hUmLaLtOPiC

Back to yleinen keskustelu O

Joo, mä siis vittu mä oon lekassa... viinaa menee... tarvis vaan lisää... Niin joo... näin :D Mä en taida olla tarpeeks humlal ku menee näin hyvin tää typoominen. :p

ololollll.. vielä Timmo Tekee tälläsene topicin, ja se on mies joka ei koskaan juo viunaa,,,!

no en varmasti postaa aina kun olen lekassa, mutta ehkä tämän kerran :p

Quote by sonni
no en varmasti postaa aina kun olen lekassa, mutta ehkä tämän kerran :p

Sä juot viinaa siis aika usein?

No tämän kerran. Talo tarjos ja soosi sen mukaan, tosin piti tehä hommia välillä, nniinei kerenny keskittyy koko aikaa oleelliseen.

tää topic on niiiiiiiiin off-forum...

miten voi olla "off-forum"
vai onks sul karpula? :)

Quote by mqc
Sä juot viinaa siis aika usein?

en. muutama olut tulee silloin tällöin nautittua. lähinnä viikonloppuisin.

Hei, täähän on hyvä...
Saa ainakin rauhassa kirjoittaa runsaiden typojen kera ihan mitä sattuu, kun yleensä humalassa tulee se paha tunne että on jotenkin ilmaistava itseään. :D

Mutta, eiks tälle topic:ille oliskin sopivaa perustaa jatkoa "krapula"-topic:in merkeissä??

Kyllä, juu.
Tän muistan heti kun seuraavaksi otan kuppia... :)

Quote by Daniel Braun
Hei, täähän on hyvä...
Saa ainakin rauhassa kirjoittaa runsaiden typojen kera ihan mitä sattuu, kun yleensä humalassa tulee se paha tunne että on jotenkin ilmaistava itseään. :D

Tällänen fiilis mullakin oli eilen.. aamulla sitä taas huomaa miten fiksu olinkaan :D

Jee, jee!

Vitu gei HAH HAH HAH :laugh:

Quote by Tres
Vitu gei HAH HAH HAH :laugh:

Humalaiset ovat arvaamattomia... *tosikkohymiö*
Annetaan hakiksen pultsareille läppäri ja siihen langaton yhteys intttttternetttttiiiiin.

"Kake hei...tsiikaaa, tää o plattari...ei vittu mikä meininki...äääähhäääähhhääähhh...(puliukon korinaa)..."
"Kake varo, Sorrrrrrrrrrrrbusssssssss................"

Lopuks kundit lähtee tsiigaa frendei Raisan baariin.
Raisa on niiku sillai tosi ihana ihminen. Bonjaatsä?

Asiasta en tiedä mitään mutta kerronpa teille Mooseksesta. Hän oli iloinen ja heteroihin taipuvainen yksilö jonka ainoana huolen aiheena oli se miten joku ikimaailmassa pystyy ottamaan itseltään suihin hymyilemättä niin joviaalisti kuin naapurin toveri Alf Kulmapipo.....
...
....
:panic:

ans kattoo nyt...

Ok, nyt mäkin voin osallistua tähän topicciin ihan oikealla asenteella. Se oli siinä. Over and out.

Jee, jee.
Mä, kipe, antti, karo ja tupe!
niijjoo ja kaipe mcalakoskilainensto!!

Jeessjjee..

Tsiisus mikä känni!
Piiiitkästä aikaa lauantai iltana vapaalla...
Kerrankin on oikeasti asiaa kirjoittaa tänne!
Huh mikä lauantai...
Aloiteltiin ja soiteltiin tod hyvää housea.
Mukavaa oli.
jA sitten baariin.
Monen paukun jälkeen olo on mitä on :D :D

Nytt pizzaaa nassuun ja unta päälle!

BTW: on muuten harvinaisen hankala kirjoittaa kovassa humalassa!
Mutta, NO hätä!
Sori typöja, mutta tää on niin tätä!!
:D :D

Hjyywät nouzut on joo :) :sad: :D :cool: :angry: :confused: :crybaby: :eek: :excellent: :( :hah: :scared: :mad: :roll: Mut, piti palata askel takaspäin fiiliksissä ja huomata, että taas suomessa menee paarit liian aikasin kiini :silence: :happyroll:

/me hellii vodkapulloa :excellent:

pOSTAA tänne aina kun olet lekassa...
Jee. :D

O