Entropyn italoluistelut 3.2.2009 @ Helsinki
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »
Ihana idea, ihana italo!
*sydän*
(Voi kun pääsis*uuh*)
VOI KYLLÄ!
..yövuoro alkaa vasta 20.45, elikkä hyvin kerkee sitä ennen pyörähteleen jäälle! Luistimetkin toin muutama viikko sitten kouvolasta, taisin arvata tulevan.. Luistelutaidot on kyllä aivan ruosteessa, mut ei se mitn.
ääks! ja mul on viel vapaapäivä :) jee!
jes sire, mmaistuu! :)
Tästä tulee hauskaa! *sydän*
Saaks tääl dokaa? ;D
[q]Kuukunen, 28.1.2009 21:22:
Saaks tääl dokaa? ;D
[/q]
Minttukaakaot termariin Ja viereinen kahvilakin on auki (sielt saa ainaki kepuu)
On pitänyt jo pitkään mennä tyyppaa toi luistelurata, tässä vois olla toteuttamisen paikka. Entropylle propsit kivasta ideasta Kunhan löytyis ne luistimetkin tuolta landelta viikonlopun aikana..
Ihanaa! *sydän*
Tää on ihan must, töitten jälkeen pyörimään jäälle ja testaamaan tasapainoa
Jee mä oon niin tääl, jos mun tytöl on duunist vapaat! Hieno idea*plur*! Kuinkahan paljon niit vuokraluistimii on?*hih*
Missäköhän mun luistimet on, hmm...
Ihanat italot! *sydän*
itsehän luin tän ensin että ita lol uistelut. kelasin jo et onko joku väsäämäs pilkkikisoja taas
uiuiui vois tulla Kian kanssa käymään tääl tos alus.
Pitääpä laittaa kalenteriin.
murr..töissä 21.15 asti:/
[q]Kolera, 29.1.2009 02:52:
itsehän luin tän ensin että ita lol uistelut. kelasin jo et onko joku väsäämäs pilkkikisoja taas
[/q]
Italol on X-Rustin käytössä jo*vink*. Mut kiitti vinkistä, italouistelut ei ois hassumpi juttu*nauru*
Oikein ihanaisia bileitä sinne Hälssinkiin, mä olen aivan taatusti hengessä mukana näissä bileissä!
Ujui! Mahtavaa! Kerran tänä talvena oon ehtiny kokeilla luisteluu muutaman vuoden tauon jälkeen. Tänne ottamaan uusiks! *piruetteil*
No huhhuh!
ENTROPYN ITALOLUISTELUT
Tiistai 3.2.2009 klo 17 - 24
Rautatientorin jääpuisto
Entropyn Valon päivän luistelutapahtumassa Rautatientorin jääpuistossa muistellaan kadonneita luistelutaitoja ja hiotaan piruetinpyöräytyksiä italodiskon ja teknon tahdissa. Tule ja ota ystäväsi mukaan!
Heti tapahtuman aluksi jäällä aikuisten luistelukoulu niille, joiden taidot ovat ruosteessa. Klo 19 tulitanssiryhmä Revontulen esittämä tulishow.
Rusettiluistelu
17.00-19.00 Cybred & J-Tel
19.00-20.30 Lauri Soini
20.30-22.00 Lil Tony
After Ski (jääpuiston kahvilassa)
22.00-00.00 Opa
Jääpuiston sisäänpääsy 4e (aikuiset) / 2e (opiskelijat, työttömät jne.). Ota mukaan omat luistimet tai vuokraa paikan päältä.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- Seuraava »