O: CD:itä &LP-levyjä (tampere area)muutettu 5.11.2003

Back to ostaa, myy, lainaa, vaihtaa, etsii O

Hintaluokka voi olla siinä n. 1 e ja ylöspäin.. Jos käyttämättömiä löytyy. Hinta mietitään sitten erikseen. Omasta kokoelmasti esim. puuttuu Technodrome vol. 1-10 (vol. 11 omistan) vol. 12< . Jotain Gabberia olisi kiva löytää... Jos luovutte niistä sovinnolla :D
Yhteydenottoja voi ottaa mailitsekin, tai jopa MSN:n kautta jos satun olemaan paikalla. Yritetään päästä johonkin yhteysymmärrykseen.

Sain Ostettua levarin mutta myöhemmassä vaiheessa ostan toisen jos rahatilanne niin suo. :hah:

Ja VINYYLEJÄ VOIN OSTAA! Myykää joku mulle ny jotain.. :happyroll:

Mä sain juuri eilen Hankittia sen levarin, ja jonkun pikkumixerin (voisin ostaa). Heeh..

Quote by louis
Hintaluokka voi olla siinä n. 1 € ja ylöspäin.. Jos käyttämättömiä löytyy. Hinta mietitään sitten erikseen. Omasta kokoelmasti esim. puuttuu Technodrome vol. 1-10 (vol. 11 omistan) vol. 12< . Jotain Gabberia olisi kiva löytää... Jos luovutte niistä sovinnolla :D
Yhteydenottoja voi ottaa mailitsekin, tai jopa MSN:n kautta jos satun olemaan paikalla. Yritetään päästä johonkin yhteysymmärrykseen.

Sain Ostettua levarin mutta myöhemmassä vaiheessa ostan toisen jos rahatilanne niin suo. :hah:

Piää ihan paikkaansa. mä olen saanut hankittua Levysoittimen.. (saan enskuunpuolella käyttökuntoon) Nyt olis Niitä vinyylejä haussa.. Lahjottaa saa osan ihan mitä tahansa vastaan :D

Pistinpä privaa sulle..

Quote by louis
Hintaluokka voi olla siinä n. 1 e ja ylöspäin.. Jos käyttämättömiä löytyy. Hinta mietitään sitten erikseen. Omasta kokoelmasti esim. puuttuu Technodrome vol. 1-10 (vol. 11 omistan) vol. 12< . Jotain Gabberia olisi kiva löytää... Jos luovutte niistä sovinnolla :D

Mä sain juuri eilen Hankittia sen levarin, ja jonkun pikkumixerin. Heeh..

Hei M'ä olen elossa.. Jipii.. Tai sitten en..

Quote by louis

Hei M'ä olen elossa.. Jipii.. Tai sitten en..

Hihhii!..M'kän en aina tiedä olenko elos..WiuhWauh. :roll:

O