Perttu Lindroos - Kontrol Freak (särötekno)
Biisi:
Perttu Lindroos - Kontrol Freak
Kommenttia jos sais niin olis kiva.
Letkeetä säröjamittelua, tomit gruuvaa kivasti. Välillä ehkä särö/kompura peittää vähän liikaakin, mutta ehkä se kuuluu tähän tyyliin :)
voi jumpe, lisää tämmöstä!
Oujee. säröä ja groovea sopivasti. Tykkään.
Joo tää oli oikeesti hyvä, biisissä tapahtui tarpeeksi ja muutenkin.
kivakiva! :)
Hyvin paukkuu nurkissa, lisää tempoa olisin kaivannut, tosin varmaan johtuu siitä kun olen tottunut hieman nopea temposempaan matskuun. ;)
Letkeää groove-jumittelua. Ei hassumpaa, mut se jokin jäi uupumaan.
kuten taisin aiemminkin sanoa, tässä on kyllä hommat kohdallaan :) ehkä ainoa mitä ois voinu toivoa lisää on jotain hieman kompleksimpaa melodiajurnutusta noilla tomeilla mutta toimii kyllä tällaisenaan ihan vitun hyvin :)
tän vois ihan hyvin lähettää djaxille tai jollekin särömättölafkalle, vastauslähetyksessä tulis sopimus :)
go perttu go!
Hyvä yleisfiilis, mutta säröä omaan makuun aivan liikaa. Basari jyrää kaiken alleen - esim. neljän minuutin kohdalla snare, ride ja kumppanit hukkuvat taustalle. Johtuneeko liian aggressiivisesta master-kompuroinnista.
Asenteesta on jälleen annettava täydet pisteet, vaikka noitten teknisten seikkojen vuoksi tämä tuotos ei iskenytkään.
ihan letkeetä joo...kyllä mä tän imuttaisin jos netistä löytäisin %)
menee joissain kohdissa vähän muusiksi mutta ei se mitään.
Ah! Ihanaa kun maltetaan pitää säröteknossa se tempo aisoissa. Hyvä groove ja hyvä meininki muutenkin. Juu ja toimivia fillejä.
Särö on ystävä!
P.S. Ja mielestäni myös hauska loppu :)
:) :) :)
säröö oli hivenen liikaa mun mielestä, pientä puuroutumista, mut ei haitannut. dynamiikkaa riitti, hyvin potki. oikein mukavaa, very nice :)