[bun.kaku] 21.8.2004
Apo, Aygonox, Chris R, Dak, Efo, Fine, Halo, Hookah, Jagu, Jaywink, Juha Vilkamo, Kaiu, Kolina, Kristoffer Lawson, Lauren, Messis, Milo, Mosaik, Octan, Panusonic, Phanatic, Professor Chaos, Pseudogen (live), Puistokemisti, Ravel, Rx, Statikbuzz (live), Sumo World Champions, Taste, Technetium, Tuhmatassu, Waxman, WCDJ.ORG, Zara
Sisään vain kutsulla.
Hanki omasi.
Hauskat sivut...
Lisätietoja painijoista: Fine, Pituus: 184,0 cm
Paino: 135,0 kg :D
Hauskat sivut...
Lisätietoja painijoista: Fine, Pituus: 184,0 cm
Paino: 135,0 kg :D
niin, tämmöstä sattui tapahtuman kun muutin stadiin..
On kyl veikeät sivut. Toransu/hausu-puolelta täytyy tarkastaa ainakin soturi Finen taistelukunto. Ja tekuno-tatamilla on kuultava ainakin Jaywink. Toivottavasti taistelu jatkuu keskeytyksettä myöhään yöhön saakka ;)
blaa. meen hajoamaan. pää jumis :(
hautajaiset, joten tänne.
..mitäs tohon nyt vois sanoo.. edit?
Eihän teillä ole edes keskiraskasta painisarjaa! :cool:
hautajaiset, joten tänne.
..mitäs tohon nyt vois sanoo.. edit?
joo todellakin edit. huoh, pää jumis :|
Waxmanin setti on päästävä kuulemaan!!!!
[bun.kaku]. Lauantaina. Vain kutsulla.
moi
täytyy selventää sen verran, että vaikka soitankin toransu/hausu-puolella, luvassa on kuitenkin teknospesiaali. jotain techousea tai melodisempaa teknoa saattaa tipahtaa, tai sitten tulee pelkkää rullaavaa teknoa. katsoo sitten.
toransu/hausu 01.00
vaikka soitankin toransu/hausu-puolella
Itse asiassa toi "toransu/hausu" on enemmänkin psy/proge/tekno, siinä missä "hausu/tekuno/indu" on oikeammin industrial/noise/hardhouse/d&b/elektro/happyhc/hc. Mitenniin muka harhaanjohtavaa? :excellent:
...luvassa on kuitenkin teknospesiaali. jotain techousea tai melodisempaa teknoa saattaa tipahtaa, tai sitten tulee pelkkää rullaavaa teknoa. katsoo sitten.
toransu/hausu 01.00
Hyvä tietää, kun oma soittovuoroni on ennen sua (00.30)
Itse soittelen jotakin progea/housea tekkisävytteisemmän alueelta.
Ehkä myös tekkitranceakin.
Itse asiassa toi "toransu/hausu" on enemmänkin psy/proge/tekno, siinä missä "hausu/tekuno/indu" on oikeammin industrial/noise/hardhouse/d&b/elektro/happyhc/hc. Mitenniin muka harhaanjohtavaa? :excellent:
joo eipä itselläkään ole tarkoitus mitään kevyitä fiilistelyjä kauheasti mukaan pakata. huomenna taistellaan kunnon tekknon kanssa.
mitä tuo nyt sitten tarkoittaakaan.