Kaipaako kukaan ennen alakulmassa ollutta viestien lähetys mahdollisuutta?

Back to klubitus.org O

Mun mielestäni se oli ainakin erittän hyvä ja varmaan monen muunkin mielestä, luulisin?
(sitä ikävöiden*nyyh*)

[muokattu 17.5.2003 15:38]

olihan siinä joskus jotain kivoja juttuja mikä sai hymyn kasvoille*sydän**iloinen*

se tulee uudes versiossa takasin*plur*

milla:[q]se tulee uudes versiossa takasin*plur*[/q]
*plur**plur**plur**plur**plur**plur*

No onpa taas paikka jossa häröillä*pahis*. <--- siinä myönnän, et häröilin silloin kun se oli vielä siinä...

mut siin on sit sillee et näkyy kuka sen kirjotti*pahis*

(tuskin ainakaan estää allekirjoittanutta häröömästä entiseen malliin)

Ai sellainen. Äkkiä back! Ei se munkaan häröilyä hidasta.

kyllä. Mä tahto se takas. Mut niinku sanottin jo ni sil menetelmäl et näkee kuka sanoo ja mitä*dissaa*

Bring it on

Sanoma!

hyvää tos uudessa on kuitenkin se et tosissaan lähettäjän nimi näkyy...että se poistaa niitä kaikken turhimpia ja typerimpiä lausuntoja..

Kun keran se on tulossa takas, ni toivottavasti siihen ei pysty laittaa noita hymiöitä... muuten se alkaa varmasti näyttää tältä :*heiii**poks**dissaa**dissaa**suru**ding**pelle**plur**iloinen**pahis**eiei*

[q]Lost-Soul:
Kun keran se on tulossa takas, ni toivottavasti siihen ei pysty laittaa noita hymiöitä... muuten se alkaa varmasti näyttää tältä :*heiii**poks**dissaa**dissaa**suru**ding**pelle**plur**iloinen**pahis**eiei*
[/q]

joo noi o kyl aika raivostuttavia pidemmän päälle!

milla:[q]mut siin on sit sillee et näkyy kuka sen kirjotti*pahis*[/q]

Say what?! That's just fucked up...

no väheneepä varmasti se häiritsevä häröily kylläkin.

Ainakin minä vaadin sanoman takaisin. Se oli koko Klubituksen paras juttu.

Lost-Soul:[q]Kun keran se on tulossa takas, ni toivottavasti siihen ei pysty laittaa noita hymiöitä... muuten se alkaa varmasti näyttää tältä :*heiii**poks**dissaa**dissaa**suru**ding**pelle**plur**iloinen**pahis**eiei*[/q]
Koko tämä foorumi näyttää juuri tolta, mukaan vielä pari ökköä ja purria.

o/ kaipaan*joo*

tahtoo sen back.. saa nopeesti sanottuu sanottavansa jos on jotain tarkeetä kerrottavaa kaikille..*hymy* (ihan ku mulla ois joskus jotain tärkeetä.. *nauraa*)

misjah:[q](ihan ku mulla ois joskus jotain tärkeetä.. *nauraa*)[/q]

aivan.. hehehe

henkka:[q]aivan.. hehehe *nauraa*[/q]

say what?

henkka:[q]milla:mut siin on sit sillee et näkyy kuka sen kirjotti*pahis*

Say what?! That's just fucked up...

no väheneepä varmasti se häiritsevä häröily kylläkin.[/q]

Ihan hyvä että tulee vähän valvontaa siihen ... muuten tosi jees että tulee takas *piis**plur**piis*

O