teknofantasiaa [A/V]
Tässä olisi tuttavani kolmen vuoden audiovisuaaliprojekti. Kiehtova konsepti visuaaleja ja mono-dub-tech-äänimaisemaa.
Fluidity 1 (645Mt, 45min, divx&lame)
Jatko-osassa hieman edellistä reikäpäisempää pesukonemeininkiä. Mukana myös minunkin kädenjälkeä.
Fluidity 2 (306Mt, 25min, divx&lame)
muutama enteilevä screenshot: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
edit:
kakkonen tilapäisesti poissa linjoilta. tulee huhtikuuhun mennessä takasin, jos ihan liikaa kiinnostelee.
Latasin ton ylemmän, mutta sitä ei tullut ku ~6min.
Nännit kerkis just kovettuun :D
Komiaa grafiikkaa ja vielä parempaa teknoo !
Latasin ton ylemmän, mutta sitä ei tullut ku ~6min.
Hmm, en sit tiedä kuinka vakaasti valuu noinkin iso matsq 1g.fi:ltä. Kokonaisina ja vauhdikkaasti ainakin näyttivät tulevan kun imutin truedownloaderilla.
Hyvältähän nämä molemmat vaikuttaa näin nopeesti kelailtuna. Tuli kunnon old school fiilis (X-Mix sarja nyt lähinnä, päivitetyillä krafiikoilla tietenkin) kun näitä katseli. Kuvanlaatu oli pienemmässä filussa vähän heikko mutta menetteli kuitenkin.
Kiitos näistä.
Miksi näissä näkyy pelkkää pikseliyrjöä mulla?
Miksi näissä näkyy pelkkää pikseliyrjöä mulla?
Codecit ajan tasalla? Ffdshow hoitannee homman kotio.
ffdshow on jo asennettu..
ffdshow on jo asennettu..
No kas kummaa... DivX 3:na nämä on enkoodattu. Ja jos ei edes virallinen DivX® pyöritä näitä, olen sit vähän huono konsultoimaan.
Mä ton kakkosen katoin ja oli kyl ihan nice :) Musa rupes tosin puuduttamaan. Biisit on ihan hyviä, mutta olis voinut tuohon minuuttimäärään änkeä useammankin biisin - 10min samaa luuppia alkaa tympiä. Vois laittaa ykkösenkin latautumaan.
Voisin jossain välissä kokeilla eri soittimia, noilla kun tuntuu joskus olevan jotain vaikutusta vaikka omituiselta kuulostaakin..
Pannaas valumaan, lupaavalta näyttää ja pojat tuntien, myös hyvää teknoa :)
JÖSSES!! :eek: siinä oli muutamat palikat väännetty.
Hurjat propsahdukset. se kellä skilssejä on se niitä käyttäköön! WOW!
arvosanaksi 11/10,5...
toi 2.pätkä ei vaaaaan suostu.... niin mitä... no latautumaan!