päivän :)

Back to häröily O

pieni ystävällinen teko täysin tuntemattomalta ihmiseltä ^_^
kiitos kahvista :)

..ja olin saanut yhden 3op kurssin läpi!
Enää 11,5 op jäljellä

uudet tennarit*sydän*
ja tili on yhä surkeamman näköinen..

mut on noi silti ihanat!

Perkele että teki hyvää repiä rautaa maasta.

Kivaa
ihana ilma vaikkis töissä se kuluukin *pihkassa**plur*

hyvä olo muuten vain, eipä huolet paina

<clip>

*Paikkail* Unohtakaa en oo koskaan mitään milloinkaan yöllä tänne kännissä kirjoitellut.

[q]Freja, 1.3.2009 10:24:
---
jukebox, 1.3.2009 03:56:
idiotshopper

---

Ai nyt sun pitää alkaa vahtiin kaikkii mun sanomisii ja quottaa niihin jotain idioottia ja säälittävää?

Jos sun oikeesti tarvii mulle alkaa vittuileen joka asiasta niin mulla on ihan profiili olemassa, olet tervetullut kommentoimaan sinne, tai jos haluat piilottaa muilta lapselliset sanomisesi, niin privakin on olemassa. Tai jos haluat viihdyttää koko klubitusta niin off topic-jatkotkin löytyy!

Mielestäni osoittaa harvinaisen typerää käyttäytymistä, että täytyy aloittaa jokaiseen topikkiin postaamaan jotain idioottia, mihin minä olen jotain sanonut. Teet itsesi vain tässä naurunalaiseksi, vaikka toisin luuletkin.

Voisiko edes jotenkin normaalit, pilaamattomat topicit pitää sellaisina, ja keskittyä sitten siihen vittuiluun ot-topicissa, tai sitten profiilissa. Mulla ei kuitenkaan ole sulle mitään sanottavaa, ja ihmettelen että sinä jatkat vielä tuolla idioottilinjalla. Olen sinut jättänyt rauhaan, joten on hyvin kummallista kun sinä et voi antaa asian vain olla. Tuollainen toiminta on vain hyvin säälittävää ja ikävää kun näytät olevan täällä vain vittuillaksesi ihmisille, joista sinun ns kämppiksesi on sinulle kertonut.
[/q]
ollaanpas sitä vakavia. kait minunkin sitten täytyy? sä vedät tähän kämppiksenikin mukaan vaikkei sulla tyttö parka ole siitä sen enepää hajua kuin on älyäkään, jotta mitä hän olisi mulle mahd. kertonut tahi jättänyt kertomatta, vaikkei sillä ole tämän asian kanssa niin mitään tekemistä, jonka tietenkin tuttuun tapaasi "huomiot tod. hyvin" etenkin, kun aivoripulisi valuivat tähän suuntaan hyvän tovin ennen tietoa frendini ja sun välisestä "romanssista".

ja sitten itse asiaan:
jo se että tulkitset kaltaisen piirroskuvan v-tuiluna kertoo herkkänahkaisuudestasi hyvin paljon ja puoltavasti. ensinnäkin, se että tulisin sulle MUKA v-tuilemaan JOKA asiasta (kuten tuon yllä itsekkäästi ilmaisit) ei tullut mieleenikään...ennenkuin nyt. ehkä hauskinta peeloilua jota sä olet osaltas ehtinyt jo useasti täällä nyyhkimään ja jonka ovat kirjautuneetKIN huumorilla huomanneet, on se tapa jolla ensin ulostat idiotismisi toisille topiceissa ja samaan hengenvetoon mainostat ot-jatkoja, joita et kuitenkaan itse ALUN ALKAENKAAN typeryydeltäsi ole HETI hyödyntävä. jo pelkästään tuota kaavaasi looppaamalla nauraa popula päin näköäs, selän takana (todistettavasti) tapahtuvaa unohtamatta.

ja vielä itsesi sanoin: "olen sut jättänyt rauhaan". WTF??? tuon tulkinnee useimmat siten, että myönnät ITSE häiriköineesi allekirjoittanutta jo pitempiaikaisesti. lopuksi, oma "toimintani" (kuten asian muotoilit) tuskin liippaa sen lähempää mitään muuta kuin mitä omasikaan täällä etenkään plurinoittesi osilta. ihqinta on myös se, miten otat vastuuta lähes kaikesta muusta paitsi itsestäsi. (säälin sitä työyhteisöä jossa kaltaisesi vaikuttaa.)

ps. olisitpa tuon: "mulla ei ole sulle kuitenkaan mitään sanottavaa" pulpauttanut jo päiviä sitten niin olisi jäänyt vähemmän tulkattavaa omista tuotoksistasi.
--mutta, ehkäpä mäkin jätän sut "rauhaan" niin pääset pätemään ja potemaan. ja osaathan olla vetämättä frendiäni tähän enään kylkiäisiks se, kun korostaa ilmeistä tyhmyyttäsi entisestään.

[OVER and OUT]
*sydän*

vapaapäivä*heiii*
ja oon saanut tehtyä jo lähes kaikki ne jutut mitä tänään pitikin tehdä..
eli huomisesta ei tarvi kärsiä huonoa omaatuntoa, ei ennen eikä jälkeen ^_^

Olipas vallan kiva ilta eilen.
Ihmeitäkin nähtävästi tapahtuu:Kotiin tulin alle 2promillen humalassa, pankkikorttia en käyttänyt illan aikana ollenkaan, tanssin enemmän kuin viime vuoden bileissä yhteensä ja rahaakin oli yli 10e kun pääsin kotiin.
Krapulasta nyt ei tämän ikäisenä ole toivoakaan selvitä mutta muuten lähes täydellistä!
Kiitos kaverille*sydän*

Kohta diggailemaan Jarrea :)

Kiih. Joutuko naureskeleen heti aamusta ku lähin kämpästäni ulos.. Talon osoitetaulussa luki mun kämpän kohdalla TAVIS. Kuka tunnustaa tuottaneensa nää aamun ekat hymyt?

Kylmä Olut! *slurps**slurps*

Oli taas vaihteeksi oikein kiva ilta hanin kanssa. :)

Pitkästä aikaa tuli nukuttua hyvin, olisi voinut vielä muutamaksi tunniksi jäädä peiton alle*haukottel*Eilinen 12km kävelylenkki teki siis tehtävänsä, kerrankin eksymisestä oli jotain hyötyä..*nauru*

Nuorisoasiainkeskus tarjos duunareillee kevät-infossa ihan sairaan hyvän salaattibuffetin!

blogiin avautuminen alkaa pikkuhiljaa tuottamaan tulosta...
Hieman helpotti oloa.
Vielä olisi jotakin....*juonittel*

edit: löysin laukusta eilisen karkkipussin jossa on viel jotain (tää on ehdottomasti paras juttu tänään![pieni][tähän mennessä][/pieni])

Työhaastattelu sovittuna

Mullon synttärit ja kuulin villejä huhuja että saisin illalla mansikkakakkua

Huomenna on perjantai ja sitten onkin jo vappu ja pääsee rellestämään frendien kanssa grillauksen ja hyvän juoman merkeissä Ja muutenkin elämä hymyilee ja näyttää siltä että nyt alkaa kaikki muutenkin sujua, vihdoin... uus koti ja mitä vielä... *sydän**hihu**hih**

Perjantaina pidän tuparit.... !!!!!!!!!!!!!! *aplodit**pahis**vink**sydän**juonittel* Kaikki minun ihanat ystäväiseni sinne vain! Tosin täällä heitä ei taida pahemmin olla..*täh*

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O