Miksei jatkot ala jo 4:00?

Back to yleinen bilehöpinä O

se on se laki...minkä takia ei ala klo 04!

mut jos multa kysytään..se tunnin tauko o jees koska sillo esim. huomaa onko jatkokunnossa vai ei...ja pääsee "tankkaamaan" kämpille eka!

- hulivili hupakko -

Marski:[q]mut jos multa kysytään..se tunnin tauko o jees koska sillo esim. huomaa onko jatkokunnossa vai ei...ja pääsee "tankkaamaan" kämpille eka!
[/q]

Veit sanat suustani. Reilun tunnin virkistäytymistauko ennen jatkobileitä tekee ihan hyvää. Sitä paitsi mun mielestä 'välijatkoilut' kuuluu yhtenä erottamattomana osana biletysiltaan... ei niistä voi luopua*hymy*

Mää oon samaa mieltä!
Eli välijatkot on kiwat ja kuuluu juttuun!*plur*

toi laki höbinä tais tökätä keskustelun sen alkuvaiheissa :( mutta kyllähän osa bileistä saa luvan jatkaa vaikka 24h, eli miksei hitte jatkotki jo 4 no kyllähän sen tauon ymmärtää jos osa haluu, mut esim meidän porukat on sen verran vauhti päällä että talvellaki sitä jäädäään ulkopuolelle jäätymään ku ei pääse sisälle kun vasta 5:00, ja hitte on kylmä

Mä varmaan pyörtyisin rasituksesta ellei olisi taukoa. Silloin voi tankata koneeseen hiukka kaloreita ja korjata nestetasapainoa. Onhan se joskus talvella kun on keli karmea niin kettumaista odotella jos ei oo mitään tukikohtaa mutta kyllä sen kestää kun tietää kuinka hyvää jatkot mulle tekee*plur*

kyllähän ne voisi jo neljältäkin alkaa mut täytyy myöntää että tunnin paussi on ihan jees juttu pääsee vähäsen edes lepämään...*iloinen*

siinä välissä on hyvä käydä esim. syömässä ja juomassa kahvit jossain 24 h huoltsikalla =) ja jos tulee aamubileisiin suoraan eikä toisista bileistä, voi olla vähän hankalaa olla bilepaikassa jo neljältä..

onx kukaan muuten ikinä vaan herännyt joskus aikasin aamulla ja mennyt suoraan aamubileisii...??aika jännää sillee...mun on pitänyt monta kertaa..mut ei vaan jaksa herätä*justjoo*

muutaman kerran heränny 1 aikoihi ja alkanu siitä fiilistelemään itteään jatkoille, tais olla jotkut illut sillo, hmm tai no,, jatkot kumminki

Marski:[q]se on se laki...minkä takia ei ala klo 04!

mut jos multa kysytään..se tunnin tauko o jees koska sillo esim. huomaa onko jatkokunnossa vai ei...ja pääsee "tankkaamaan" kämpille eka!

- hulivili hupakko -

olen samaa mieltä kanssasi!!

idi:[q]onx kukaan muuten ikinä vaan herännyt joskus aikasin aamulla ja mennyt suoraan aamubileisii...??aika jännää sillee...mun on pitänyt monta kertaa..mut ei vaan jaksa herätä*justjoo*[/q]

Viime illuihin nukuttiin oikein kunnolla ja aamu seiskalta bilettään. Olihan se vaikeaa nousta, mutta sen arvoista.

Se tunnin tauko on ihan ok, kuhan ei ole liian kylmää. Ja sitäkin varten mulla on aina pipo ja villapaita mukana. Eli ei ongelmia mulla

idi:[q]onx kukaan muuten ikinä vaan herännyt joskus aikasin aamulla ja mennyt suoraan aamubileisii...??aika jännää sillee...mun on pitänyt monta kertaa..mut ei vaan jaksa herätä*justjoo*[/q]


On

mutta paljon useammin niin että osallistuu vain aamuille. hyviä aamukekkereitä ei kannata pilata osallistumalla alkuiltaan.

