WWW.ELIXIRIA.COM
Elixiria.com on psy aktiivinen informaatio saitti joka sisältää informaatiota alan levy-yhtiöistä, artisteista, tapahtumista ja ihmisistä niiden takana.
Sivuilla on myös levy-arvosteluja,haastatteluja ja keskustelupalsta.
Tällä hetkellä keskustelupalsta on auki ja itse pääsivu avataan 21.3.03 mennessä.
-Check it!
Se tehtiin ihan tarkoituksella selkeeks ilman ylimääräistä grafiikkaa,parannus ehdotukset on aina tervetulleita;)
Klikkaa tästä niin pääset elixiria.com sivuille
Ei heti tajunnut mennä tuon profilin kautta eikä myökään jaksa joka kerta maalata tota tekstiä ja lisätä sitä erikseen http:// perään ja muuttaa vielä pieneksi. Vai onko tarkoitus karsia laiskurit pois?
Mutta noin muuten kommentoisin, että etusivu on kivan näköinen.. :)
Aika käyttökelvottoman tummat värit, joutuu iskee nokan monitoriin ku
yrittää vähän vanhemmalla putkella lukea..
Aika käyttökelvottoman tummat värit, joutuu iskee nokan monitoriin ku
yrittää vähän vanhemmalla putkella lukea..
Mitä mitä? Ruuvaat vaan oman lemppari-CSS:n käyttöön eikä tartte valittaa enää väreistä. Näkyyhän toi saitti ihan hyvin vaikka Lynxillä. Eiku joo, tummat fontit mustaa taustaa vasten - onks tää ihan harkittu juttu? Mikä kuva tuossa etusivulla on - bongi vai keinosydän ? Tasomittarit indikoimassa keskustelujen kuumuutta on hauska idea. Psykestä minä mitään tiedä, mutta keskustelua näytti olevan paljon ja sen taso vaikutti pikavilkaisulla ihan asialliselta.