Fiilis @ Diva Cafe (Kouvola) 250404

Back to tapahtumat O

FIILIS @ Diva Cafe (Kouvola) 25.04.04

Levyjä soittamassa :
* Niki
* oc
* Djay-B
* Toukka
* Anselmi

SIELUKASTA TANSSIMUSIIKKIA RENNOLLA OTTEELLA

Ystäviä, musiikkia ja chillailua... :heart:

http://www.fiilis.org

Jää väliin... töitä pitäis kuulemma tehdä sunnuntainakin. Seuraavan kerran sitte...

Quote by Tomppa
Jää väliin... töitä pitäis kuulemma tehdä sunnuntainakin. Seuraavan kerran sitte...

Harmi sinänsi... mulla on sellainen kutina taas että tulee ISOT hymyt! :)
Kaikki sunnuntaina vaan mestoille.

Quote by oc
Quote by Tomppa

Harmi sinänsi... mulla on sellainen kutina taas että tulee ISOT hymyt! :)
Kaikki sunnuntaina vaan mestoille.

Toivotaan että sää olis kuin morsian... Harmittaa vieläkin kun viimekerraksi oli valinnu ISOJa lattareita mukaan ja sitte sateli räntää/vettä... Nooh, kattellaa miten käy tänä sunnuntaina... Leikitään sitten vaikka itse isä aurinkoista... :excellent:

Kuulin aikas hurjaa huhua,et olisin ehkä saapumassa tänne...En taida uskoa,ennenkuin näen... :scared:

Quote by cinnamon
Kuulin aikas hurjaa huhua,et olisin ehkä saapumassa tänne...En taida uskoa,ennenkuin näen... :scared:

Meillä Kouvolassa junatkin ovat isompia, kyllä niitä kannattaa ehdottomasti tulla katsastamaan. :roll:

Quote by oc
Meillä Kouvolassa junatkin ovat isompia, kyllä niitä kannattaa ehdottomasti tulla katsastamaan. :roll:

Ja mistäs voit tietää,kuinka isoja junia meillä Turkkuses on? :excellent: Tai et en oo nähny vielä isompia.... :D Nooh,kattellaan kui käy...Asioilla on tapana järjestyä.... :scared:

O