M:2x Stantonin str8-80 levareita MYYTY!!!!!!!
Elikä myynnis olis 2x Stanton str8-80 levarit.Levareihin pölykannet tallella ja Shure m44-7 äänirasioilla.Mukaan Stantonin ja defectedin Slipmatit.Vermeet toimii ku junan vessa.
h:450/225 kpl ekii
e-mail:tiipponen@jippii.fi
Laitteiden ikää ja speksiä tosta mikseristä? :hearts:
Laitteiden ikää ja speksiä tosta mikseristä? :hearts:
Tirppa, Stantondj.com ->discontinued products ->sk6/f. Ihan kelpo mikseri, tosin vain 2-bang EQ, jossei se haittaa...raaputtelussa ainakin toimii hyvin.
2 band eq :(
Vaikka nyyppä olenkin ja en vielä laitteita omaa niin mikseriin ajattelin kerralla laittaa niin että saisin kunnollisen. Stanton SA3:sta olen katellut. Eli tuo paketti nyt sitten niin hyvältä kuullostanukkaan :(
paljonkohan toi pelkkä mikseri maksais? olisin erit. kiinnostunu! ja missäpäin suomee vehje sijaitsee?
No minä voisin ostaa sit pelkät levarit jos hinnasta pääsis sopuun ja ne ei oo turhan vanhat
Eli kamat on ostettu 5.8.02,matikan hoidatte ite.Levarit ollu kuuntelu ja raaputus käytössä lukuunottamatta viimestä vuotta jolloin lähinnä kuuntelu kaytössä.
Kamat sijaitsevat Vantaalla.
Levarit:225 euröö kpl
Mikseri:620-450=170
miten olis mikserist 150 euroo ja tuun huomena hakemaan? siis torstai tai perjantai...
Itse passaan. Tarjous ei kyllä ole huono, mutta ei vaan budjetti nyt anna periksi :crybaby:
Myyn 150 e jos perjantaina tehdään kaupat!Laitatko e-mail osotteen ni voin antaa tarkemmat infot!
ok, elikäs helge_soul@luukku.com
paa vaik samal jäbän puh. numero ni voin vaik soittaa...
Mikseri on myyty
Kamat on myyty
Elikä myynnis olis 2x Stanton str8-80 levarit.Levareihin pölykannet tallella ja Shure m44-7 äänirasioilla.Mukaan Stantonin ja defectedin Slipmatit.Vermeet toimii ku junan vessa.
h:450/225 kpl ekii
e-mail:tiipponen@jippii.fi