07.05.'004 CLUB MILLENNIUM @ NITETRAIN, LAPPEENRANTA.
[size=150]CLUB MILLENNIUM - LAPPEENRANTA.[/size]
07.05.'004 22.00 - 04.00 @ NITETRAIN, kauppakatu 39.
age limit 18.
- PROTEUS. // säde. logic-UK
- E-NRG. // finrg. electronic. electrolysis.
- TONY E. // carbon based.
- MR. 'D'. // millennium resident.
02.00-03.45 PROTEUS.
00.45-02.00 MR. 'D'.
22.00-00.45 E-NRG b2b TONY E.
- decorations by SACO. / dust decorations. + millennium set desings.
- extra lights & fx by NIGHTLIGHT & LJ JOHAN. / helsinki.
- resident dancers NEFERTETE & VINHA.
- tickets 6 eur (includes cloakroom).
- in association with RED BULL. | SATEL. | YOUTH AGAINST DRUGS. | NIGHTLIGHT. | HONESTY.
EXPERIENCE THE EXTREME.
GänGän.
Tänne toivottavasti eksyy enemmän porukkaa kuin viime pileisiin.
Line-up:n nimienkin pitäisi olla tuttuja jokaiselle itseään arvostavalle pilettäjälle. :D
Joo.. tulossa paikalle varmasti :happyroll:
GänGän.
Tänne toivottavasti eksyy enemmän porukkaa kuin viime pileisiin.
Line-up:n nimienkin pitäisi olla tuttuja jokaiselle itseään arvostavalle pilettäjälle. :D
Jokainen itseään arvostava bilettäjä tajuaa jättää tommosen line-upin väliin ;)
Jokainen itseään arvostava bilettäjä tajuaa jättää tommosen line-upin väliin ;)
hehheh :D
Mie jätän ottamatta kantaa tuohon tässä tapauksessa. *g*
Kyllähän toi on suurelle osalle lpr:n pileporukasta uppoaa kuin kekäle lumeen...
Joo katotaan liikahtaiskos L-Rannan pileväki vähän isommalla joukolla kuin viimeksi...? :)
Luvassa taattua tahkoomista äijiltä. Itse soitan tällä kertaa reilusti napakampaa settiä kuin normaalisti, tapahtuman luonteen muk.
See 'ya!
Luvassa taattua tahkoomista äijiltä. Itse soitan tällä kertaa reilusti napakampaa settiä kuin normaalisti, tapahtuman luonteen muk.
See 'ya!
Kuulostaa "aika" rankalta illalta, pitää aloitaa henkinen valmistautuminen ajoissa :P
Itse ainakin luulen että paikalle saapuu porukkaa vähän kauempaakin, ainakin jostain Mikkelistä ;) Niin ja ottakaa ne tavis-kaverinnekin mukaan ihmettelemään tykitys-show:ta :) Toivottavasti Nessi soitteleepi myös hieman teknoa taas jossain välissä.
See 'ya!
Kuulostaa "aika" rankalta illalta, pitää aloitaa henkinen valmistautuminen ajoissa :P
Itse ainakin luulen että paikalle saapuu porukkaa vähän kauempaakin, ainakin jostain Mikkelistä ;) Niin ja ottakaa ne tavis-kaverinnekin mukaan ihmettelemään tykitys-show:ta :) Toivottavasti Nessi soitteleepi myös hieman teknoa taas jossain välissä.
Vai henkisen "valmentaumisen", heh!? Kuinkahan sitä sais ympättyä Winhan naamarista sisään oikein kunnon annoksen sitä mlnm-kännin alkuainetta, jota wiinaksi kutsutaan...!!!? :excellent:
VOIPPERSKELE!
NYTHÄN MÄ VASTA HOKASIN ET MULLA ON SYNTSÄT TIEDOSSA!!! SAMPPERI!!!
03.05.XXXX ON PVM. VOI HITTO, TÄSTÄ TULEE IHAN HULVATONTA. TRIPLASYNTSÄT: NEFE + ANDY + TÄÄ KAHJU ITE!!!
(Taidan ihan oikeesti olla pikkuhiljaa ikäloppu, ku ei muista omia synttäreitään!?)
Anyway...
HIIHAAA, TRIPLA-MILLENNIUM-SYNTSÄ-KÄNNI-TORVEILUT TIEDOSSA!
Zoin thö tiim...!!! :D :hah:
(Taidan ihan oikeesti olla pikkuhiljaa ikäloppu, ku ei muista omia synttäreitään!?)
Anyway...
HIIHAAA, TRIPLA-MILLENNIUM-SYNTSÄ-KÄNNI-TORVEILUT TIEDOSSA!
Hehheh, siun pitäis ruveta syömään varmaan jotain muistipillereitä (paraskin sanomaan)..
Noh, joka tapauksessa täällä tulee toi meno olemaan varmaan aika hulvatonta :D (miulle pitää varmaan varata joku oma karsina ku tuskin korokkeella pysyn :hah: )
Hei pilekansa, nostetaas vähän topic'ia.
NESSIN JA PROTSKUN PÄKTUPÄKKI 3,5h ONCE IN A LIFE TIME TULOSSA!
***Maistuiskos!?***
- - - :happyroll: - - - >
ELIOT NESS jää valitettavasti pois aiemmin ilmoitetusta line-upista - Näin ollen suunniteltu b2b jää toteutettavaksi tulevaisuudessa.
Syy on päällekkäisbuukkauksessa ja ELIOT NESS siirtyy kyseisenä päivämääränä KERMAssa pidettäviin JACK-klubin päättäjäisiin. Ymmärrettävistä syistä ELIOT NESS ei halua missata viimeistä JACK-iltaa ja näin ollen MILLENNIUM on päättänyt väistää. Lappeenrannassa CLUB MILLENNIUMissa ilta toteutetaan seuraavin muutoksin ja lisäyksin:
UUSI LINE-UP:
PROTEUS. // säde. logic-UK
E-NRG. // finrg. electronic. electrolysis.
TONY E. // carbon based.
MR."D". // millennium resident.
SOITTOAIKATAULUT:
02.00-03.45 PROTEUS.
00.45-02.00 MR."D".
22.00-00.45 E-NRG b2b TONY E.
Akille synttärionnittelut!!!!!
Akille synttärionnittelut!!!!!
Kiittää muistamisesta kolleekaa! :D Tuukkonää pailaamaan vai meekkönää töehin jonnee...? :hah:
Niin tuo yllä mainittu Dj E-NRG myös siis vaikuttaa voimakkaasti Carbon Based-pumpussa ja luvassa on tietojeni mukaan maistuvaa päk-tu-päkkii. Mukana julkaisematonta materiaalia! Odotan innolla! Quin te?
Tuukkonää pailaamaan vai meekkönää töehin jonnee...? :hah:
Töehi... suatana.
Huomenna :excellent:
Huomenna :excellent:
Eepä ko tännäe mennää koevet sojoos, hee...!!! :D