Juhannus

Back to yleinen keskustelu O

Juhannuksena varmaankin painun mökille grillaamaan, fisustamaan ja nauttimaan "rauhasta". Saattaa olla, että siinä jokunen kulaus menolientäkin tulee kiskottua, mutta kyllä tuo on mun mieleen ainoa oikea tapa viettää juhannusta.

Mä en oikeastaan tiedä, miksen mistään festarimeiningeistä ole koskaan juhannuksena innostunut.

Bileitä on muinakin vuoden päivinä ja jotenkin tuossa juhannusfiiliksessä kokkoa poltellen, maaseudun rauhassa chillaillen, on ihan oma meininkinsä, mitä ei mistään muusta vuoden päivästä saa irti.

Mmmmm.... grillivartaita...

Labyrinth Summer Sound System and that`s it!
Viime vuoden missaus vähän harmitti pitkään niin mä en ajatellu tehdä mielenterveydelleni tänä vuonna samanlaista karhunpalvelusta.

Eiköhän sitä painuta mökille grillaamaan ja olutta nautiskelemaan ja niinkuin saoundmark mainitsi niin nauttimaan "rauhasta" ja luonnosta! Toivottavasti tulee hyvät kelit, +28 lämpöä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, järvi kimaltelee auringossa ja vesi on lämmintä jotta voi siellä sitten "plutua"..

Originally posted by funkyboy:
Labyrinth Summer Sound System and that`s it!
Viime vuoden missaus vähän harmitti pitkään niin mä en ajatellu tehdä mielenterveydelleni tänä vuonna samanlaista karhunpalvelusta.


Tässä porukassa ollaan mukana!

Kotikaupungin juhannushärdellit on jo kahtena vuotena aiheuttanut sen että on sanonut piut ja paut mökkirauhalle. Ja nyt tulee kolmas vuosi.

Aidon Juhannus fiiliksen saa kuitenkin vain yhdestä yhdistelmästä; puolikypsä makkara (ei malta antaa olla grillissä tarpeeksi kauan) ja lämpimästä kaljasta joka on mielellään hieman väljähtänyttä

Originally posted by athmos:
Juhannus on aika lähellä jo kumminkin ja suunnitellahan kannattaa hyvissä ajoin... Eli, mitäpä ajattelit tehdä jussina ja minne mennä? Vaiko teetkö mitään?


visio:

-omalle mökille hyvien ystävien kanssa viettämään laatuaikaa ranta-aktiviteettien, jääkylmän siiderin, grillauksen, hyvän musiikin parissa.

in real life:

-töissä. heh. ketä naurattaa?

vestpäm ja reivörs neitsö ruuls ! siis Labyrinth.

Mä blokkaan steissiltä itselleni jonku TP:n ja se on sitten siinä.

LSSSSSSSS.......

Eka Hellulle laulaa karaokea ja sit LSSS

Originally posted by Mikko:
..töissä, ketä naurattaa?


Ite oon ollut kanssa 3 viimeistä
vuotta jussina duunissa, mut eipä
juuri ole haitannut. Tienasin
rutkasti enemmän mitä muut käytti.
Ja muutenkin sesonkijuhliminen on
ollu mulle yleensä vähän niin ja
näin. Tän juhannuksen suunnitelmat
on vielä täysin auki, mut töissä
en kyllä aio olla. Se on hoidettu.

LSSS! Ehdottomasti kun missasin viimevuoden ja sitten juhannuksen jälkeen mökille rentoutumaan!

Originally posted by Noste:
Eiköhän sitä painuta mökille grillaamaan ja olutta nautiskelemaan ja niinkuin saoundmark mainitsi niin nauttimaan "rauhasta" ja luonnosta! Toivottavasti tulee hyvät kelit, +28 lämpöä, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, järvi kimaltelee auringossa ja vesi on lämmintä jotta voi siellä sitten "plutua"..



*koputtaa puuta ja toivoo kans hyviä kelejä*

Taitaapi mennä kotona soitellessa muzziikkia..mä oon tosi tylsä vai pari koria lonkeroa viekkuun ja se on siinä

Vois mennä Raumalle.

Taitaa multa LSSS jäädä tällä kertaa väliin (viime vuosi ei ollut ihan onnistunut kaikilta osin, joka on osasyy tähän päätökseen).. toinen syy on mahdollisesti tapahtuva reissu Londoniin kesän lopulla, joten rahaa täytyy säästellä. Joten juhannus taitaapi mennä mökillä.. mut eipä se mitää.. se on kivaa olla iha relasti, ja varsinki, ku duunit alkaa just juhannuksen jälkeen.

Juhannuksen teen saman mitä 95% kaupunkilaisista, eli suuntaan hyvässä kaveriporukassa nokkani kohti kämppiksen mökkiä.
Tiedossa on 3th anual Juhannus at Puumala. Voin ennustaa että tiedossa on ryyppäystä,pämppäystä,kännäämistä, sanomista,auringonottoa,ryyppäistä,lisää saunomista, sekoilua, substansien käyttö, alastomana metsässä juoksua etc. etc.

Takaisin luontoon!

Originally posted by esther:
LSSSSSSSS.......



niinpä

ja aika osuva hymiö sulta tohon kohtaan
pus tirsk

22.6 klo 7:10 AYjokujokujokujoku kohti etelää lähtee
Eli lähetään kavereiden kans etelään

Niin joo ja varmaan Ferry ja Slusnik pitää käydä tutkimassa ja alottelemassa juhannus



EDIT: Toka/vika kappale

[ 10 May 2002: Message edited by: Ozie ]

Juhannus on aika lähellä jo kumminkin ja suunnitellahan kannattaa hyvissä ajoin. Esim. jo tässä vaiheessa kannattaa varata mökki juhannukseksi, jos aikoo mökkeilyä harrastaa ja ei satu olemaan omaa tai kaverin mökkiä vapaana..

Eli, mitäpä ajattelit tehdä jussina ja minne mennä? Vaiko teetkö mitään? jos juhannus on mielestäsi mennyt hypettämiseksi..

Listausta:

1. Labyrinth Summer Sound System on ekana listallani

2. Mökkeily on tietty aina kova sana juhannuksena ja minunkin listalla vaihtoehtona toisella.

3. Kauheessa kännissä jossain

O