Butane [09.09.2005 - TKU]
Place
Pikku-Torre (Yliopistonkatu 30)
Date
Friday 09.09.2005
Time
22.00-03.00
Tickets
2 euros
Live Performance
Mono Junk Live [DUM Records]
Deejays
Burdock [betoni, x-rust]
Mero [x-rust]
Vapor [x-rust]
Visuals
Intercosmos
FREE BUFFET 22.00-23.00
Mono Junk on yksi Suomen konemusiikin pioneereista, jonka detroit-henkinen live kuullaan pitkästä aikaa Turun maaperällä. Mono Junkin oma levy-yhtiö DUM Records on vuosien saatossa (1992-) julkaissut useita kymmeniä arvostettuja julkaisuja. Tästä arvostuksesta kertoo myös se, että Mono Junkin INPUT 1 julkaistaan Richie Hawtinin uudella miksaus cd:llä.
Lauantai 9.9? Pitäiskö olla lauantai 10.9 vai perjantai 9.9? Toivottavasti eka vaihtoehto niin pääsee ehkä itsekin mestoille. Kimmohan se rules!
Lauantai 9.9? Pitäiskö olla lauantai 10.9 vai perjantai 9.9? Toivottavasti eka vaihtoehto niin pääsee ehkä itsekin mestoille. Kimmohan se rules!
LOL mikä v#e%! Sama säätö jatkuu taas... :D Viimeks oli flyereissä päivämäärät perseellään ja nyt on päivät.
Eli perjantaina 9.9. (sori Kalle)
KYLLÄ! pakko tulla taas heilumaan mestoille! :cool:
LOL mikä v#e%! Sama säätö jatkuu taas... :D Viimeks oli flyereissä päivämäärät perseellään ja nyt on päivät.
Eli perjantaina 9.9. (sori Kalle)
kyl lauantainaki saa tulla: meil on soul seed eli detroit-musat pyörii taas: tosin hiukan eri vuosikymmeneltä.. :D
Hyvä Janne! Sähläyksestähän tulee kohta meidän trademark :)
Toivotaan, että porukka eksyy mestoille. Klubilla taitaa olla jotkut kikkelibileet samaan aikaan. No, jos mono junkki ei sitä tee, niin eiköhän ilmainen ruoka vedä teknokansan oikeaan osoitteeseen :D
Täytyy sanoa, että tänä viikonloppuna kansaa hemmotellaan Turussa oikein urakalla. Mono Junk piiskaa perjantaina, ja lauantaina pläjähtää Turun ehkä tiukin tanssi-ilta Soul Seed. Kaikki Pikku-Torressa.
En tiedä teistä, mutta mä olen liekeissä.
Täytyy sanoa, että tänä viikonloppuna kansaa hemmotellaan Turussa oikein urakalla. Mono Junk piiskaa perjantaina, ja lauantaina pläjähtää Turun ehkä tiukin tanssi-ilta Soul Seed. Kaikki Pikku-Torressa.
Hemmotellaan todellakin. Ei parane unohtaa tätäkään:
http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=20950
Paranis vaan tää hiton flunssa äkkiä...
Jep, liekeissä ollaan täälläkin. Eli tänne tullaan.