Sunnuntailaskut 22.2.2009 @ Helsinki
<3
Lineup lisätty!
Uih,
Toivottavasti on hyvä sää, tänne vois eksyy Kian kanssa.
Toivottovasti kerken tulla takaisin kokouksesta niin pääseisi mukaan
Gotta love!!! *sydän*
Lueskelin tuossa vuoden 2007 Sunnuntailaskujen tunnelmista männä viikolla ja hiih...olipa hyviä muistoja. Tänä vuonna vois koittaa hommaa vähän pienempää darraa maanantaille. Ja äkkiseltään voisin luvata, että ihmisliukurilla noinkin jyrkän mäen laskeminen on varmasti hauskempaa, kuin aiemmin
Huono päivä. :(
huono päivä itselle. Mul on työvuoro just 12-20, eli sama aika ku tapahtuma kestää...
[q]Progress, 13.2.2009 17:24:
huono päivä itselle. Mul on työvuoro just 12-20, eli sama aika ku tapahtuma kestää...
[/q] joku toinen kertaa jooko?
[q]Crazybattery, 13.2.2009 21:03:
---
Progress, 13.2.2009 17:24:
--- joku toinen kertaa jooko?
[/q]
joo, voidaanhan me järkätä omat. Nokian n95 ja kaiuttimet messii. Ja sit se pulkka myös. Otetaa kans kuumaa juomaa ja viltti minkä päällä/ alla kölliä.
[q]UnityF, 13.2.2009 08:16:
Uih,
[/q]
Oujee! Hei ollaan yhteyssissä, määki haluun ehottomasti mukaan, varsinkin jos te tuutte! Mulla sattuu olemaan vapaapäivä, ja toivoen edellisen illan yläasteen luokkakokouksen jäljiltä ei oo kauhia väsy.
Tää on mun eka keikka kuukausiin, ja mahdollisesti myös vikoja vähään aikaan, joten kandee tulla. Mä soitan suunnitelmien mukaan vikana, ja varmaan aika menevää. Tässä vähän esimakua:
http://217.160.71.18/f/nar/nar1cd019t8.m3u
(HUOM! ei oo mun väsäämä biisi, vaan ihan random osa DJ-settiä :)
JESJESJES!!!
..niin harmitti viime vuonna kun ei ollu lunta, nyt näyttää kyllä vähintäänkin lupaavalta!!
[q]Vampyrella, 13.2.2009 21:26:
---
UnityF, 13.2.2009 08:16:
Uih,
---
Oujee! Hei ollaan yhteyssissä, määki haluun ehottomasti mukaan, varsinkin jos te tuutte! Mulla sattuu olemaan vapaapäivä, ja toivoen edellisen illan yläasteen luokkakokouksen jäljiltä ei oo kauhia väsy.
[/q]
Leikitteks munkaa?
Oon tulos äitille viikonlopuks, ja vois tän kautta lähtee kotiin.
[q]hemuz, 18.2.2009 18:36:
Leikitteks munkaa?
Oon tulos äitille viikonlopuks, ja vois tän kautta lähtee kotiin.
[/q]
Tottakai!
Mä käyn varmaan eka vanhemmilla toivottamassa iskälle hyvää synttäriä, ja sitten tänne. Koitan päästä mestoille aikasin, jos vaikka pääsis nauttimaan auringosta. :)
Huomenna otan duunissa esimakua, kun lähretään talviretkelle pulkkailemaan ja grillailemaan maggaraa. Himmee kasa toppavaatetta sun muuta tulee otettua messiin, laitan kaksi pipoakin päällekkäin.
Sää vaikuttaa oikein lupaavalta. Minttuviinan vois käydä ostaa perjantaina ja pullataikinan pyöräyttää samoin Jipii, pulkkamäkee!
[q]
Tulenpyörittelijöille tarjolla valopetrolia.
[/q]
*sydän*
SUNNUNTAILASKUT
Alppipuistossa su 22.2.2009 klo 12-20
Taas mennään mäkeen, sillä Entropyn Sunnuntailaskut kutsuvat Alppariin! Luvassa tuttuun tapaan viileää elektronista musiikkia, kuumaa keittoa ja reipasta ulkoilua mäenlaskun merkeissä.
:: Oblivius LIVE (Entropy)
:: Bad Habit Man (Gimme A Break)
:: Elmo & Konstantin (Wax)
:: Mark Nomen (Exogenic Records, Kiwa)
:: Roisto (Paeaemaja)
:: Aegonox (Entropy, Goa)
:: Huhtis & Ulmis (Entropy, BL)
:: Mr Smooth (Entropy)
Tulenpyörittelijöille tarjolla valopetrolia.
[size=9]Sää- ja lumivaraus.[/size]