Purismi
ON! <3<3<3
Maailman ihanin asia.
Varsinkin kun se ilmenee erinäisinä vittuilu-giffeinä. :hearts:
mut silti mikään ei ole niin kamalaa, kuin nuo smileyt. :happyroll: :roll: :right: :panic: :mad: :scared: :scared: :heart: :eek: :crybaby: :angry: :angry:
Maailman ihanin asia.
mut silti mikään ei ole niin kamalaa, kuin nuo smileyt. :happyroll: :roll: :right: :panic: :mad: :scared: :scared: :heart: :eek: :crybaby: :angry: :angry:
no mut ne on ihkuilugiffei ja sopii sun kaltaiselle hipille ihan hyvin
VÄKIVALTA LOPETTAA VITTUILUN!
Mikä lopettaa väkivallan?
;)
;)
GIFFIT!!!
Mikä lopettaa giffit?
Mikä lopettaa giffit?
toivottavasti ei mikään.
paitsi ehkä jpg
;)
Vittuilu tietty :mad: :confused: :happyroll:
teh interweb pelastaa! :DD
<insert sigamagee giffi tähän>
Eli, kuva poistettu. Pahoittelen mahdollisesti aiheutettua mielipahaa. Yhtään pahaa aikomusta tai henk.kohtaista kaunaa ei sisältynyt kyseisen kuvan postaukseen.
Loistavaa - varsinkin boardin moderaattorilta.
Mun mielestä jossain kohtaa aletaan meneen vähän huonoon suuntaan, kun platinumin moderaattorit alkaa postaileen vittuilugiffejä?
jengillä snadisti liikaa aikaa :hah:
suomalaiset internet relay chat palvelun käyttäjät kiittävät tästä. tää on jo nyt kuuminta hottii urli postauksis ympäri irkkii. kiitos :)
Next stop: itkumuuri
ps. Ja tää mieheltä, jolla on tripaalisormivärit naamassa
suomalaiset internet relay chat palvelun käyttäjät kiittävät tästä. tää on jo nyt kuuminta hottii urli postauksis ympäri irkkii. kiitos :)
Joka on tekijä, jonka raskauttavuutta voikin miettiä kun tälle sopalle pistetään loppua.
suomalaiset internet relay chat palvelun käyttäjät kiittävät tästä. tää on jo nyt kuuminta hottii urli postauksis ympäri irkkii.
hitsi ku mun tunnus ja kuva poistettiin sieltä ja nyt en enää tiä mikä on hot :(
Mun mielestä jossain kohtaa aletaan meneen vähän huonoon suuntaan, kun platinumin moderaattorit alkaa postaileen vittuilugiffejä?
Ja tahdon kaikille painottaa sanaa postannut, eli en ole ko. kuvan muokkaaja. Mun photariskillit eivät riitä edes korjaamaan valoisuutta.
Ja ei kai missään foorumin säännöissä ole moderaattorilta kielletty huono tai mauton huumori ;)
Maailman ihanin asia.