Onko tampereelle tai nokial?

Back to yleinen keskustelu O

Mitään päivätapahtumaa kun mun on tällä hetkellä todella vaikeeta päästä yöllä kukkuun... OLen ollut klubielämästä jo yli puolivuotta poissa ja alkaa taidot ruostuun. Ja olo on sitä surkeeempi. Apua. Jhelp..

Kiitos...

:crybaby: :scared: :angry: :confused: :panic: :mad:

:heart:

Quote by Juki54

Quote by drS

Quote by nuh

Quote by milo
Quote by Juki54

Quote by drS

Quote by nuh

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Quote by Hugo
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Quote by dpdrm

:crybaby:

:heart: ??

Quote by :t:c: : :

:heart: !!!!

:confused:

Quote by trakkerterrorist
Mitään päivätapahtumaa kun mun on tällä hetkellä todella vaikeeta päästä yöllä kukkuun... OLen ollut klubielämästä jo yli puolivuotta poissa ja alkaa taidot ruostuun. Ja olo on sitä surkeeempi. Apua. Jhelp..

Yritetäänpä nyt vastata vilpittömään kysymykseen parhaan ymmärryksen mukaan kun kerran kysytään. Harvemmin on tullut vastaan mitään päiväsaikaan pidettävää klubiaktiviteettia. Jotkut kesäiset kadunvaltaus- ja randomulkoilmapläjäykset onkin sitten asia erikseen.

Ja apua tunnut tarvitsevan ennemminkin kryptisen ilmaisutapasi parissa, monen muun seikan ohella, kaikella kunnioituksella.

Quote by Hugo

:heart: ??

:heart:.

ei taida olla sellasta hymiöö,
joka itkee ja nauraa yht'aikaa!

:hearts:

:king:

::p: ::p: ::p:

Nokia, Puh: 0500-594796 Kotisivut. Koko: 450, Lattia: parketti. Luonne: ... Ma ti 21-02, ke päivätanssit 15.30-21, Pe ja la 21-03, el mus 5 iltana viikossa. ...

IT IS BACK :happyroll:

Edit: ja näköjään palaa tyylilleen uskollisena, en käsittänyt ensimmäisestä viestistä sanaakaan :D

O