiitos kaikkien apureiden
Nyt tässä vähän olutta ja saunalahti-viinaa ja sit johonkin illalla istuu parin frendin kanssa.
Kämppä viel sika sekaisin mut kyl se tästä. Yöllä rakas lupasi tulla töitten jälkeen nukkuu mun viereen.... *sydän*

Loma loppuu ens tiistaina ja pääsee töihin!

Äidinkielen referaatista 5- (vaikuttaa isona osana kurssin arvosanaan)

[q]Belleza, 30.8.2006 18:14:
Työharjottelu loppu *aplodit**hih*
ja loma voi alkaa, eiku lentoon huomen!
[/q]

Hyvää lomaa!

pari päivää ni mollaa ibizzal*pihkassa* Alkaa pikkuhiljaa puskee fiiwistä kohilleen*jiihaa*

Mul on aivan loisto pikkusisko, makeat naurut saa sen toilailuista x) Flunssakin olis ohi o/ ..ja mul olis ihan paras mies evör elämässäni<3

Meen kirjottaa vuokrasopimusta just! Kaikki on niin mahtavasti! *sydän*

Ihana viesti ihanalta ihmiseltä piristi päivää; naurahdin ääneen ja nyt on taattu hymy huulilla koko loppupäivän ajan ^____^

Lentoliput varattu ens kuun alkuun*jiihaa*

hyvin paljon kivaa tapahtunu viime aikoina

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O