11.09. BASS AND BEER PARTY @ Telakka, Tampere

Back to tapahtumat O

Vamos a Bailar ylpeänä presentoi...

BASS AND BEER PARTY

MULLETRONIC [ ¡LIVE! ]

Mulletronicin musiikissa yhdistyy monta elektronisen musiikin tyylilajia
old school elektrosta, discoon ja syntikkapoppiin. Biiseistä voi löytää vaikutteita mm. Kraftwerkin, Anthony Rotherin (Little Computer People) ja Legoweltin tuotannosta. Biisit väsätään live-hengessä ilman perinteistä studionäpertelyä. Mulletronic onkin mieltynyt vanhoihin analogisiin syntetisaattoreihin ja rumpukoneisiin, kuten Rolandin TR- ja SH-sarjan laitteisiin, joissa on kunnon käsinsoitettava fiilis.

RIKOS RECORDS LAW&ORDER DJ-SPECIAL

Suomen elektropääkaupungista Jyväskylästä saapuu todellinen dj-iskuryhmä. Rikos Recordsin artisteihin ja taustajoukkoihin kuuluvat DJ Lupaus (tero64), Dr. Robotnick, Bad Passion ja CMOS tulevat pyörittämään doupeimmat rallit holvien kätköistä. Varaudu todellisiin klassikkoherkkuihin!

DJ SQUASH & KESÄMIES

Kylmäverinen drum'n'bass & beer -kosto

DJ BOB RYYNÄNEN

Kovempi kuin edellinen

DJ JERE P

Bisnestä niin kuin yleensä

--

Mesta: Ravintola Telakka
Kaupunki: Tampere
Aika: 21-03
Sisään: 3e

TERVETULOA!
:hah:

TÄNNE!!

bassoo ja kepuu, mitä muuta mies tarvitsee? :D

FUCK FEAR, DRINK BASS!

Quote by Bob Ryynänen

Vielä ei ois mitenkään myöhäistä soitella tuonne josko lähettäisivät promobannereita yms. sekä muutaman lavallisen bassoa artistien maisteltavaksi

Bass on low carbs!

Quote by mulletronic
Bass on low carbs!

Vaihtoehtodieetti on tosiaan tarpeen kun on niin läskit bassot...

treble-salaatti :panic:

yyyyyyyyyyh...

Kukaan teistä keskisarjalaisista ei kyllä pärjää mulle kehäs ;)

T. Karri K-olmosköysi

Quote by karrik

T. Karri K-olmosköysi

jos beer-kehästä puhutaan niin täältä kyllä löytyy vastusta :D

T. Karri K-olmosköysi

niin eihän ne pärjäiskään mutta on tietysti joku jolle säkään et pärjää.. :)

Quote by squass
niin eihän ne pärjäiskään mutta on tietysti joku jolle säkään et pärjää.. :)

Kivi,sakset,paperi maaailmanmestaruus revanssi !

jos nää nyt on bissebileet, niin eikös olis ihan asiaankuuluvaa ilmoittaa mitä se maksaa.

no bisse on ihan normaalihintaista, mutta sitä pitää tietty juoda ihan yhtä lailla.

ja täällä vois tosiaan ottaa kps mm-matsin. vaik tosin se mestaruus ei oo mulla :sad: mut pitää hoitaa se hallitseva mestarikin paikalle, otetaan triple threat!
mestari "kyyrte" muuten hukkasi sen mestaruusseppeleen yhdellä baarireissulla

Quote by squass
no bisse on ihan normaalihintaista, mutta sitä pitää tietty juoda ihan yhtä lailla.

niinno kräbähän juo tuopit aina ykkösellä et sen takia varmaan kyseli hintaa. :D

Quote by BenD

niinno kräbähän juo tuopit aina ykkösellä et sen takia varmaan kyseli hintaa. :D
'

toi oli jo niin hyvä sivallus et joutuu aivan noteeraan tällä= :laugh:

Quote by karrik

T. Karri K-olmosköysi

jos karri hyvä sattuu muistamaan erään beatformersien jälkeisen mittelön yo-talon tyhjällä tanssilattialla, jolloin meitsi (kruunamaton universal-sarjan keisari) nosti jäbän kovista vastusteluista huolimatta ilmaan harteilleni...tosin säälistä jätin F5:n sillä kertaa toteuttamatta loppuun asti :right:

Quote by Bob Ryynänen

jos karri hyvä sattuu muistamaan erään beatformersien jälkeisen mittelön yo-talon tyhjällä tanssilattialla, jolloin meitsi (kruunamaton universal-sarjan keisari) nosti jäbän kovista vastusteluista huolimatta ilmaan harteilleni...tosin säälistä jätin F5:n sillä kertaa toteuttamatta loppuun asti :right:

Joo kuulostaa ihan Ryynäseltä, kun ei saa sitä korppia (lame raven-kopio) kumoon.

flaba lisätty :excellent:

le bump :eek: :angry: :( :laugh: :heart: :roll: :happyroll: :roll: :happyroll: :excellent: :hah:

eiku F*CK BASS DRINK BEER vai mites se ny menikään..

O