Chisu - Baden Baden remiksit

Back to biisit ja remixit O

FBOTIn kaksi mikrovalmista remiksiä kuultavissa http://www.myspace.com/fatboyonthinice

En mä löydä tuolt mitään

Orginaali on ihan järjetöntä kuraa.
Joten remikseiltä en kovasti mitään odottanu.
Eka remikseistä ei uponnut ollenkaan, toinen oli parempi.
Mut ei kyl muuta sanottavaa irtoa...

[q]Twist, 28.8.2009 14:31:
En mä löydä tuolt mitään
[/q]

Sul on varmaan selaimessa se automaattinen sontafiltteri päällä

Kyl ne molemmat remixit löytyy siitä myspacen playeristä (raidat 3 & 4)

Onko tulossa julkaisuun?

eka remixin k-klass piano oli kiva.. ekat 3min ei toiminu.
Toisesta remixistä en kauheesti saanu irti. ilman lauluja nää molemmat toimis paremmin..
tee dub versiot ;)

ekassa ihan käsittämättömän hirveä riffi alusta lähtien. jossain 3-4 minsan kohdalla alkoi olla hetken jo ihan hyvää menoa, mut sitte se riffi tuli takas. riffi ehdottomasti pois, siitä ei voi mitenkään saada mitään kuuntelukelpoista. tällaisenaan jos kuulisin tanssilattialla, niin lähtisin vittuun koko baarista. :D

toka sen sijaan oli hyvinkin virkistävä pläjäys. nykysin tulee kuunneltua lähes yksinomaan poppia ja sellaista, joten mun makuun uppos kyllä ihan täysillä. loistava tuollainen lo-fi (kasari) -meininki saatu markettiurut-tyyppisillä soundeilla. eli kokonaisuus jees, kuuntelen joskus toisenkin kerran. :)

Iha hyvä meininki, vähä noi voksut jotenki tönkönkuuloset tossa muotissa.. Tässä on se klassinen skenaario taas, että duuripoppisbiisit harvoin taipuu luonnollisesti molliin konemusaremixiksi :/

Originaali alkanu muutaman kuuntelukerran jälkeen toimimaan mahtavasti :)

Edit: kuuntelin tuon tokan remixin, siinä oli huomattavasti parempi fiilis!

Minussa on sitten varmaan jotain vikaa kun saan kylmiä väreitä tuosta orkkiksesta Baden Baden-biisistä. Eli toimii meikään ihan täpöllä, jännää.

myspacen äänenlaatu on yhtä suopea, kuin ylä-asteella c-kasetilta suoritetut pakkoruotsin kuuntelut..

ihan nasta remixin-poikanen..

Heh. Taas ehti fboti ensiks. Oonkin jo pyytäny tästä samaisesta biisistä bootleggiä muutamalta kaverilta :D

EDIT: Jeps. Nää ei o kyl mun juttuja. Diggaan enemmän semmosista remikseistä jotka antaa rispektiä orginaalin biisin ideoille ja fiilikselle. Toki poikkeuksiakin on, jos orginaalissa on esm nasta vokaaliraita tai hyvä melodia kaiken muun ollessa jätettä. Mut BadenBaden orginaali on jotenkin niin hauskan vallattoman nerokas, että on harmi kun näihin remikseihin ei o edes yritetty saada samaa fiilistä uudessa genressä :(

EDIt2: Mut kaikille jotain :)

[q]Caro², 29.8.2009 22:23:
Heh. Taas ehti fboti ensiks. Oonkin jo pyytäny tästä samaisesta biisistä bootleggiä muutamalta kaverilta :D

EDIT: Jeps. Nää ei o kyl mun juttuja. Diggaan enemmän semmosista remikseistä jotka antaa rispektiä orginaalin biisin ideoille ja fiilikselle. Toki poikkeuksiakin on, jos orginaalissa on esm nasta vokaaliraita tai hyvä melodia kaiken muun ollessa jätettä. Mut BadenBaden orginaali on jotenkin niin hauskan vallattoman nerokas, että on harmi kun näihin remikseihin ei o edes yritetty saada samaa fiilistä uudessa genressä :(

EDIt2: Mut kaikille jotain :)
[/q]

joo jokaiselle jotain.. lataas tosta linkistä itselles meidän kolmas 124groovepläjäysremix, joka on tehty sun kaipaamalla kunnioituksella. Päätettiin jättää se lopullisesta paketista pois, koska ei katsottu sillä olevan mitään todellista annettavaa. Oiskohan siinä sitä sun juttua?

http://www.sendspace.com/file/h8v199
(linkki voimassa enää varmaan muutaman päivän)

Noi kaks julkaistaan ilmeisesti tällä tai ens viikolla dj-promojen kautta..

Pekko: duuri -> molli (synkistely) on lähtöisin tilaajan toiveesta, eli kyllä se taipuu kun taivutetaan

Ja kiitos kaikille kommenteista..

Baden Baden 2nd remix oli imvho aika helvetin hyvä! Laita ihmeessä enemmänkin levitykseen musiikkia :)

Toi Myspace on kyllä niin haistapaska-sivusto, en löydä sieltä taas yhtään mitään edes hirveän seulomisen jälkeen. Harmi, koska kiinnostaisi kuulla, mitä tällä kertaa on saatu aikaan.

edit. Jahas, nyt sieltä pomppasi soittolista heti silmille, eli ilmeisesti ollut vika omassa päässä, vaikka samalta koneelta tota viimeksi kiroilin...? :D

Toinen remix on kultaa :)

En kommentoi remiksiä lainkaan mutta hirveintä skeidaa ikinä sanoitukset ja koko systeemi. Tolla Chisun mahtavan omaperäisellä äänellä vois tehdä ihmeitä tämmösen hirvityksen sijasta. :(

Alkuperäisestä tykkään todella paljon joten olin samaan aikaan innostunut ja varautunut näistä remixeistä...

Eka oli ihan ok, mutta jotenkin ei se sit kuitenkaan iskenyt, toinen oli paljon parempi sitä voisin mielelläni joskus jossain bileissä tai baarissa kuullakin, mutta ei se ehkä mikään tanssibiisi olis kuitenkaan... Toi kolmas versio on kyllä mulle ehdoton suosikki ja sitä voisin jopa jammaillakin jossain.

Kaiken kaikkiaan pitää kiittää kivoista remixeistä

Kolmonen oli mun mieleen! <3

Alkuperäinen on ainakin turhan imelä, vaikkakin ihan nokkela omalla tavallaan. Ei kyllä tuo ensimmäinen remixi toiminut yhtään paremmin ja toinenkin on vähän niin ja näin. Svengiä lisää. Saisi olla sellanen "homo discohouse" remix jonka funkkaa mukavalla groovella, niin joha kelpais. Ei tätä ihme trendi house soundia :(

edit: on muute kolmas noista paras kun lyö +5bmp lisää nopeutta.

O