Soulseekin toiminta

Back to yleinen keskustelu O

Kun Ag kuoli niin vaihdoin mukavasti toimivalta tuntuvaan Soulseekkiin. Nyt en tiedä onko kukaan muu huomannut, mutta Soulseekin sivuille ei enää pääse kirveelläkään.

Ennen sivut toimivat hyvin. Seuraavassa vaiheessa Seekin sivut latautuivat joissain paikoissa (kotona) ja taas toisisssa eivät (kaverilla n. 5km päässä). Nyt mikään ei enää tunnu toimivan.

Harmi sillä ohjelma on hyvä, mutta vaatisi tätä nykyä sen serveri päivityksen.

Onkohan piraattipatrol ollut tällä kertaa näin ajantasalla vai onko Soulilla omia ongelmiaan?

Siis mene sivulle http://www.slsk.org/ ja lataa sieltä versio 138 niin toimii

Selkee, kiitti avusta

Originally posted by Introvert:
Siis mene sivulle http://www.slsk.org/ ja lataa sieltä versio 138 niin toimii

Huh, ehdin jo pelästyä et tääkin on suljettu...

On muuten parempi kuin AG. Kehitystä, kehitystä

Originally posted by Lachesis:
On muuten parempi kuin AG. Kehitystä, kehitystä

toimii IMO todellakin erittäin hyvin, saa vielä downloadattua enemmän kerralla kuin AG:sta.

Täytyy varmaan tyyppaa tätä...

hmm, en ole Soulseekiä koittanut, mutta käsittääkseni se on enemmän elektronisen musiikin etsimiseen tms? ja joku sanoi, että on ag:ta parempi niin eihän se millään voi olla. AG oli kyllä paras ja jos ei toista kopioo tule, se myös oli paras. Aika miinus jos muuta ei saa haettua.

Soulseekki on kyllä toiminut kiitettävän hyvin, mutta tarjonta ei ole vielä lähelläkään AG:ta. Uusia biisejä ei saa niin helposti. Tuntuu myös siltä, että mitä nopeampi bpm sitä vaikeampi biisiä saada (progressiivista on hyvin, mutta kokeilkaapa raskasenergiaa).

[ 13 August 2002: Message edited by: Silentium ]

Paremmuudesta nyt voi olla montaa mieltä. Mitä nyt sitten itse kukin arvostaa. AG:yyn verrattuna on sekä heikkouksia että vahvuuksia. Löytyy hyvin ja ei löydy hyvin, riippuu mitä etsii. Muutakin kuin elektronista musaa löytyy kyllä varsin kohtalaisesti. Ja paljon yllättävän fiksun oloisia käyttäjiä=) Alan viihtyä.

Soulseek on mielestäni kaikilta muilta osin parempi, paitsi Audiogalaxy perustui kappaleiden merkintään ja täten osasi jatkaa samankokoisen ja -nimisen biisin latausta myös toiselta käyttäjältä edellisen sulkiessa yhteytensä vaikka kesken siirron.

perkKeE, sattuuko jollain muullakin olemaan ongelmia serveriin kytkeytymisessä. ei oikeen tykkää ottaa yhteyksiä missään vaiheessa. viikon verran tässä jo yrittänyt kokeilla yhteyttä, mutta aina se kitisee sitä samaa " server temporarily down"- läppää. taitaa olla mun palomuurit viduillaan.

Miks soulseek kaatuu mulla koko ajan... auttakaa...

Mulla soulseek katkoo yhteyttä kokoajan (siis se töpselikuva siinä oikeessa ylänurkassa).

Mikäs tohon auttaa?

Quote by Silentium

Soulseekki on kyllä toiminut kiitettävän hyvin, mutta tarjonta ei ole vielä lähelläkään AG:ta. Uusia biisejä ei saa niin helposti. Tuntuu myös siltä, että mitä nopeampi bpm sitä vaikeampi biisiä saada (progressiivista on hyvin, mutta kokeilkaapa raskasenergiaa).

[ 13 August 2002: Message edited by: Silentium ]

Toihan nyt on vaan merkki laadusta jos vaikeeta energiaa ei löydy ;)

Nihkeempää on se että slsk.exe kaatuu tuntemattomaan muistivirheeseen 5min päästä käynnistämisestä. Boottaaminen, rekisterin putsaaminen tai ohjelman uudelleenasentaminen ei auta. Noh, toimi sentään sen vertaa että sain haettua Pekka Strengin Puutarhassa-biisin :)

Mulla se kaatuu aina kun avaan sen. Sama juttu Direct Connectilla. Muita hyviä p2p-ohjelmia?

edit: Nyt toimii kun hain uusimman version.

eihän soulseek.org toimi enää?
mistä sen uuden version siis saa?

Skrollaa ylös ja silmät käteen ;)

h

olimpas köpmelö :p

Aaa-jee! Tää ohjelmahan rokkaa kybällä :)

O