JS23 - Stomp to my boot [Nu Skool Beats'n'Styles]
Kaikki paska jakoon :)
Sillonku vielä breaksista diggailin (eli tos joku kuukausi sitten) menin toteuttamaan pitkäaikaisen idean.
Biitit bugaa ja kaikkee mut tässäpä ois
http://users.jyu.fi/~jutusirn/biisit/JS23_Stomp_to_my_boot.mp3
Enjoy.
Mulle putoo nykyisin ehkä breiksi eniten ja oon aina tykänny alkuperäisestäkin biisistä - täähän oli tosi toimiva bootleggi! Alkuperäistä ei siis oltu mun mielestä millään tapaa raiskattu, hyvä meininki :)
Soundista en sano mitään kun kuuntelin tätä duunissa pc-piipperin läpi joten valitettavasti ei voi (ainakaa vielä) kommentoida sitä puolta ollenkaan.. Toivottavasti ei oo sit pasca kun kuuntelee normaaleilla kajareilla =P
kyllä sä sero osaat musiikkia tehä mut tää oli kyl turha veto. tai miks tehä noin paskasta mitään?
Kuulostaa kyllä ihan suht toimivalta tanssilattiatyökalulta. Vaikka en breiksin päälle niin ymmärräkään, voisin kuvitella soittavani tämän biisin menevän housesetin välipalana :)
On kova biisi :)
Kyllä tää on hyvä breaks bootleg, thumbs up!
Innostuin itsekin kuuntelemaan. Tykkäsin.
Bassotkin potki hyvin näihin olemattomiin duuniluureihin.
Lisää samanlaista paskaa jakoon vaan jos löytyy. :excellent:
pakko kans sanua: sero: EI!
Kyllä sä osaat, mut itse biisi (sekä originaali että tämä) ei ole mun kuppi teetä. Pakko oli kuitenkin kuunnella kun on Sero mukana :) Tämä on kyllä hyvin duunattu, joten uskoisin että faneja löytyy. Jos toiveita saa heittää niin tiedät kyllä minkä biisin voisit duunata uuteen uskoon ;)
Bizarro maailmassa Kalle, Sektori ja Näköradiomies tykkäs tästä.
Te muut saisitte hävetä!
Kyl mä vielä jonku elektron täs kesällä väsäilen Jaakon trackeista :)
Oli kyllä aika helmi :D
kyllähän tätäkin vois jossain soitella...pesee orkkiksen kyllä ihan 6-0