RHINO - Grenade
http://www.jnks-music.com/pic/grenade_small.jpg
SMASH!
Reilu 80min pläjäys meikälle tällä hetkellä parhaiten uppoavinta rikkobiittisaundia.
Alkupuolisko vähän kevyempää kädet ilmaan jump-uppia ja jälkimmäinen tuomionpäivän terminaattorineuroa.
Toivottavasti putoaa!
drum'n'bass
tracklist:
The Qemists - Perfect High
Unique - Dubplate Style
Modified Motion - This Isn't Enuff
Chase & Status - Smash TV
Dirty Phonics - Bonus Level
Shock One - Way You Move
Xample - Keep Their Heads Ringing
Spor - 1 Up
Dirty Phonics - French Fuck
Pendulum - Masochist
Noisia - Stigma
Spor - Supernova
Zardonic feat. J Messinian - Policia
Brainfuzz - Curious Way
Apex - Hench
Noisia - Concussion
Fourward - Plasma
Inside Info - Bog
Billain - Intrusion
Ewun - Hate Machine (Spor Remix)
Receptor - Rhyno
Brainfuzz - Trigger
Konflict - Messiah (Noisia Remix)
Evol Intent - 8 Bit Bitch (Spor Remix)
lisätiedot - kuuntele
imuu todellaki!
Vois kelvata!
Loppupuolen terminaattorineuro on tracklistin puolesta ainakin aika Kai tää ny hups lataukseen meni!
veikkaanpa että naapurit ja työtoverit tulevat saamaan osansa tästä pläjäyksestä ^^
juu kyllä toimii!! rumbu beissii just meikän makuu ! !*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Roxor!
tiukkaa alkuvääntöö<3
Tjaahas pistetään kuunteluun, aiempi saundi on ainakin päräyttäny oikein huolella :)) Jos sais vaik nuo tiskit hoidettuu tän siivittämänä :D
No aika rynkytystähän tämä :) Jatka vaan samaan malliin.
Mukava kuulla että setti on toiminut! Lisää palautetta lukisin kyllä mielelläni, teknisistäkin aspekteistäkin.
Paras tämäntyyppinen setti mitä olen kuullut! Alussa oli vähän mun makuun liian häröä, keskivaiheilla just sopivaa, ja lopussa vaikeaa, mutta palkitsevaa.
Pendulumin Masochist oli mulle se THE biisi tässä setissä.
[q]sapeli, 11.4.2009 20:02:
Paras tämäntyyppinen setti mitä olen kuullut! Alussa oli vähän mun makuun liian häröä, keskivaiheilla just sopivaa, ja lopussa vaikeaa, mutta palkitsevaa.
[/q]
Kiitos paljon kommentista, lämmitti mieltä! :)
Lisäksi sait mun mielestä todella hyvin kiteytettyä ton kaavan, minkä pohjalta lähdin setin tracklistiä kasaamaan! "Vaikea, mutta palkitseva" kuvaa kyllä äärimmäisen hyvin setin loppua. :)
loppupuolisko maistu kyl helvetin hyvältä..