Butane [26.02.2005 - TKU]

Back to tapahtumat O

Place
Pikku-Torre (Yliopistonkatu 30)
Date
sat 26.02.2005
Time
22.00-03.00
Tickets
2e

Artist
Karri O. *LIVE* [resopal, plong!, abflug]

Deejays
Burdock [betoni, x-rust]
Mero [x-rust]
Vapor [x-rust]

Butane klubi tarjoaa vaihtelevasti pehmeää, iloista, menevää, synkempää konemusiikkia aikuiseen makuun kattaen tyylilajit elektrosta minimal ja tech houseen.

Vuoden 2005 toisena Butane-iltana näemme ja kuulemme Helsinkiläisen Karri O:n tuotantoa. Aiemmin deejiinä, promoottorina ja levy-yhtiön vetäjänä kunnostautunut Karri on nyttemmin vallannut tilaa omalla tuotannollaan maailman musiikkimarkkinoilla julkaistuaan levyn tunnetulla saksalaisella Resopal-levymerkillä. Uusin Karri O:n levy julkaistaan lähiaikoina Plong! levy-yhtiön kautta.

Illan levymusiikkitarjonnasta vastaa Burdock, Mero ja Vapor, joiden levykokoelmista löytyy niin vanhoja helmiä kuin genren uusia hittiaineiksia.

Tänne kaikki! :cool: Lupaan tykittää sellasta live-rallia suoraan ja sivusta, oikealta, vasemmalta ja takaa, että siinä kääntyy hetkeksi Turun tuomiokirkon torni vinoon ja tanssikengästä palaa pohja puhki vispatessa! :D Et usko, vai? No tuu ite tsekkaan! :hah: :excellent:

:crybaby: lupasin just mennä käymään stadissa tuolloin mut kyl muuten....

Viimeksi oli hullu meno. Uskoisin että nytkin on.

Karri O :n live onkin vielä jostain syystä kuulematta/näkemättä. Heh, viimeksi oli kyllä niin mainio ilta, että tänne on aivan pakko saapua.

.ojis

joo, viimeks oli kyl semmoset kinkerit pikku-torressa että eiköhän tälläkin kertaa lattia tärise ja bilekansa huuda! harmi että olen itse muualla keikkailemassa joten nämä jää väliin :( pistäppäs karri setti sitte nauhalle ni pääsee edes kotosalla fiilistelemään jälkikäteen :)

Quote by rhedlund
pistäppäs karri setti sitte nauhalle ni pääsee edes kotosalla fiilistelemään jälkikäteen :)

ilman muuta, nyt kun mulla on verme jolla tallentaa kaikki setit suoraan ulkoselle kovalevylaitteelle saman tien, ja siitä sitten mp3 jakoon vaikka hetimiten melkein. :excellent:
Tietysti parhaalta setti maistuu paikan päällä kuunneltuna! :D

ups, mitä mahdoinkaan koomailla...siis totta munassa tulen paikan päälle, olikin vasta ens kuun 26. kun oli muuta menoa, jipii :excellent:

just juu, työvuoro alkais 23.00. muistaakseni. sitä ennen voi kyllä tulla käymään, tämän lauantaihauskan hinta nyt ei voi kenenkään päätä pakottaa!

Jaahas jaahas. Voiskin tulla tarkastamaan menon kun kerrankin olis vapaata sopivasti.

Pienten väärin ymmärrysten takia tuo safkapuoli alkuillasta jää pois. olen pahoillani :( toisaalta täydellä vatsalla ei ole niin mukava tanssia tai juoda kaljoo ;)

Quote by burdock
Pienten väärin ymmärrysten takia tuo safkapuoli alkuillasta jää pois. olen pahoillani :( toisaalta täydellä vatsalla ei ole niin mukava tanssia tai juoda kaljoo ;)

jaahas, jos ei heru mäskiä ni pitää painottaa uudelleen et kandeeko tulla paikalle :(

buaa, eivaan, tänne siltikin :happyroll:

Karri live alkanee siinä suunnilleen 00.00 ja kestää tunnin verran. saapukaa ajoissa kuulemaan maanmainiota levymusiikkia lämmittelyksi ;)

Tänne pitää varmaan tulla puolenyön jälkeen jahka Juju on kuultu Igluissa. :)

Tääl näky sit tänäpe!

ai siellä on tanssilattiakin :eek:

O