Hixxy:[q]toi laki höbinä tais tökätä keskustelun sen alkuvaiheissa :( mutta kyllähän osa bileistä saa luvan jatkaa vaikka 24h, eli miksei hitte jatkotki jo 4 no kyllähän sen tauon ymmärtää jos osa haluu, mut esim meidän porukat on sen verran vauhti päällä että talvellaki sitä jäädäään ulkopuolelle jäätymään ku ei pääse sisälle kun vasta 5:00, ja hitte on kylmä *nyyh*[/q]

mitkä bileet muka?

osalla on jonkun spesiaalipäivän takia jatkolupia jopa jonnekkin 08 asti tai paikallinen poliisi antaa erikoistapauksessa luvan pidempään, mutta pääsääntöisesti sisäministeriön antama tulkinta laista poliisille on se että bileet loppuu 04 ja alkaa aikasintaan 05.

mulle käy varsin mainiosti käydä välillä himassa suihkussa, vaihtaa kuivaa vaatetta päälle ja chillailla hetki hyvässä seurassa.

[muokattu 4.11.2002 21:13]

[muokattu 4.11.2002 21:15]

Joo, välijatkot rokks!
Tosin niissä on vielä treenaamista, oli viimekskin aika säätämistä tulo-lähtö... Ja lopputuloskin oli sit mikä oli...

yana4000:[q]mitkä bileet muka?

osalla on jonkun spesiaalipäivän takia jatkolupia jopa jonnekkin 08 asti tai paikallinen poliisi antaa erikoistapauksessa luvan pidempään, mutta pääsääntöisesti sisäministeriön antama tulkinta laista poliisille on se että bileet loppuu 04 ja alkaa aikasintaan 05.
[/q]

Ne on kato ne uugeereivit, tiätsä :)

JussiS:[q]
Ne on kato ne uugeereivit, tiätsä :)[/q]

Niinq mixei mulle coscaan cerrota tällasist? Mä haluun niinq canssa olla uuuugeeeee ja REIVATA!

*ökkö*

Öhh, "tai jotain."

*nauraa**nauraa**nauraa*

idi:[q]onx kukaan muuten ikinä vaan herännyt joskus aikasin aamulla ja mennyt suoraan aamubileisii...??aika jännää sillee...mun on pitänyt monta kertaa..mut ei vaan jaksa herätä*justjoo*[/q]


joo...viime illuihin mentiin niin et nukuin himassa klo 00.30 asti ja sit bussilla keskustaan jossa taas kaveirlla nukkumaan klo 04 asti...siitä sitten "muka" pirteenä (tosin oli tosi väsynyt kun en nukkunut hyvin ja muutenkin huono-olo)
illuihin ja silleen...

aika useesti tulee tehtyy nykyään noin..ennen en taas millään suostunut tohon ku halusin koko illan bilettää..

ensi illut tulee kai taas menemään näin...nukkumista,pari siiderii kavereita ja hyvää musiikkia..ja sit kunnolla illuihin jammailee (:

- hulivili hupakko -

JussiS:[q]
Ne on kato ne uugeereivit, tiätsä :)[/q]

joilla on luvat? toi on hei paradoksi :)

"invitation only" flabassa ei tee bileitä lain silmissä yksityistilaisuudeksi, eli kysymys kuuluu yhä, mitkä bileet saavat luvan jatkaa vaikka 24h?

[muokattu 6.11.2002 11:07]

yana4000:[q]kysymys kuuluu yhä, mitkä bileet saavat luvan jatkaa vaikka 24h? [/q]

Mmh, mä en muista et pitkään aikaan olis ollu mitään luvallisia bileitä, joilla jatkuis lupa yli neljän. Tai no itseasiassa Labyrinthin Summer Sound Systemillä tais olla joku poliisin "hiljainen suostumus" jatkaa pidempään tarvittaessa.

Muista en tiiä mut bileet tuntuu aina loppuvan kesken, sehän olis ihan loisto idea et bileitä jatkettais jo 4:00 edellisessä paikassa valomerkki 3:30 ja silloin se paras meno on yleensä päällä, suoraa jatkoille ni ei meno hiipuis, miks miks miks miks ei?

O