Miksei jatkot ala jo 4:00?

Back to yleinen bilehöpinä O

JussiS:[q]
Mmh, mä en muista et pitkään aikaan olis ollu mitään luvallisia bileitä, joilla jatkuis lupa yli neljän. Tai no itseasiassa Labyrinthin Summer Sound Systemillä tais olla joku poliisin "hiljainen suostumus" jatkaa pidempään tarvittaessa.[/q]

juhannus on yks niistä erikoispäivistä jolloin on mahdollisuus saada luvat pidempään. mutta ei silloinkaan 24h.

olikos koneisto loppujenlopuksi extraluvilla vai peruttiinko lupaus niistä bileiden kynnyksellä? ei voi muistaa. nekin olisi ollut anyways vain kuuteen ja kahdeksaan.

ohos en ollut logannut

mun mielestä olisi ihan ookoo että aamubileet alkaisi jo neljältä, juuri ehkä lähinnä sen takia että jos haluaa suoraan jatkaa bileistä toisiin niin siinä välissä saattaa tulla turhaa odottelua - ja tuskin kenenkään maailma siihen kaatuu jos missaa ensimmäisestä setistä osan (jos siis haluaa käydä suihkussa, tms.)


..tosin itse olen sen verran laiska p*ska etten ole juurikaan jaksanut aamubileitä harrastaa. ehkä joku kerta pitäisi ottaa itseään niskasta kiinni *joo**heiii**super**sydän*

No onhan siinä tunnin tauossa se hyvä puoli, että kerkee hiukan ruokailla ja lepuutella jalkoja (ellei sitten seiso 20 asteen pakkasessa minihameessa yksin!)...

mutta on oikeesti nihkeetä jos ei asu stadissa venailla että jatkot alkaa...itselläni on ainakin monesti jäänyt jatkot sen takia väliin että ei oo jaksanut odotella...kun ei aina jaksa alkaa metskaamaan tunniksi odotus paikkaa....kesällä nyt vielää just pystyy tunnin hihhuloimaan...mutta välillä se tuppaaolemaan kaksikin jos on bileissä esim.gloriassa kun se menee kiinni jo 3.00...eli lyhyesti: 5.00 on ihan liian myöhään.

niinpä..ei auta kun itkeä ja mennä kotiin

Tunti aikaa vetää lisää viinaa ja doubbeja TAI harrastaa villiä seksiä TAI jalkakylpy TAI nukkuMatin tapailu..

Ihan kiva jos pääsee jonkun luo mut ikävää niille ketkä tulee kauempaa eikä tunne vielä niin kovin paljon populaa..

Tässä muutama vaihtoehto ulkona värjöttelyn sijasta

Hommaa itsesi poliisiautoon selvittelemään jotain välitilannetta..älä kuitenkaan mene kovin pitkälle ettet joudu viettämään yötäsi putkassa..

Jonota Manskun Hesessä ja ajaudu vaivihkaa ilman safkaa ala-kertaan vessaan piiloon..

Lähde bileistä hetki aikaisemmin ctrl:n ja iske itsellesi mies/nainen joka asuu keskustassa. Mene tämän kotiin ja lähde tarpeeksi ajoissa ettet nukahda sukat jalassa sohvalle.

edellises tuli kyl hyvää neuvoo .. mut mä kyl toivoisin et lait sallis noi auki-olo ajat pidemmiks.. neljält tai kolmelt loppuvat bileet tuntuu aina jäävän kesken.. ojkhonki kuuteen tai seittemää vois kyl olla..

mut jos tota otsikkoo ajatellaan, ni sillon ei kyl enää jatkoille pahemmin ehi/ jaksa..

pidemmät bileetki kävis

eihän se tunti edes oikeastaan ole paljon, kun ajattelee edellisen paikan narikkajonoa, paikasta siirtymistä seuraavaan paikkaan ja ottaa sen jonon jonottamisen kannalta!

-> Välissä ehtii käydä syömässä!

Bileistä ei tosiaankaan tarvii rynnätä ekojen joukossa ulos... Rauhallisesti odottaa et muut menee ulos ja itte poistuu vikojen joukossa niin kello on varmasti jo neljä ellei ylikin...*iloinen*

Ja jos on ollu esim Screenin bileissä niin sieltä on juuri semmoien sopivan kiva matka kävellä esim nosturiin... Siinä aika kuluu ihan kivasti, varsinki jos on kavereita joiden kanssa voi pölöttää...*iloinen*

Tunti on loppujen lopux lyhyt aika....*iloinen*
Harvemmin bileet loppuu nykyään kolmelta(paitsi gloorian bileet)... Ja totta tosiaan välissä voi mennä jonnekkin syömään tai sit jos tuntee jotain frendejä jotka asuu lähellä niin sit änkee sinne et pääsee peseytymään ja vähän rauhottumaan...(rauhottuminen ei aina onnistu...*iloinen*)
Kesällä en nää edes mitään ongelmaa vaikka joutuis odottamaan ulkona sen tunnin...

*plur**purr**plur**purr**plur**purr*

[muokattu 11.2.2003 17:16]

Avernian:[q]
Toki, mutta jos se on laki, se on laki.
Soitetaanko kansanedustajillemme? *täh*[/q]


Soita vaikka Halmeen Tonylle*iloinen*

Mielestäni on aivan huippua mennä porukalla jonkun kämpille hetkeksi aikaan rauhoittumaan ja lataamaan akkuja. Tankata, syödä, käydä suihkussa jne... Toistaa etkot tjsp ja lähteä uudella sykkeellä jatkoille täysin valmistautuneena... voih*plur*

mun mielest on ihan kiva mennä välissä aina kavereiden luo chillaamaan hetkex ennen aamuja. pien rauhoittuminen tekee ihan hyvää aina välillä. suihku on todellakin todella jees ennen aamuja, eikä seksikään hassumpaa ole... no joo... ja niinkuin on mainittu jo aikasemminkin niin tunti on lyhyt aika ja aina bileissä tutustuu johonkin mukavaan henkilöön, jonka luo pääsee jatkoille...(KIITOS!).


22:00-06:00 olis aika jees, niinku venäjällä tai muualla euroopassa on! Mä en oikein tykkä jatkoista koska siellä meikein aina soi jotain aivan liian hidasta!

Kyl se tauko tekee ihan hyvää, välillä tietty on kiva herätä suoraan jatkoille, ja sit on välillä näitä ug:ta jotka jatkuu niin pitkään että voi siirtyä suoraan aamuihin, tai jatkuvat joka yhtäpitkään kuin aamut..

Kaikki käy, paljolti fiilispohjasta kiinni :)

No juu, Venäjällä bileet jatkuu kuuteen, ja silloin jo usein on aika valmis menemään nukkumaan - juups, usein, ei aina. Neljäkin on joskus ihan tarpeeksi, kuten Suomessa. Mutta all night long (ja yleensä siis ug) on tiätty paras; nukkuu, jos huvittaa. Se jaksaminenhan nyt on kiinni mm. seurasta, kiinnostuksen tasosta ja alkomaholin määrästäkin joskus.

P.S. Tänään sain ilmeisesti liian vähän.

Bileitte pitäs kestää 21:00 - 06:00! Se ois just passeli!! Sillo ei tarvis jatkoja eikä etkoja!

O