Postaa tänne kun olet päivystämässä :o
- Alkoholisteja
- Seinähulluja
- Narkkareita
- Luulosairaita
- Muuten vaan sekavia potilaita
jne.
kivaa :panic:
Onhan sitä toki oikeastikin sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat hoitoa, mutta jotenkin edellä mainitut tuntuvat olevan lisääntyvä luonnonvara... etenkin yöllä.
jatketaan, TJ enää 12h 45min.
t. body count vielä toistaiseksi 0
Mä päivystän päivystäjiä.
Coffein-overdosed count 0.
- Alkoholisteja
- Seinähulluja
- Narkkareita
- Luulosairaita
jne.
kivaa :panic:
Onhan sitä toki oikeastikin sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat hoitoa, mutta jotenkin edellä mainitut tuntuvat olevan lisääntyvä luonnonvara... etenkin yöllä.
jatketaan, TJ enää 12h 45min.
t. body count vielä toistaiseksi 0
Siis...kuvailitko äsken kotkalaisia. Ei kyllä kuullostanut yhtään tutulta.
:D
Siis...kuvailitko äsken kotkalaisia. Ei kyllä kuullostanut yhtään tutulta.
:D
Mä olin aika sekavana KOKSissa 4.7. Onneks Olli oli silloin vissiin lomalla. :D
päivystän kopissa ja odottelen että 16-17 vuotiaat ensimmäistä vuotta lukiota käyvät tytöt (ja pojat :sad:) tulevat ilmoittautumaan kursseille.
päivystän kopissa ja odottelen että 16-17 vuotiaat ensimmäistä vuotta lukiota käyvät tytöt (ja pojat :sad:) tulevat ilmoittautumaan kursseille.
Sivari :hah:
Kai ne edes kiusaa sua?
meitsi on tääl duunissa reilusti alityöllistetty, ni tulee löhinnä päivystettyä... :panic:
Kai ne edes kiusaa sua?
Naureskelee sille kun ne luulee sitä nuoremmaksi ;)
te ootte kaikki niin oikeessa :(
*päivystyspost*
grrr.. ;)
ja prkleen tempest vielä kehtaa lähetellä mulle meilejä et "kuis päivystys sujuu" :hah:
Joo täällä taas :angry:
vasta 1 itsemurhayritys potilas tähän mennessä.. kyllä suomalaiset pystytte parempaan! :panic:
vasta 1 itsemurhayritys potilas tähän mennessä.. kyllä suomalaiset pystytte parempaan! :panic:
no kyllä noin komea lekuri jotain tekemistä keksii.. eikö siellä ole hoitsuja?
Joo, kaikki vaa ranteita aukomaan! No ei vaiskaan.
No mutta hei, ainakin riittää haasteita, ei oo se perinteinen nuhakuume joka kerta :)
vielä 31 minuuttia... :panic:
Päivystän kotona milloin muija tulee baarista kun meni perkele hukkaamaan omat avaimensa.
Kai se kyseinen henkilö edes postasi vastaavaan threadiin ensin?
Päivystän kotona milloin muija tulee baarista kun meni perkele hukkaamaan omat avaimensa.
parempi tossun alla ku ilman.